Barcelona activa la campanya per rellançar la imatge de la ciutat durant el Mobile

Colau va anunciar la iniciativa fa un mes per reforçar la reputació i donar un missatge de normalitat davant el procés català i l'atemptat de l'agost

Redacció
20 de febrer del 2018
Actualitzat a les 22:40h

La campanya per reforçar la imatge de la capital catalana Foto: Ajuntament de Barcelona


Barcelona ha iniciat aquest dimarts la campanya Share Like Follow Barcelona amb la intenció de rellançar la imatge de la ciutat durant tres mesos i coincidint amb el Mobile World Congress (MWC) d'enguany, que se celebrarà la pròxima setmana. La campanya la va anunciar fa un mes l'alcaldessa, Ada Colau, la qual va explicar que amb ella es pretenia "reforçar i enriquir la reputació i la imatge" de la ciutat, a més de donar un missatge de normalitat després del complicat context del procés català i l'atemptat de l'agost.

Segons un comunicat de l'Ajuntament d'aquest dimarts, el pla de mitjans de la campanya té pressupostats 300.000 euros, està dissenyada per ser essencialment digital, es promocionarà en més de 170 mitjans en línia del món, i és fruit del treball compartit amb persones i institucions de Barcelona.

L'objectiu de la campanya –que no té logotip- és que "la ciutadania se la pugui fer seva a través de les xarxes socials i que mostri una ciutat diversa i cohesionada", segons ha informat el consistori. No obstant això, per al seu llançament sí que hi ha entitats rellevants que fan d'ambaixadors a través dels seus comptes, com el Sònar, el FC Barcelona, Fira de Barcelona, el MNAC, Seat i Telefónica, entre altres.

La iniciativa, emmarcada en el projecte Marca Barcelona, té com a eixos centrals els conceptes Share (compartir), Like (agradar) i Follow (seguir) i es desenvolupa en català, castellà i anglès a través de vídeos que expliquen 35 històries de persones de Barcelona en situacions quotidianes.
 
Segons l'Ajuntament, en total es produiran més de 130 audiovisuals mitjançant les xarxes socials –Instagram, Facebook, Twitter, LinkedIn- amb el hashtag #ShareLikeFollowBCN que es compartiran en mitjans de comunicació nacionals i internacionals, i la campanya també estarà present en forma física en elements urbans.

La campanya també incorpora una pàgina web, always.barcelona, que funciona per posicionar internacionalment la ciutat i per a futures accions similars de reputació, a més de ser "un espai per a la ciutadania que vulgui visitar la ciutat i per trobar informació sobre negocis, estudis o recerca".
Arxivat a