Procés català

​Múrcia premia els policies espanyols de l'1-O amb un cap de setmana gratuït

Un total de 210 agents, amb les seves parelles, gaudirà d'un paquet en el que s'hi inclou l'allotjament, excursions, sopar de gala i discoteca

Imputats dos policies espanyols per les càrregues de l'1-O a Barcelona

| 08/02/2018 a les 13:30h
Arxivat a: Política, turisme, Hostetur, Múrcia, Guardia Civil, Policia Nacional espanyola, 1-O
Càrregues policials a Girona, amb motiu de l'1-O | Carles Palacio
Un total de 210 agents de la Policia Nacional espanyola i la Guàrdia Civil que es van desplaçar a Catalunya per intentar evitar l'1-O gaudiran d'un cap de setmana gratuït a diversos establiments hotelers de Múrcia, entre els dies 13 i 15 d'abril, segons ha informat el govern espanyol al seu web. La iniciativa ha anat a càrrec d'Hostetur, l'Associació d'Empresaris d'Hosteleria i Allotjaments Turístics de la Costa Càlida.

La presidenta de la patronal, María del Mar Martínez, ha argumentat que la iniciativa és un reconeixement als policies desplaçats a Catalunya que van patir “situacions molt difícils”. Els agents tindran totes les despeses pagades.


El delegat del govern espanyol, Francisco Bernabé, s'ha mostrat satisfet amb la proposta: “En nom del govern d'Espanya he volgut transmetre el meu agraïment a la presidenta d'Hostetur per aquesta mostra sincera de reconeixement a l'extraordinària tasca de les forces i cossos de seguretat de l'Estat que han desenvolupat a Catalunya durant el desafiament secessionista”. Bernabé espera que altres patronals de la resta de l'Estat segueixin aquest exemple.

Els agents, que podran anar acompanyats de les seves parelles, estaran distribuïts en hotels i apartaments de Mazarrón, San Pedro del Pinatar, la Manga, Águilas, los Alcázares, los Narejos i Cartagena.

A més de diverses activitats d'oci i culturals, com excursions i visites, es farà un sopar de gala de reconeixement als policies al qual hi assistiran 420 agents i representants institucionals de la regió. Com a colofó, es farà una festa en una discoteca.
 

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

seguiu un camí
Anònim, 08/02/2018 a les 13:41
+28
-2
que acaba a la presó.Temps al temps......
Aviam si aixó obre els ulls a molta gent
Anònim, 08/02/2018 a les 13:59
Interessant
+72
-5
Encara sentim molts catalans dir aixo de "nosaltres no tenim res contra la població espanyola".

Dons mira, ells contra nosaltres sí que tenen, ens odien que no vegis i donen premis als policies que venen a impedir que ens independitzem. I aixó es una iniciativa privada de ciutadans espanyols, no es una decisió del govern espanyol.
Adéu espanya
Anònim, 08/02/2018 a les 14:57
Interessant
+61
-5
Cada dia més lluny d,Espanya, ells ho demanan
Hisenda
ALGI, 08/02/2018 a les 15:06
+30
-3
Entenc que aquest premi tributara a hisenda i no contabilitzara com a despessa en el Impost de societats de la Empresa o sigui tributaban els regals dels "puntos estrella" o qualsevol premi
Hotels de Murcia
Anònim, 08/02/2018 a les 15:14
+47
-3
Dons , ja ho sabeu , als hotels de Murcia , ni agua!!!
Pobre Jaume I
Anònim, 08/02/2018 a les 15:31
+43
-4
Quina cosa més curiosa.
Jaume I, Comte de Barcelona, nascut a Montpelller (Catalunya Nord), va conquerir Mùrcia als àrabs. Seguidament la va regalar a Castella (per que tingués sortida al mar).
Els hereus mireu com les gasten.
espanya premiant la violencia policial
Anònim, 08/02/2018 a les 15:35
+44
-3
De pena, aquell pais cada cop mes a prop de Turquia. I no canviarà. espanya es ''asin'' No que es esperen els Comuns per ser independentistes.
Adeu
Anònim, 08/02/2018 a les 15:36
+36
-3
Adeu Murcia....adeuuuuuuu
Visca La Republica Catalana
Anònim, 08/02/2018 a les 16:10
+38
-3
Sempre ha sigut així ,Espanya ens odia això és un dels exemples ,premiant a la policia que ens va reprimir .
Hem de sortir-ne ja , cada dia es pot aguantar menys ,
Mai més a la forçe a un país represor
Visca la República Catalana
Doncs
Anònim, 08/02/2018 a les 16:39
+5
-24
em sembla que ja ho sabeu. Si teniu alguns dies d ' esbarjo podeu anar a aquests hotels. A lo millor algún policia us reconeix i posa en pràctica allò de " Que os dejen actuar ".
SAVE TABARNIA. SAVE DEMOCRACY
Anònim, 08/02/2018 a les 16:41
+17
-56
Eternamente agradecido a las fuerzas de seguridad que defendieron la democracia ante el desafío de los golpistas de Tractoria.

