Procés català

El «Piolín» s'acomiada de Barcelona aquest dijous

El govern espanyol reubicarà els agents en hotels d'arreu del territori català

| 13/11/2017 a les 23:01h
Arxivat a: Política, Policia Nacional, Guàrdia Civil, 1-O, referèndum, càrregues policials, Piolín, procés català
Els vaixells amb la policia espanyola al port de Barcelona | Albert Alemany
Moviments en el Port de Barcelona. El Ministeri de l'Interior retirarà aquest dijous el famós creuer "Piolín" on hi resideixen des de mitjans de setembre milers d'agents de la policia espanyola. Els policies, però, encara no tornaran cap a casa. Segons ha detallat el govern espanyol a través de fonts recollides per El Periódico, es reubicaran en diversos hotels d'arreu del territori català.

La intenció de La Moncloa és anar enretirant les cases flotants dels membres de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional per allotjar-los a tots en terra ferma. Tot això abans no s'acabi l'operació a Catalunya -van arribar per la celebració del referèndum de l'1-O- i puguin tornar a les seves cases.


Amb la marxa del Piolín, doncs, quedaran encara dos vaixells: un a Barcelona i l'altre al Port de Tarragona. L'arribada de milers de policies per passar les nits en hotels en poblacions com a Calella i Pineda de Mar va provocar diversos incidents. Des de protestes i cassolades davant les façanes dels recintes fins a denúncies per actes delictius de matinada dels agents.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

COMENTARIS

FORA LES FORCES D'OCUPACIÓ!!!!
Anònim, 13/11/2017 a les 23:19
+16
-6
FORA LES FORCES D'OCUPACIÓ!!!!!!!!!!!! N'ESTEM FINS ALS COLLONS D'INVASIONS MILITARISTES
Més provocacions amb diner públic
Clau, 14/11/2017 a les 00:01
+10
-4
Ara pretenen que ens alterem de nou amb aquesta trepa voltant les nostres viles al crit de "que nos dejen actuar". La caverna no en té mai prou i ha de treure pit repressor en plena campanya electoral.

No deien que el parlament està dissol i el govern cessat? que havien restituit l'ordre i controlaven els mossos? aleshores, per què tenim aquesta tropa dels #aporellos encara malvivint en la colònia catalana?? quina utilitat tenen? amenaçar la població civil? humiliar el territori?

Ja ha de ser ben trist ja, treballar per la caverna per quatre rals, confinat menjant pa dur, sense veure la família, buscant brega amb els companys o la ciutadania i a sobre sentir-se'n orgullós. I això diuen que no és nacionalisme. Que ens ho expliquin. Per cert, el seu sindicat els va auto-qualificar d'ejercito de Pancho Villa. Mar-Caspa-ña.
Per favor...
Anònim, 14/11/2017 a les 07:03
+7
-4
que deixin que tornin a casa. Que no veu el Zoido que el que volen es tornar amb els seus que estar aqui?
Que n'hi ha alguns que d'aburriment estant ens hores de servei, s'en van al bar que els hi segueixen el rotllo a passar les hores i evadir-se de la penosa realitat en la que viuen?
Quina pena senyor....i a pagar dels diners de tots.
Pensiones
Macarena, 14/11/2017 a les 09:42
+1
-0
Espero que no se haya pagado con el dinero de los pensionistas. El gobierno no podrá decir que no tiene dinero para pagar las "pagas dobles" de los pensionados, después de sufragar los gastos de los dos barcos, hoteles, alimentació, etc. de los cuerpos de seguretat.
Ells erra que erra; dons nosaltres tambe!!!
Cartanya , 14/11/2017 a les 10:08
+0
-0
Algú m`ha dit que a Barbastro estan restaurant un cuartel abandonat, pero que volen rehabilitar per mantenir permanentment a policia i guardia civil. Crec que això esta a menys d`un hora de Lleida. Algú de la zona ens podria confirmar o no aquest fet. Tambe podria el Nació Digital fer aquesta tasca, que seria mes creïble. Gracies
Ultima hora...
Anònim, 14/11/2017 a les 13:16
+0
-0
L´aeroport de Huesca, el volen fer militar i de la OTAN, ND ho podria investisgar, si es aixi, tenim el comandament del Atlantic a les portes, pobres de nosaltres....
no tot el verd és ecologista.
Anònim, 14/11/2017 a les 18:47
+0
-0
Espere que quede constància de les actuacions d'aquesta gent contra el poble i siguen investigats quan la democràcia i la justícia justa siguen reals poder ser jutjats. L'obediència deguda no pot empara tantes aberracions.