Catalanofòbia

ÀUDIO Jazztel, a una clienta: «Independentista subnormal»

Una vigatana rep insults d’una operadora de la companyia perquè li contesta en català

| 09/02/2018 a les 21:10h
Especial: Territorials
Arxivat a: Societat, llengua, telefonia, catalanofòbia, Jazztel, procés català

Una persona consultant el seu telèfon mòbil Foto: Adrià Costa


“Independentista subnormal” ha estat la resposta que ha rebut la Ma.Àngels per atendre en català una trucada de Jazztel. Tal com es pot escoltar en l’àudio, la vigatana despenja el telèfon i en sentir que truquen de la companyia telefònica els diu: “Sisplau no em truqueu més, que esteu trucant cada dia”. L’operadora, amb poca educació, li contesta: “I si em parla amb castellà potser l’entenc”.


Llavors és quan la clienta potencial li diu que “està trucant a Barcelona i la que hauria de saber l’idioma és tu, bon dia”. En aquest punt, l’operadora de Jazztel, que sembla que parla amb la companya del costat, se li sent dir: “la subnormal aquesta”.  La vigatana li remarca que l’està gravant i ho passarà als seus superiors: “Parli, parli en català… una independentista d’aquestes subnormals”, sentencia.

“Em vaig quedar amb la paraula a la boca” explica la Ma.Àngels a NacióDigital, remarcant que “si em diuen independentista no m’ofen, però subnormal, sí”. La vigatana apunta que ha rebut moltes trucades de Jazztel i que sempre que li han dit que no l’entenien, “molt educadament” ha canviat l’idioma. Amb aquesta trucada tan desagradable, té clara una cosa, que si ha de canviar de companyia, no se n’anirà a Jazztel. De moment, es posarà en contacte amb Atenció al Consumidor per explicar el cas.

Una operadora de Jazztel insulta a una client potencial

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)


També us pot interessar

 

COMENTARIS

es lo que hay.
Anònim, 09/02/2018 a les 23:56
+13
-85
a partir de ahora me encantara JAZZTEL....si esto se sabe tendra muchos clientes en españa y ya se sabe que 40 millones son mas que siete.
Jazztel
Anònim, 10/02/2018 a les 00:08
Interessant
+57
-3
Ara quan em truquin a mi els hi diré que soc una independentista subnormal i després penjaré
Comunicació
Anònim, 10/02/2018 a les 00:52
+27
-1
Semblam animals. Uns lladren, els altres miolen i la comunicació perduda.
Cal anar fent distinció d'empreses i companyies
Anònim, 10/02/2018 a les 06:24
+35
-2
Com fan elles!!
Un altre cas
Pepephone vs Telefonica, 10/02/2018 a les 07:46
+13
-1
Amb la operadora Pepephone, sempre tenies la posibilitat de poder veure la seva pag web en catala, es mes, a mi m'habien ates en catala.

Pepephone es en mans de Telefonica des de l'any passat, que ja varen treure la banderata del catala de la banda dreta a dalt del web i varen situar les inicials CA a baix de tot, al final de la pagina.., des del gener ni aixo.

