OCI

45 hores l'any per decidir què veiem a la televisió

Segons un estudi de la consultora Nielsen, les persones dediquen una mitjana de 7,4 minuts al dia a la tria de continguts audiovisuals

per NacióDigital , 2 de març de 2020 a les 12:17 |
Les persones dediquen 7,4 minuts al dia a escollir què volen veure a la televisió | Arxiu
Aquesta informació es va publicar originalment el 2 de març de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Fins a 45 hores l'any. Aquest és el temps que inverteixen els adults a escollir quins productes audiovisual consumeixen. És la dada més rellevant que es desprèn d'un informe elaborat per la consultora Nielsen als Estats Units i que aquesta setmana recull El País

Segons l'estudi, un adult mitjà estatunidenc dedica 7,4 minuts al dia a la tria de continguts audiovisuals. Les xifres, però, varien en funció de l'edat.


Els més joves (entre 18 i 34 anys) destinen 9,4 minuts diaris a aquesta tasca, mentre que aquells que tenen entre 35 i 54 anys inverteixen 8,4 minuts al dia. Els majors de 55 anys són els més impacients i abandonen la tria de continguts al cap de cinc minuts.



L'estudi també revela que una part important dels usuaris (un de cada cinc) abandona les plataformes d'streaming sense haver escollit res, mentre que més de la meitat (el 58%) acaba sintonitzant un canal tradicional si no ha trobat res que li hagi acabat de fer el pes.

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació