black friday

El 61% de les marques associades a Comertia se sumarà al Black Friday

Una de cada quatre companyies vinculades a l'associació catalana de l'empresa familiar faran descomptes i el 33% farà noves contractacions al novembre

per Redacció, 7 de novembre de 2018 a les 20:17 |
Publicitat de les ofertes del Black Friday en un comerç del centre de Barcelona. | Adrià Costa
Aquesta informació es va publicar originalment el 7 de novembre de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'associació catalana de l'empresa familiar del Retail, Comertia, ha anunciat aquest dimecres que el 61% de les seves empreses se sumarà a la campanya del Black Friday, que tindrà lloc el proper divendres 22 de novembre i s'allargarà tot el cap de setmana fins el Cyber Monday.  

Comertia ha anunciat que una de cada quatre companyies vinculades a aquesta associació catalana de l'empresa familiar faran descomptes i el 33% farà noves contractacions al novembre. I és que el Black Friday, també anomenat divendres negre, és una tradició americana que consisteix en fomentar les vendes de les marques que, durant uns dies, fan rebaixes dels seus productes. 


Segons informa Betevé, l'any passat el sector comercial del centre de Barcelona va apuntar que la facturació havia augmentat un 15 % respecte a la de l'any anterior. Alguns consideren aquest esdeveniment el començament de la campanya comercial de Nadal.
 

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 5,90€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació