TV3

TV3 manté el lideratge i fa el millor primer trimestre dels últims 9 anys

Els informatius refermen el primer lloc dels programes més vistos i també en el rànquing de qualitat, imparcialitat i credibilitat

per NacióDigital , 1 d'abril de 2019 a les 12:22 |
El ''Telenotícies'', líder en qualitat, imparcialitat i crediblitat | ND
Aquesta informació es va publicar originalment el 1 d'abril de 2019 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d’audiència, segons dades de Kantar Media, i ja són vint mesos consecutius, el rècord de la cadena. Aquest març, TV3 ha aconseguit una quota del 15%, el millor març des del 2012, i el millor trimestre des del 2010. Ha superat en 4,7 punts la segona cadena classificada, Antena3, i en 4,8 punts, la tercera, Telecinco.
 

TV3 continua sent líder en les franges de day time, amb una quota del 15,2%, 3,9 punts per sobre de la cadena classificada en segon lloc, Antena3, i de prime time, amb una quota del 16,2%, i supera en 5,4 punts la segona classificada, Telecinco.
 

TV3 ha liderat l’audiència durant 30 dies dels 31 del mes de març i el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions, és a dir, tot el mes menys un dia. També és la cadena més ben valorada al març, al panel de GfK, amb un 8,5. GfK és l’empresa multinacional alemanya d’investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors per a les principals televisions europees (BBC, ITV, ZDF, RTÉ, VRT, CTC, etc.).

Els informatius, líders


Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 29 ocasions, 20 de les quals ho ha fet el “TN vespre”; vuit el "TN cap de setmana vespre” i una el “TN cap de setmana migdia. 12 dels 15 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3, i es troba en primer lloc el “TN vespre” del 4 de març, amb 909.000 espectadors i una quota del 30,5%. El tercer és el “TN cap de setmana vespre” del dia 3, amb una quota del 21,6% i 625.000 espectadors. El “TN migdia” del dia 4 és el cinquè més vist, amb una quota del 29,6% i 538.000 espectadors. En tretzè lloc hi ha el "TN migdia cap de setmana" del dia 9, amb 439.000 espectadors i un 27,2% de quota.
 
Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK. El "TN comarques", amb un 9,0, és l’informatiu més ben valorat i va fer el segon millor resultat de temporada el dia 6, amb 360.000 espectadors i un 22,5% de quota. Els telenotícies de TV3 també són líders en imparcialitat, amb un 93,8% i líders, en credibilitat, amb un 96,1%.
 
El canal 3/24 també fa el millor mes de març de la seva història amb un 3,1% de quota, el millor més des d’octubre del 2017 i el millor primer trimestre de la seva història, amb un 2,4% de quota.

TV3 acapara la llista dels més vistos

12 dels 15 programes més vistos del mes són de TV3. Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, esports, sèries i documentals.
 
El segon programa més vist del mes és el Polònia del dia 7. Amb una quota del 22,7% i 650.000 espectadors. L'Està passant que es va emetre el dia 4 va ser sisè, amb 537.000 espectadors i un 21,5% de quota, a més, té una valoració qualitativa en el panel GfK del 8,8. El va seguir el Quatre gats, en què Ricard Ustrell va conversar amb Arnaldo Otegi i Baltasar Garzón, que es va emetre el 3 i van seguir 501.000 espectadors i va fer una quota del 16,9%, el segon més vist després del de Carles Puigdemont. 
 
El partit amistós entre Catalunya i Veneçuela, va ocupar el vuitè lloc del rànquing, amb una quota del 18% i 487.000 espectadors. També va fer molt bon resultat el partit de la Supercopa Catalunya, entre el Barça i el Girona, amb una quota del 19,5% i 305.000 espectadors.
 
El campionat de MotoGP, que va tornar a TV3 amb el Gran Premi de l’Argentina, va fer un bon resultat i va liderar la franja, amb resultats destacats de la cursa de MotoGP, amb una quota del 18% i 421.000 espectadors, el quinzè programa més vist del mes, i del programa postcursa, que va fer una quota del 18,9% i el van veure 471.000 espectadors, el desè programa més vist del març.

Les estrenes fan un bon resultat

També han fet grans resultats les estrenes d’aquest mes. El No pot ser!, va ser líder de la franja, i ha fet una quota mitjana del 14,2%. I El celobert es va estrenar amb una quota del 9,5% i un índex qualitatiu del 8,1.

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació