La comissió d'investigació sobre els atemptats del 17-A ha citat els periodistes de
Público Carlos Enrique Bayo i Patricia López a comparèixer en la propera sessió del 23 de juliol. Unes explicacions en seu parlamentària que es donaran després que aquest mitjà de comunicació hagi revelat que l'imam de Ripoll
va ser confident del CNI fins al 17-A i que el serveis d'intel·ligència de l'estat espanyol escoltaven els telèfons mòbils dels terroristes cinc dies abans dels atemptats a Barcelona i Cambrils. El mateix dia també estan cridats a comparèixer el primer tinent d'alcalde de Ripoll, Miquel Rovira, i el president d'Amics de la Rambla, Fermín Villar.
ERC i JxCat demanen investigar el 17-A al Congrés
D'altra banda, ERC i Junts per Catalunya (JxCat) han registrat conjuntament aquest dimarts peticions per a la creació d’una comissió d’investigació al Congrés sobre els atemptats de La Rambla i Cambrils i l’han acompanyat de peticions de compareixença del president del govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, la ministra de Defensa en funcions, Margarita Robles, i l’exdirector del CNI, Félix Sanz Roldán.
Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 5,90€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Fes-te subscriptor