Marca España..
Bagenc, 08/02/2018 a les 16:53
+33
-2
Iniciatives repugnants, ells si que fomenten l'odi !!
Imagino...
Carles Viñals Casado, 08/02/2018 a les 17:04
+35
-3

...que el premi anirà en funció del nombre de catalans atonyinats. Així, 1 apallissat = 1 nit d'hotel; 5 apallissats, 5 nits, etc. Ah!, i per a l'heroi que li buidà un ull a un dels votants, què menys que 15 dies de vacances pagades?

Per cert: Aquells de nosaltres que no perden ocasió de proclamar, vingui o no a tomb, que el seu (nostre) conflicte és amb l'estat espanyol, però que no tenen (tenim) res contra els espanyols, seguiran dient-ho? Inclouran en la seva absolució els espanyols del "a por ellos" i els hotelers de Múrcia?
I una cosa més.
Carles Viñals Casado, 08/02/2018 a les 17:10
+41
-2

Els fills, néts i besnéts dels murcians que vingueren a Catalunya i s'establiren, de debó que no tenen res a dir al respecte? Hem de considerar-los a tots ells com a votants de C's?

Francament, crec que la infàmia i la misèria moral han arribat ja a un nivell de vergonya aliena que fa cada vegada mes difícil exonerar de culpabilitat un silenci tan eixordador.
Es inhuma, i intolerable el que fan amb els presos catalans.
Cartanya, 08/02/2018 a les 17:24
+32
-3
Segons ells tenim els presos que tenim perquè segons ells han comes delictes de sedició, i ni ha perill de reincidencia; jo com uns quants milions de persones veritablement democràtica no hi estem d`acord. A part de això que ja es prou greu; tenim el cas de Sandro Rosell, empresonat no per questions polítiques (?), i porta mols mesos a la preso, tancat i suportan temperatures de -5º, per un delicte de cobrament de comissions. Avui he llegit que l`ex president Villar. per delictes semblant va pagar 300.000 euros, (al Rosell se li han confiscat totes les comptes) va estar uns mesos a la preso, (mols menys del que porta actualment al Rosell) i actualment esta al carrer, Rosell així com un col·laborador seu, esta tambe a la preso, i no l' hi van donar ni un permis per pogué visitar al seu fill (per cert mol jove) que per un accident laboral, s`ha trencat la columna i tindrà que anar per sempre mes en una cadira de rodes.
A nosaltres sens jutge entre altres moltes coses per odi. l algú hem pot dir, si no es mes odi actuar com actuen per el sol fet de ser catalans!!!!!!. Agrairia la opinió d`algun unionista, que considera que la llei es per tot igual !!!!!!.
Fa anys que ho sabem.
Anònim, 08/02/2018 a les 18:07
+19
-1
Alguns n'estàn aprenent, d'altres ho sabem d'es que vam neixer, els nostres pares en en van ensenyar ... i la resta diria que son ben intencionats o ingenus, o amb ganes d'acceptar allò que ens és aliè completament, no ho sé,
Ells es fan costat entre ells.
I nosaltres???
Deixem d'agafar "rabietes" a internet i fem-nos costat nosaltres.

