Aquesta informació es va publicar originalment el 28 d'octubre de 2019 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La fruitera de la Corunya que
la setmana passada va ser agredida a cops de puny per un client que rebutjava que es comercialitzés amb productes catalans, ha esgotat totes les existències.
La dona venia a la seva fruiteria peres de Lleida, i després que l'agressió fos publicada als mitjans de comunicació, els veïns s'han bolcat amb ella com a mostra de solidaritat i li han comprat totes les fruites que tenia a l'establiment.
Segons
explica La Voz de Galicia, la policia ha obert una investigació per localitzar l'autor de l'agressió, a qui la propietària del comerç li va fer una fotografia.
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor