procés català

Tres agredits en una violenta manifestació unionista a Barcelona

Dos dels ferits són dos nois de 31 i 32 anys, que els han traslladat a l'Hospital de Sant Pau

VÍDEO i FOTOS Ultres ataquen i trenquen vidres dels estudis de Catalunya Ràdio

| 27/10/2017 a les 23:49h
Arxivat a: Política, procés català, manifestació, agressió, ultres, unionisme, Barcelona
Ultres han atacat els estudis de Catalunya Ràdio | Martí Urgell
Tres persones han estat agredides aquest vespre en una manifestació unionista pels carrers de Barcelona. Segons fonts dels Mossos, un grup de persones s'han concentrat a mitja tarda a la plaça Artós i, posteriorment, la concentració s'ha convertit en una mobilització. Cap a dos quarts de nou del vespre, els manifestants s'han dirigit cap als estudis de Catalunya Ràdio, on han atacat l'emissora i han trencat els vidres de l'edifici. Els Mossos han hagut de muntar un cordó policial per protegir l'edifici. 

Posteriorment, els agents també han impedit a Via Laietana que els manifestants poguessin accedir a la plaça Sant Jaume, on se celebrava la Festa de la República. Al voltant de dos quarts de deu els manifestants s'han creuat amb una parella a la cruïlla entre Aragó i Provença i els han agredit. Després també han agredit el propietari d'un establiment al carrer Mallorca. Segons el SEM, dos dels ferits són dos nois de 31 i 32 anys, que han estat traslladats a l'Hospital de Sant Pau per contusions lleus.
 
Segons la Guàrdia Urbana, el grup de manifestants ha arribat a sumar un miler de persones en algun moment de la tarda. A través de Twitter, l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha fet una condemna rotunda en relació a aquests manifestants violents "ultres" que, segons l'alcaldessa, també han agredit mitjans de comunicació i una escola.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Aixo es Espanya
Anònim, 28/10/2017 a les 00:13
+47
-2
Aixo es tot el que saben fer els unionistes , agredir i destrosar ,ara mes que mai estic contenta amb la republica.
Quin exemple...
Anònim, 28/10/2017 a les 01:08
+41
-2
Sempre igual, s' ajunten tres espanyolistes i els problemes venen de cop , no saben actuar en pau, sempre atonyinant. Aquesta gent hauria de passar per centres de re-educació, a veure si aprenen a respectar el pròxim.
Quina diferència, els indepes, anant en pau, sense violència. A veure si aprenen aquests ultres i es comporten com a persones civilitzades. Quan van tot solets, semblen xais.
Així, no!
Anònim, 28/10/2017 a les 05:55
+45
-2
L'únic argument dels unionistes sempre és la violència.
Republica Catalana
Anònim, 28/10/2017 a les 07:43
+17
-1
A la nova Republica Catalana nascuda ahir, no vol ni pot tolerar la violencia.
La primera feina que hem de fer es erradicar del nostre país aquestes actituds tant primaries.
La nostra Republica es culta i educada.
Començem a construir el pais!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visca la Republica!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Presó ja!
Lotezn, 28/10/2017 a les 09:44
+16
-1
Cal començar a empresonar massicament als nazis espanyolistes.
Sempre igual
Sónia-Lucerna(Suïssa), 28/10/2017 a les 10:41
+6
-0
Ells sempre en la seva linea, parlar malament el castellá, fer merder i anar a fer mal!!!
Basta ya de supremacismo separatista
Eduardo González Palomar (Manlleu), 28/10/2017 a les 10:54
+3
-11
Iré a la manifestación pacífica y festiva de mañana porque estoy harto de que la casta independentista me dé tratamiento de ciudadano de segunda, ¿y tú?
impunitat
A.C., 28/10/2017 a les 11:10
+8
-1
... i amb total impunitat, sigui aqui o a valència
fins quan s'ha d'aguantar per tal de que aquesta colla de violents siguin detinguts, on està ara la fiscalia,
L`unionisme barbar!!!!! i amparat per el 155.
Cartanya, 28/10/2017 a les 13:28
+9
-1
Els discurs de aquets del Unionistes amb la Arrimades al cap, es que se esta deteriorant la convivencia!!!! Jo no en vull cap de convivència amb aquest agressors, que volen imposar-me la seva espanyolitat. AU Arrimades per quan un discurs en contra del teus i amb un elogi per els independentistes que no agredim a ningú, ni pretenem que siguin catalans (demos en guard), ni que ho intentin.
No veig cap disculpa
Anònim, 28/10/2017 a les 19:49
+0
-0
Ni comdemna d'aquesta violencia per part d'aquells catalans - espanyols que diuen que son majoria
Per Eduardo González Palomar (Manlleu)
Anònim, 28/10/2017 a les 20:11
+7
-0
Jo no. A part que la teva bandera no és la meva bandera, no tinc cap mena de ganes que tu i els teus m'atonyineu per pensar diferent. Au, disfruta del teu Manolo Escobar. Quin nivell...