No cal dir res més
Anònim, 08/02/2018 a les 18:51
+29
-2
Ells sols es retraten. Espanya de blanc i negre del Nodo franquista.
Hem de sortir d'aquest Estat tercermundista.
Visca Catalunya lliure i republicana.
Un premi just
Anònim, 08/02/2018 a les 19:00
+11
-37
Quan algú fa be la seva feina, és de bona persona recompensar-lo. Jo no tinc cap hotel per invitar-los, però, al menys, els hi agraeixo de paraula la seva tasca per defensar-nos del totalitarisme davant de la passivitat dels Mossos. Gràcies!!!
Fa temps..
Català a bord , 08/02/2018 a les 20:28
+14
-2
... que ho dic: fora de Catalunya no he perdut RES ! Ni un euro surt de la meva butxaca que vagi a España.
Jo...
Anònim, 08/02/2018 a les 21:41
+4
-23
Mira que sois llorones. Más victimistas que Calimero...
1er..
Peret2, 08/02/2018 a les 21:43
+6
-1
Que fue primero,?,,isabel de castilla, o hitler..???.
No cal dir on no hem de comprar les verdures oi????
Bustia, 09/02/2018 a les 00:59
+19
-2
Si busquem una mica, trobem de tot aqui, Maresme, el prat, etc.
no necessitem els seus insipits maduxots, tenin els del Maresme i Montseny.
Premiar
Pepitu, 09/02/2018 a les 08:29
+7
-0
Hay que dar la vuelta al calcetin.
Pq nos enfada que haya gente que premie a los que ellos consideran que han salvado sus intereses.
Nosotros despues del atentado ,abrazamos cantamos,aplaudimos
a los mossos a pesar de la campanya difamatoria del Gobierno.
Sabemos perfectamente donde estamos .
Hay que seguir , sin desfallecer, y sin retrocedir.
Múrcia, no merci
Joan Jaume, 09/02/2018 a les 09:00
+7
-1
Visitar i sojorns a Catalunya Nord, que allà ajuden com poden els catalans a fer la República.
ADN espanyol
Anònim, 09/02/2018 a les 09:05
+10
-1
L'odi anti Catalunya està instal.lat a espanya. Ho porten a la sang. Ve amb l'adn espanyol. Odi i enveja. espanya és així. Treballat poc però envejar si.
La Costa de la Porra
Anònim, 09/02/2018 a les 09:15
+11
-1
Compte els jubilats que esteu de vacances no se'ls acudeixi fer una sessió d'entrenament i us apallissin mentre feu cua al bufet per esmorzar!
@ADN espanyol
Anònim, 09/02/2018 a les 10:26
+1
-7
Perfil indepe: 75% supremacisme i 25% victimisme, per compensar i fer acallar la veu de la conciència.
Res que no s'hagi vist abans a l'Alemanya dels anys 30.
Però aquest cop ni Europa ni el mon ho permetran.
MAI MES MÚRCIA
CLAVELLINA, 09/02/2018 a les 10:52
+4
-1
Mireu doncs a partir d'ara res de la comunitat murciana, que es fotin els pebrots i totes les seves verdures, fruites i hortalizes on els hi càpiguen.
A pastar fang .
Ni hotels , ni campings ni res de res.
S'ho mereixen
B. Runner, 09/02/2018 a les 11:22
+0
-3
S'ho mereixen: això i molt més.
Aguantar als separates no es pot pagar amb diners.
es de ser mursiano ser bien agradesido
Anònim, 09/02/2018 a les 13:13
+1
-0
Els murcians agraeixen la gran gesta de les seves forces policials espanyoles, aquella operació que és va nomenar "a por ellooos!!" Els estan molt agraïts, tant o més que si haguessin anat a lluitar tot jugant-se la seva vida contra els jihadistes d'estat islàmic, això sí, amb la diferència que al davant no tenien homes-bomba ni armats amb kalasnikov, sinó gent armada només amb una papereta de vot i un somriure i als que calia desactivar. Hi havia avis i àvies, dones, malats i gent pacífica, molta gent pacífica ... i se'ls va reprimir de bon grat, només calia veure-els-hi els ulls per saber que hi posaven tot l'odi possible. Per tant, davant els perills que van haver de fer-hi front i el gust que hi varen posar en la feina encomanada, cal premiar-los! ara només resta que a las Cortes españolas els atorguin una condecoració tal com pretenen els diputats franquistes, condecoració que, evidentment, hauria d'entregar un per un sa majestat el rei d'Espanya, a què esperen ??? ja triguen!
Miran aixo, el espanyolisme que que quedar mol frustrat, per aixo aquets odi.
Cartanya, 09/02/2018 a les 13:13
+1
-0


Si entreu aquí, os trobareu amb la opinió sobre Catalunya de personatges des de els anys 1500 fins els nostres dies. Tots parlen del mateix sense Catalunya Espanya no seria res. Mireu-lo.
Jo no puedo ir porque no soy mando.
Anònim, 09/02/2018 a les 13:17
+1
-0
Si eran 5.000 mil, pero solo pueden ir 250 familias, que pasa con los otros? A que el premio era para los mandos, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh!!!! haberlo dicho antes.
O com el règim espanyol navega cap el futur
EChaLan, 09/02/2018 a les 13:17
+1
-0
Això és conseqüència de la deriva que ha agafat el règim espanyol. En fa recordar molt els esdeveniments del 12 de octubre de 1936 a la Universitat de Salamanca.
Tenen una gran responsabilitat els mitjans espanyols així com els polítics del règim, sense oblidar, naturalment, els promotors d’aquest esperpent. I pensar que hi havia una esquerra que prometia una reforma federal de la Constitució o un referèndum pactat.
No, el que veiem és el premi per fer servir la violència contra els catalans. No s'entén de cap manera, des de una mentalitat normal que atonyinar als teus sigui premiat. O és que no som dels seus?
A nosaltres ens cal defensar sempre una bona relació amb els pobles d'Espanya, també perquè és una garantia per protegir el que ens és més valuós aquí: tenir un país integrador. És possible que el nacionalisme espanyol no tingui millor manera d’aglutinar-se que buscant un enemic. Que no hi ha millors virtuts a conrear. Aquest és el panorama que presenta el nacionalisme espanyol per integrar els diversos pobles d’Espanya?
Ni tant sols a una colònia se la tracta així.
I tot, perquè ni se sap, ni es vol resoldre l’encaix territorial des del que seria més humà: el diàleg.