Procés català

​Cospedal afirma que el comportament de l'independentisme és propi d'una «dictadura»

La secretària general del PP diu que el moviment sobiranista "vol imposar un pensament únic"

| 15/04/2018 a les 18:53h
Arxivat a: Política, independentisme, dictadura, PP, María Dolores de Cospedal, procés català

María Dolores de Cospedal, en una imatge d'arxiu Foto: ACN


La secretaria general del Partit Popular i ministra de Defensa, María Dolores de Cospedal, ha criticat aquest diumenge el moviment independentista, assegurant que el seu comportament és propi d'una "dictadura". "Quan hi ha alguns que volen sobreposar-se a la llei i ser més importants que la llei, s'acaba la democràcia i comencen les dictadures", ha etzibat durant la cloenda del congrés provincial que les Noves Generacions del PP han celebrat a Toledo.


Coincidint amb la manifestació a Barcelona convocada per l'Espai Democràcia i Convivència per reclamar l'allibertament dels presos polítics, Cospedal ha assegurat que el moviment sobiranista "vol imposar un pensament únic" i ha dit que "li és igual" que els independentistes es denominin "d'esquerres, de dretes, radicals o populistes", ja que en tots els casos, ha afirmat, "s'anomena dictadura, i cal dir-ho alt i clar".

Ha continuat el seu discurs situant el PP com a exemple de partit que defensa "la democràcia, la llibertat d'expressió i la pluralitat" en contraposició, ha assegurat, a altres moviments polítics que "imposen un pensament únic i volen que només es pensi, es senti i es parli com ells volen". "Per això defensem que tots hem de ser iguals davant la llei, siguem qui siguem, i tenim el compromís de complir-la i defensar-la", ha conclòs.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

