Procés català

«Docente, traidor, España es tu nación»: manifestació unionista a Manresa contra l'adoctrinament

Els antifeixistes es concentren a la plaça Major, punt final de la marxa espanyolista, però la important presència policial evita el contacte entre els dos grups

, Manresa | 04/02/2018 a les 15:30h
Arxivat a: Política, Democracia y Unidad Española, espanyolisme
La important presència policial ha evitat el contacte entre les dues manifestacions. | Pere Fontanals
Malgrat la pluja i un ambient fred, unes dues-centes persones han participat aquest diumenge a la manifestació unionista convocada per Democracia y Unidad Española que, sota el lema "contra l'adocrinament de l'escola catalana", ha recorregut Manresa de punta a punta, des de l'avinguda Universitària fins a la plaça Major.

La manifestació ha transcorregut sense incidents remarcables, més enllà d'enfrontaments verbals amb veïns que tenien estelades penjades al balcó o amb algun vianant que els ha cridat l'atenció. Pràcticament totes les consignes han anat dirigides al suposat "adoctrinament" de l'escola catalana, però tampoc no n'han faltat contra Puigdemont o els mitjans de comunicació.

 

Álvaro de Marichalar ha participat en la manifestació espanyolista. Foto: Pere Fontanals


Paral·lelament, la concentració antifeixista que UCFR havia convocat a la plaça Sant Domènec s'ha desplaçat fins a la plaça Major, on un important desplegament policial amb una desena de furgonetes els ha tancat sota la porxada de l'Ajuntament, tot esperant l'arribada de la manifestació.


Un cop a lloc, les personalitats convidades, entre les quals hi havia Álvaro de Marichalar, han fet els seus parlaments a través d'una megafonia instal·lada en un camionet llogat, i després de posar l'himne d'Espanya han desconvocat la manifestació.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

duescentes persones?
Anònim, 04/02/2018 a les 16:54
+35
-7
I aixo es la " mayoria silenciosa" ???
Valgans Deu Senyor
Visca Catalunya Lliure !!!!
estelaitor, 04/02/2018 a les 18:18
+31
-7
Visca Catalunya Lliure !!!!
Gran Marichalar, molt gran
B. Runner, 04/02/2018 a les 18:28
+9
-30
Gran Marichalar, molt gran.
Se li reserva un lloc d'honor a Tabarnia.
Inclús la Cruz de San Jorge.
Javil
Anònim, 04/02/2018 a les 18:49
+23
-3
Jo sóc mestre i em sap greu que aquests quatre replegats no hagin pogut anar a una escola catalana on de segur que no els adoctrinen en l'odi ni en l'enfrontament. Pobra gent tota la vida vivint odiant a altres!!!
Nombre de manifestants
Anònim, 04/02/2018 a les 19:29
+19
-3
A partir del vídeo, engegant i parant, he anat contant i m'ha donat 135 persones. És una mica aproximat, perquè cap al fons costa de comptar i els paraigües i banderes tapen una mica. Però la meva opinió és que 200 persones segur que no.
Però no passa res. En general arrodonir a l'alça es fa en totes les manifestacions, excepte les independentistes que s'arrodoneixen a la baixa.
Mai més a caspanya dictadora i mafiosa
Anònim, 04/02/2018 a les 21:28
+11
-2
Fora fatxes agressius de la nostre terra
Visca Catalunya lliure mai més a caspanya
doncs podeu protestar...
Anònim, 04/02/2018 a les 23:30
+17
-1
Mireu espanyolets: jo sóc docent, sóc independentista i els nanos ho són encara més que jo. Cap necessitat ni intenció d'adoctrinar ningú però tampoc d'amagar-me de res, perquè avui dia la lluita per la independència és la lluita pels drets humans, per la democràcia, per la dignitat i per la llibertat d'aquest poble. I els qui s'hi oposen són els que t'atonyinen i vulneren qualsevol dret civil en nom d'una pretesa llei interpretada a convenidència. I la jovenalla ho ha de saber, i de fet ben clar que ho té. I si no ho tingués no dubtaria a fer-los-ho entendre perquè és la meva responsabilitat com a docent. Foteu-vos.
S'equivoquen de costat
manel pirac, 05/02/2018 a les 08:43
+6
-0
Jo crec que s'equivoquen. A mi em van adoctrinar els alumnes. Jo no ho tenia clar i en els debats que vam tenir no els hi podia rebatre res. Tenien raó.
Jo crec que ara aquests manifestants amb el Marichalar al davant haurien de protestar contra els nens que adoctrinen als mestres i professors.
castellans
Anònim, 05/02/2018 a les 09:13
+13
-0
Us heu adonat de quin és el tarannà dels castellans? "Docente, traidor, España es tu nación"...: 6 paraules: un insult (qualificació negativa, o com li volgueu dir) i una imposició. No donen per més, els seu petit cervell primari i el seu ADN medieval són tot el que els mou.
al docent de les 23:30
Anònim, 05/02/2018 a les 09:14
+3
-7