Per què no agraden els trens d'alta velocitat «low-cost» entre Lleida i Barcelona?

Els nous combois són vells, vibren molt i no tenen servei de cafeteria

Un dels trens del model Renfe AV City
Un dels trens del model Renfe AV City | Wikipedia
18 de setembre del 2019
Actualitzat a les 10:27h
L'alta velocitat "low-cost" entre Lleida i Barcelona no acaba de convèncer els passatgers. Renfe pretén que els trens AV City sigui l'alternativa barata als Avant i AVE, però les seves característiques són molt diferents.

Els combois són antics (similar als vells Alvia) i generen moltes vibracions. A aquests fets se li ha de sumar la poca freqüència (un tren al matí de Lleida a Barcelona i un a la nit de tornada) i la desaparició de la cafeteria, un servei que sí tenen els altres trens d'alta velocitat. 

L'AV City costa entre 17 i 22 euros mentre que l'abonament rebaixa el trajecte a 12 euros. Aquests preus tampoc acaben de ser aprovats pels clients, que asseguren que hi ha poca diferència d'estalvi en relació amb els altres combois.
Arxivat a