COMENTARIS

Flipa Tulipa
Anònim, 15/04/2018 a les 19:39
+37
-1
Caradura no, lo cifuentes!
Dictadura?
Anònim, 15/04/2018 a les 19:39
+42
-2
Dictadors son aquells que fan les lleis a la seva misa i d'esquenes al poble, fent-les complit si o si.
Dictadors son aquells que no confonen una España unida amb la unidad de España, i el que fan es tenir una España sometida.
Quant els dictadors. . .
Anònim, 15/04/2018 a les 20:02
+34
-1
Quant els dictadors van en direcció contrària i es pensen que els demòcrates son els dictadors.
Pitjor
Anònim, 15/04/2018 a les 20:07
+30
-1
Pitjor son ells, el PP, que vol instaurar no un pensament únic, sino el pensament únic. Tindrien que medicar-se contra la nostalgia casposa!!
LA NEOLLENGUA,. ÉS DIR EL REVÉS DELS ESTAFANT LA REALITAT , COSPEDAL N'ÉS REINA
Alexandre Pineda Fortuny, 15/04/2018 a les 20:16
+24
-1
LA DE LA GUERRA, QUE ELS PRESSUPOSTOS MILITARS, SUPEREN PER CENT ELS SOCIALS I EL DE LA CULTURA, CORRUPTE ELLA I MARIT EN DIVERSES TRAMES,AMB LA IMPUNITAT QUE ELS DÓNA SER EXTREMA DRETA,DE LA DICTADURA DE L'ESTAT ESPANYOL UNA TIRANIA VIBRANT INTENSA CRUEL, CONEGUDA DE SEGLES, A TRAVÉS DE ASSASSINS COM FRANCO SEGUINT REIS, etc ESTAFADORA EN TOTS ELS ÀMBITS PRESIDENTA DE CASTILLA LA MANCHA, LA TELEVISIÓ VA ANOMENAR UNA REDACCIÓ AL SERVEI D'ELLA I EL PP,, ELS PROFESSIONALS PERIODISTES, ES MANIFESTAREN, ESCRIDASSANT-LA I XIULANT-LA, LA FER EMETRE-HO MANIPULAT DE MANERA, QUE ELS PERIODISTES SE'LS VEIA APLAUDINT-LA,,I AMB BRAVO I DE LA TV3 AMB .EDUARDO INDA MENTINT INSULTANT DIENT QUE LA CATALANA ADOCTRINAVA HO DIGUÉ SENSE CAP ESCRÚPOL, EDUARDO INDA, FA ANYS QUE DIVULGA A TV DIVERSES, QUE APUNYALEN ALS QUE PARLEN CASTELLÀ. EL 2006, ME'N VAIG FOTRE I MIRA SI FA ANYS SÓN CARN DE PRESÓ PLEGATS, DES DEL FELIPE VI, FINS FORÇA ESTAMENTS MÉS AVALL.,
Sra. Ministra. Ilustre representante de la ineptitud.
Cerebrum simia, 15/04/2018 a les 20:50
+28
-1
Cada vez es más evidente a ojos no tan solo de los españoles, si no ya, por desgracia, de cualquier ciudadano del mundo que quiera o desee estar medianamente informado, que:
Que para mantener su Estatus Quo, ustedes se esconden detrás de mi Bandera y el nombre de mi Patria.
Que cualquiera que amenace políticamente sus condiciones de dominio, será declarado enemigo de la Patria. Hecho repetido a lo largo de nuestra historia.
Que si no hubiese motivos para ello, los provocarán ustedes hasta exasperarlos y humillarlos, hasta que caigan en la ratonera de recurrir a la violencia.
Que no tienen, ni nunca han tenido, interés en buscar soluciones políticas. Para ello, han puesto a las Instituciones del Estado, quedando solo la vía las medidas coercitivas (de la represión, desconozco de donde será su master), ya que ningún funcionario de la Administración va a darle solución política (como así debe o debería ser). Enquistándose el problema de por vida.
Mientras, se va produciendo un lento pero inexorable deterioro de la credibilidad de las Instituciones del Estado; y esto si que es la Destrucción de España; la que están provocando Ustedes.
Y aunque no entre en su esquema mental, soy Español hasta la médula. Y pido paciencia y buen hacer a mis hermanos en Cataluña, siendo consciente que después de una década de continuas humillaciones ya es mucho pedir.
No cal comentar res d' aquesta dona
Anònim, 15/04/2018 a les 21:15
+14
-0
..........
Fer-ne un llibre
Anònim, 15/04/2018 a les 21:41
+13
-0
M'agradaria que algú podes fer un llibre (per alló de "verba volant, scripta manent") amb el recull dels discursos i declaracions dels liders i representants del món sobiranista, posant-los al costat dels fets pels que s'autoanomenen defensors de la constitució i de la convivéncia entre espanyols.
Si de cas acompanyat de exemples i fets com les prohibicions durant la campanya electoral i etc.
Tot ben documentat i de manera que a tothom fos fácil poder fer les comparacions degudes. Aquí i a tot arreu.
Seria útil per ara i per a la posteritat.
Com?
Anònim, 15/04/2018 a les 22:57
+11
-1
A aquesta dona se n'hi HA ANAT L'OLLA !!! Ni pensa ni ha entès res. Aquí a Catalunya ni ella ni el seu partit tenen cap credibiltat i estan totalment desqualificats. NI CAS!!!! No en volem saber res!!!
Gran pensadora
Anònim, 15/04/2018 a les 23:10
+11
-0
La gran política Cospedal, val més que es dediqui a parlar amb els serveis secrets rusos, com fa uns mesos enrere. Te un gran cervell, com ha quedat ben palès.
El cap serveix per alguna cosa més que per portar barret.
No entenen res
Anton Monner, 16/04/2018 a les 08:06
+7
-1
"Esteu al món perquè hi hagi de tot". Dieu barbaritats i us les creieu. Com pot ser dictadura allò que és porta al cor i neix del poble?
Teniu la intel·ligència menjada per la mentida que us la voleu creure i us la creieu.
I per això perdreu! La vostra intolerància us empobreix i no us deixa veure més enllà del nas.
Sou molt pobrets intel·lectualement, Sra. Cospedal!
Dictat
Anònim, 16/04/2018 a les 08:48
+6
-1
Dictadura es el que ens feu a totes i a tots els catalans. Volem el nostre president. Hem votat al nostre president. Es la sobirania del poble Catala. Vosaltres l'eu usurpat ilegalment i no deixeu que el poble parli i digui qui es el seu representant. Sou uns dictadors! de que serveix el vot de la gent si al final sou vosaltres, partit residual a Catalunya, qui decideix qui es el representtant del poble de Catalunya? en que ha quedat la sobirania de la gent que viu a Catalunya? on han quedat els nostres drets politics i democratics? Espanya es una DICTADURA amb totes les lletres.
De que va aquesta Sra.
AnònimXesco, 16/04/2018 a les 08:56
+8
-1
A "palabras necias, oídos sordos".
Llástima que hi hagi gent que es cregui todo el que diu aquesta Sra.
Els dictadors son ells, que no volen escoltar la veu del poble.
Està començant a preparar el terreny
Roger H., 16/04/2018 a les 09:31
+4
-0
Per justificar l'entrada de l'exèrcit, són els següents després del fracàs d'intentar judicialitzar el procés
Dictadura
Andreuza, 16/04/2018 a les 10:10
+2
-0
Escolte-ho, escolte-ho, ho diu una catedràtica en dictadures, manipulació i mentides. Escolte-ho nosaltres nosaltres que ens manifestem amb alegria i aquestes males persones la converteixen en terrorisme o qualsevol altre ximpleria.
Que podem esperar d'aquesta gent?
ARA JA ESTA FET!!
Anònim, 16/04/2018 a les 10:47
+1
-4
El cop d'estat ja estat fet el 27 d'Octubre varem declarar la Independencia amb el 47% de la gent a favor, no parlo de partits, parlo de gent. O sigui fan una Llei de desconexio saltanse les normes i la llei del Parlament de Catalunya i es pensan que Espanya que te la soberania del Pais no fara res??'
La gent que esta a la preso era i es totalment concient i estaban avisats desde fa molts mesos del periill de delictes greus de sedicio pero han tirat endevant sabem que fracturarian Catalunya i han pensat que era igual trencar families, amics i lo mes important la convivencia amb la gent, veins,a amics, familia, etcc...
Abans del 1 d'octubre he vist videos de la gent que deia: Sera un dia que rebrem osties pero hem de aguantar i que Europa veixi com actua Espanya. Buscaban la foto i sabian que dividirian la societat, pero es igual..seguim endevant. El problema es que quan pregunto als meus amics independentistes, quin es el Pais per ells en dieum Catalunya reconoguda per Europa. Penso que falta a la realitat i voler enganyar no aportara res bo. Espero que surten aviat de la preso tots el politics presos i que poguem viure tots junts com abans, pero en penso que s'ha començat una Guerra Civil a Catalunya que tardarem anys acabar. I ho dic de tot cor, tinc familia i amics independentistes que ho estan pasan molt malament pero espero que tot acabi be i tots unics com abans.
cospedal= cacique mayor del reino
Anònim, 16/04/2018 a les 11:54
+4
-0
Aquesta doctrina ideologica que predica la Cospedal, simbol vivent de tot lo que es dolent del Antiguo Regimen que ha convertit Espanya en un fosil esta basa en seguir:

