«Totem» d'Andy Stalman

"Transformant clients en creients". Descobreix la nova cara del 'branding'

per NacióDigital
 
Antigament, un tòtem era un objecte natural o creat per l’home que a les mitologies d’algunes cultures o societats es prenia com a símbol icònic de la tribu o grup social. Ara, mitjançant una nova manera de fer negocis i relacionar-se amb el món, moltes empreses s’han convertit en veritables Tòtems de la nostra societat, on conceptes com el lideratge, valors, ètica, sostenibilitat o compromís són cada cop més indispensable.

En aquest llibre, a través de la figura del tòtem de l'antiguitat, Andy Stalman defineix una nova concepció del branding, analitzant com es construeixen i desenvolupen les empreses més estimades, de més èxit, que tenen més impacte i major rellevància al món.

Marques com Netflix, Apple, Google, o fins i tot Michelle Obama i Cristiano Ronaldo, personalitats que han fet de si mateixos icones d'una influència incomparable. Conceptes com branding o ànima poden semblar abstractes, però quan s'analitzen els motius pels quals un consumidor tria una marca, la dimensió i significat d'aquests dos conceptes esdevé tangible.

Totem és una lectura que t'ajudarà a comprendre millor com funcionen les marques de la nova era i afinarà el teu sentit sobre com es configura la nostra societat, perquè la veritable transformació que estem vivint no es redueix al que és digital: és també cultural, social, econòmic i emocional.
 
TítolTotem
Autor/a: Andy Stalman
Editorial: Deusto
Pàgines: 344
ISBN: 978-84-234-3155-7
Any de publicació: 2020
Gènere: economia

Compra'l aquí

 

Andy Stalman

Andy Stalman és considerat un dels principals experts en marques del món. Amb més de 25 anys d'experiència, ha desenvolupat projectes als cinc continents. El seu talent i carisma, així com el seu treball i influència en el món de les marques, han portat Stalman a ser reconegut globalment com 'Mr Branding'.

És l'autor de tres best sellers: BrandOffOn. El Branding del Futuro, considerat un dels llibres més influents del segle XXI i que ja va per la 10a edició. HumanOffOn: ¿Está Internet cambiándonos como seres humanos?, ja en la seva 4a edició, és un dels llibres imprescindibles per entendre el present i el futur de la societat digitalitzada. I Totem. Transformando clientes en creientes, un dels llibres més venuts des del seu llançament i el primer llibre sobre marques i empreses de la nova era post Covid-19.

Ha ocupat llocs destacats de direcció a Lacoste, Aeropuertos Argentina 2000 i a Multimedios América. Actualment és cofundador i CEO de TOTEM Branding, una de les empreses més reputades de branding del món.



 

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor