El vicepresident del Govern, Pere Aragonès, ha respost aquest dissabte Carles Puigdemont i ha assenyalat que la negociació i el diàleg han de ser igual d'intel·ligents que la confrontació. El líder de JxCat, des de l'UCE aquest divendres,
donava per acabada la via pactada i cridava a la "confrontació intel·ligent". "Confrontació, diàleg i mobilització en tots els àmbits han de fer-se sempre amb intel·ligència", ha concretat el republicà des de Campdevànol.
Aragonès reclama una "estratègia compartida" entre les diferents forces independentistes i reivindica "el potencial extraordinari" que té el sobiranisme a Catalunya.
En relació amb la data de les eleccions, Aragonès ha tornat a reclamar que sigui el president Torra qui fixi el dia i no pas el jutge Marchena. "Aquesta és l'opinió d'Esquerra Republicana i és el que li he traslladat al president en privat. Espero que ho tingui en compte", ha remarcat.
Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te subscriptor