ZONA DE BAIXES EMISSIONS

Tots els interrogants de la Zona de Baixes Emissions, el mur als cotxes més contaminants

Els efectes reals de la normativa i el futur de l’etiqueta B són algunes de les principals incògnites un cop aplicada la mesura de l'AMB

per Albert Cadanet , 2 de gener de 2020 a les 18:40 |
Zona de Baixes Emissions | Adrià Costa
Barcelona ja ha estrenat la Zona Baixa Emissions en un dia que l'Ajuntament ha qualificat d'"atípic". L'entrada en vigor de la normativa impulsada per l'AMB s'ha produït l'endemà d'un dia festiu i amb la mainada lluny de les aules.

Malgrat tot, el consistori barceloní ha assegurat aquest dijous que el trànsit a l'interior de Barcelona s'ha reduït un 11% respecte al passat 23 de desembre, una data que Eloi Badia, regidor d'Emergència Climàtica i Transició Ecològica de Barcelona, considera "semblant" a aquest 2 de gener.

L'objectiu final de la mesura passa per reduir un 15% la flota de vehicles a la capital i, de retruc, millorar la qualitat de l'aire. Tot i que l'Ajuntament ja ha donat a conèixer unes dades que conviden a l'optimisme, encara resten diversos interrogants al voltant de la mesura.

 

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 5,90€ al mes, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació