04
d'abril
del
2019
Actualitzat
a les
14:32h
Una veïna de Sabadell amb mobilitat reduïda, Mireia Sanz, ha aconseguit viralitzar una situació que es troba habitualment si necessita comprar un bitllet de Renfe a la popularment coneguda oficina de l'operadora a la ciutat. Denuncia que l’havien d’atendre al carrer, perquè el local no era accessible per a persones amb cadira de rodes i “l’altre dia em vaig enfadar i ho vaig publicar”, confessa.
Des de fa tres o quatre anys compra en aquest establiment i recorda que alguna vegada “si m’havia d’esperar molta estona, m’enviaven la informació per correu electrònic”. Sanz recalca que “no tinc res en contra del personal, del qual només tinc bones paraules” i continua, “la meva queixa és perquè no hi ha accés, no només per a persones amb mobilitat reduïda, tampoc gent gran o famílies amb cotxets de nadó”.
Des de fa tres o quatre anys compra en aquest establiment i recorda que alguna vegada “si m’havia d’esperar molta estona, m’enviaven la informació per correu electrònic”. Sanz recalca que “no tinc res en contra del personal, del qual només tinc bones paraules” i continua, “la meva queixa és perquè no hi ha accés, no només per a persones amb mobilitat reduïda, tampoc gent gran o famílies amb cotxets de nadó”.
Sres. @Inforenfe@Renfe estoy harta de pasar frío en la calle, por no poder acceder a su oficina de Sabadell, háganla accesible de una vez. Es denigrante que en el 2019 me tengan que atender en la calle