N'han esborrat tot rastre.
La catalanofòbia és odi
Anònim, 10/02/2018 a les 08:59
+44
-4
No enenc perquè acceptem aquestes agressions com si fossin normals. Les hem de denunciar com a delicte d'odi al defensor del poble.
a Orange també t'insulten
Anònim, 10/02/2018 a les 09:47
+47
-3
El passat mes de juliol, després d'un cateterisme al cor van portar-me a l'habitació. Va sonar el mòbil i vaig contestar pensant que era algú de la família, però era una operadora d'Orange. Vaig dir-li:"No, no, no m'interessa, gràcies". Però al cap d'un moment tornaven a trucar. Vaig dubtar però segurament era algú de la família... i vaig contestar. No, Orange, una altra operadora que oferia exactament el mateix. Em vaig sorprendre. Vaig contestar:"No, ja he dit que no, gràcies". Llavors em vaig adonar que les dues operadores s'havien posat d'acord: Em van escridassar i insultar. Em deien maleducada, que jo era espanyola i estava obligada a parlar espanyol... destil.laven odi. Jo mai no he tractat ningú malament perquè em parli en castellà. Em va caure el telèfon de les mans, es va disparar el cor, em vaig espantar..., el meu marit el va agafar i el va desconnectar. Ja no som d'Orange.
Qualificatius
Eloi., 10/02/2018 a les 10:54
+49
-4
El que fa aquesta noia es posar de manifest el perfil de l'espanyol retrògrada mal educada que es el que mes abunda a la península, unsultant i menys tenint als altres. Això no es pot triar i cada u neix amb el seu propi "gep"
Jazztel
4x4, 10/02/2018 a les 12:13
+41
-4
Si es una empresa seria tendrie que despedir a aquesta operadora
ja cansa
lolo, 10/02/2018 a les 12:30
+34
-6
es q no cal perdre ni un minut com faig jo ara amb aquesta gent, q malaudarament es majoritaria a Espanya. No ens estimen, odien lo catala, llavors, Que hi fem pagantli imposots, llepanlos el cul?
Parlar en català
Anònim, 10/02/2018 a les 15:46
+17
-4
No volen caldo?...tres tasses...sempre parlar en català...i si no els agrada o no l'entenen que si fotin fulles....a prendre pel cul espanya....es el que han sembrat...."a por ellos"....garrulos desgraciats!
Maleducats !!!
Menja fatxes !!!, 10/02/2018 a les 15:58
+14
-2
Per tothom els que llegiu els comentaris ,
Existeix una app , per tots els sistemes operatius móvils ,
Que es diu : TRUECALLER ,
Serveix per identificar avants de despenjar , qui et telefona al teu numero ,
També teniu la opció de bloqueijar el número i marcarlo com espam ,
Es molt efectiva , parque et treus del damunt una pila de gentussa de sobre !!!
Per missatgeria tembé niá ,
Cuasi no ocupen espai de memoria i son molt efectives !!!!
Passeuli la info a qui creieu que la necessiti ,
Salut i República !!!!
Odi?
Anònim, 10/02/2018 a les 16:08
+13
-3
Cal denunciar això com a delicte d'odi. Ai no, que quan un espanyol agradeix i insulta un català es lo normal, en canvi quan un mecanic no vol arreglar un cotxe o un ciutada es posa un nas vermell davant un Guàrdia Civil es delicte d'odi. Es que el catalans som un indigenes que no en sabem de lleis, sort tenim de l'amo Rajoy que vetlla per nosaltres i gestiona els serveis publics amb el 155, no se on estariem sense el Mariano i la Soraya.
@ "Es lo que hay" (el primer comentari)
Anònim, 10/02/2018 a les 16:34
+11
-3
Dons jo, un independentista, li he posat un positiu, perquè sense voler ha reconegut que la població espanyola odia Catalunya per sistema. Li agraeixo aquesta sinceritat que espero que obri els ulls a molts catalans que pensen que el problema és el govern del PP.

