27
de febrer
del
2019
Actualitzat
a les
18:58h
La companyia aèria Vueling i l'empresa dedicada a la intel·ligència artificial Gognigy han presentat aquest dimecres un prototip d'assistent virtual que pot ajudar als viatgers a comprar bitllets d'avió.
El prototip s'ha presentat en el marc del Mobile World Congress i representa la introducció de sistemes d'intel·ligència artificial en l'adquisició de bitllets d'aerolínies.
El sistema es basa en l'enviament de missatges de text de tecnologia RCS i el director tecnològic de Vueling, Javier Álvarez, ha assegurat que l'objectiu de l'assistent és optimitzar el temps que els clients dediquen a la compra de vols i simplificar el procés d'adquisició de bitllets.
Vueling ja ha introduït l'opció de compra i emmagatzematge de targetes d'embarcament a través de Google Pay i Amazon Pay, així com l'opció de conèixer l'estat dels vols en temps reals a través d'Amazon Alexa.
El prototip s'ha presentat en el marc del Mobile World Congress i representa la introducció de sistemes d'intel·ligència artificial en l'adquisició de bitllets d'aerolínies.
El sistema es basa en l'enviament de missatges de text de tecnologia RCS i el director tecnològic de Vueling, Javier Álvarez, ha assegurat que l'objectiu de l'assistent és optimitzar el temps que els clients dediquen a la compra de vols i simplificar el procés d'adquisició de bitllets.
Vueling ja ha introduït l'opció de compra i emmagatzematge de targetes d'embarcament a través de Google Pay i Amazon Pay, així com l'opció de conèixer l'estat dels vols en temps reals a través d'Amazon Alexa.