1- La mateixa linea colonial d'America ha seguit a Catalunya:
a) conquista militar b) sumisión c)expolio d) intent d’assimilació

2- Carles Roura (CUP) afirma que sovint l'agresor POSA LA CULPA al agredit (ell va dir-ho en termes colonials i va identificar l'agresor = colonitzador i l'agredit=colonitzat) = el sistema judicial espanyol ho fa constantment....
Tipic
Anònimchacho, 16/04/2018 a les 12:13
+3
-0
Es tipic dels ignorants acusar els demes allí que ella fan.
Vaya chorrada
xavier salat , 16/04/2018 a les 12:35
+1
-0
Tambien podria decir propio de una mahonesa de un partido de futbol de un aquelarre etc
Dictadura
David Bosch, 16/04/2018 a les 13:32
+2
-0
" le dijo la sarten al cazo..." quins hipocrites!!!
DUI
Anònim, 16/04/2018 a les 13:53
+0
-2
Si es declara una DUI a Alemania estaria tots jutgats i a la preso!!! Aqui estan tardan massa.
Bueno, no a Alemania no estan permesos els partits en contra de la Constitucio, aqui a Espanya si, perque despres diguin que ja mes llibertat a Alemania.
Amb Franco no existirian aquest partits i estarian tots afusellats si fesin una DUI, aqui ara pots fer manifestacions, penjar llaços grocs i tenir la tv al servei dels independentistes. Mes llibertat imposible!!! Prou de Mentides a la gent i mes politica pero dins les normes i la llei del nostre Pais ESPANYA!!!!!