Entre aquells de "a por ellos", segurament no hi havia ningú del PP, es veia gent de l'estil PSOE, Podemos, etc.
puta espanya
Anònim, 10/02/2018 a les 16:49
+8
-5
Subnormal española ...
INTOLERABLE..
Anònim, 10/02/2018 a les 17:55
+7
-4
El abogado de Junqueras que aprobeche el viaje y lo denuncie en la ONU.
Sigues tu !
Sotera, 10/02/2018 a les 18:23
+2
-2
0. A Catalunya, la Franja de Ponent, País Valencià, Illes Balears i Pitiüses.
1. Ajuntaments i Cases Consistorials.
2. Bancs i guinguetes financeres.
3. Biblioteques I exposicions de tot tipus.
4. Museus i altres llocs de culte.
5. Comissaries policials, duanes i punts estàtics o mòbils de reconeixement sistemàtic de documentació i verificació de dades.
6. Correus, telègrafs i telèfons.
7. Escoles bressol i de brètols.
8, En els jocs i les joguines
9. Universitats i altres temples de la ciència i la sapiència.
I institucions universitàries “internacionals” radicades a 0.
10. Estacions de trens, autobusos i ferrocarrils de la Generalitat i els transversals soterranis.
11. Aeroports , ports marítims i de muntanya i ferris de la Mediterrània.
12. Hospitals i Centres d’Atenció Primària i secundària.
13. Jutjats amb especial esment pel personal togat I per les víctimes de la societat dempeus o assegudes al banc dels acusats..
14. Compareixences als Parlaments.
15. Places , mercats , centres comercials incloent hipermercats , supermercats , autoserveis , colmats , botigues tradicionals i de conveniència i asiàtiques diverses.
16. Altres àmbits de la vida tal com botigues, magatzems i altres llocs de compravenda.
Professionals, autònoms o empresaris, de productes o serveis de tota mena.
17. Companyies logístiques de vendes on line i altres del món col·laboratiu i digital.
18. Plataformes multimèdia de continguts de lleure.
19. TICs i TACs.
20. En les relacions entre les Generalitats
I sobretot , i ara més que mai , a l’internet i a les xarxes socials i , com no , a Naciódigital.
Catalibanes
Cucharita, 10/02/2018 a les 19:53
+4
-31
Es la pira verdad, los independentistas son subnormales, y los que permiten los insultos que son los que llevan este periodico de mierdasla son unos hijos dlgp. Ala a que este no le publicais ?claro si ños que insultan son basura si los dejais pero a los que no piensan comoen vosotros los, censurais mensajes. Periódico de ratas independentistas. Que asco dais. Viva los antidisturbios del, 1-O
Para Catanibales
Pirax, 10/02/2018 a les 20:30
+12
-2
Comete la bilis que has vomitado,Catalibanes, tu solo te retratas, me alegro de que te sientas como te mereces,
Es una redundancia
Anònim, 10/02/2018 a les 20:57
+2
-8
Independista subnormal es una redundancia
Som connexió o Parlem
Anònim, 10/02/2018 a les 21:15
+3
-0
Bon preu I no insulten.
Cucharita
Anònim, 10/02/2018 a les 21:28
+4
-0
Un poco de respeto y educación es lo que te falta. No hay necesidad de alterarse.
Es un caso lamentable. Pero a esta chica hay que expedientarla. Pues seguro que aunque este caso ha sido porqué le han contestado en catalán, seguro que si la contestación de NO INTERESA ES EN ESPANYOL, en función la zona también seria una maleducada. Por no entender el acento (en gallego, andaluz ....)
Para Cucharita
Totalrevolution, 10/02/2018 a les 21:29
+4
-1
Menuda/o elementa/o debes ser tú. En primer lugar no sabes ni escribir bien, analfabeta/o. En segundo lugar, eres mala gente y ya te llegará tu karma. En tercer lugar, insultarte para qué, tú sola/o ya te insultas por ser tan nada. Y en cuanto a lo de los antidisturbios del 1-O, mejor tendrías que decir "a los violentos borregos mandados por alimañas gubernamentales que demuestran una inexistente inteligencia", vamos exactamente como tú,
Vergonya
Anònim, 10/02/2018 a les 22:09
+2
-12
Esta señora q se queja es una maleducada víctimistas como todos los independentistas que os creéis superiores . Vosotros q os jactais de ser tan abiertos y democráticos pq obliga is a una empleada de una empresa q habla la lengua oficial del país donde vive , mal q le pese , y q hablan 600 millones de personas en el mundo a que os entienda ya ya q seguramente sea de fuera de España. Con esa prepotencia conseguiréis q nadie lo hable y q desde luego se enfade. Porque sois muy PREPOTENTES Y CHULOS. Vosotros q os llenas la boca de libertad de expresión y q sois tan hospitalarios como es q ODIAS una lengua. Dais pena independentistas
Si tanto molestamos,
Anònim, 11/02/2018 a les 00:56
+7
-0
Si tanto os molesta que nos expresemos en catalán, no entiendo por que no quereis que nos independizemos. Vosotros en España, nosotros en Catalunya y todos tan felices
Estem a Catalunya
JMR, 12/02/2018 a les 14:25
+0
-0
I el català és una llengua cooficial. Igual que el castellà. Jo sempre parlo en català, i si algú no l'entén cap problema, parlo el castellà. Ara, davant faltes de respecte, o comentaris com els garrulus que no saben ni escriure (segur que si haguessin après el català serien més intel·ligents, és el que té aprendre idiomes), ni aigua, a fer el hiperventilat millor possible. Però que s'han cregut aquests matadets? en obligareu a fer una purga quan siguem independents?
Ja canseu
Basura, 13/02/2018 a les 22:16
+0
-0