Referèndum

Correus ordena als treballadors no enviar res relacionat amb el referèndum

L'empresa estatal ha fet arribar una instrucció a directors d'oficines i de sucursals perquè impedeixin l'enviament de targetes censals o notificacions de les meses als ciutadans

| 14/09/2017 a les 10:16h
Arxivat a: Política, 1-O, referèndum, Correus
Furgonetes de repartiment de Correus | Europa Press
Correus ha demanat als seus treballadors a Catalunya que s'abstinguin de "realitzar l'admissió d'enviaments, o dur a terme qualsevol acte, que pugui estar relacionat" amb el referèndum de l'1 d'octubre.

La instrucció d'aquesta empresa pública estatal recorda que "Tribunal Constitucional ha acordat la suspensió de tota la normativa que regula el referèndum d'autodeterminació de Catalunya" i que també queda suspesa "qualsevol actuació o iniciativa" que permeti celebrar la consulta. Amb aquesta missiva, destinada als directors d'oficines i sucursals, es pretén impedir l'enviament de targetes censals o notificacions de les meses als ciutadans.

La missiva també demana que s'informi d'aquestes instruccions a "tot el personal de les unitats, amb especial atenció als torns de tarda, així com al personal de les oficines dependents". A més, subratlla que si els treballadors tenen algun "dubte, aclariment o incidència", es posin "immediatament en contacte" amb seu "cap de sector".

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

NO ES LEGAL, FER AIXO CORREUS......
UN OSONENC, 14/09/2017 a les 10:58
+36
-4
Es il-legal, la correspondencia es inviolable i no es pot obrir, ni bloqueja. Llegui el destinatari , repartirla i punto, ho diu la seva constitucio.......els de correus que vegilin que els poden caure un fotime de denuncias per part de la ciutadania que ja s'ho trobaran, els llestos , si els d' aqui no ho fan..... es pot anar a un tribunal europeo i ja em parlarem........... ES UN DELICTE............ I aixo una advertencia....i una amenaça....del que es pot fer.......
És Igual
És Igual, 14/09/2017 a les 11:09
+28
-4
Francament, ni cas. Hi han moltes més empreses que ho fan millor. Apart, ja farem una licitació quan calgui per adjudicar la distribució de correus a Catalunya.

I llavors, apa, tots cap a Espanyistán.
Caram caram
Anònim, 14/09/2017 a les 11:11
+35
-4
Correos esteu incomplint la constitució esteu fora de la llei i aixó és un delicte.
Alla vosaltres
Mucho delito por aquí....
Anònim, 14/09/2017 a les 11:33
+2
-9
Pero siempre lo comete otro.
Que ceguera!!!
Correos
Anònim, 14/09/2017 a les 11:38
+12
-2
Acabais de perder tres clientes de paquetería.
Amb la independència
Anònim, 14/09/2017 a les 11:49
+11
-2
suprimim Correos i creem la nostra pròpia empresa pública (o servei prevat tant és) i tots aquests funcionaris llepaculs al arrer a l'atur i que espabilin o se'n vagin a espanya.
Sols els i falta demanar el dret de pernada a aquets corruptes fatxes
Anònim, 14/09/2017 a les 12:47
+4
-0
Quin fastic de pais aixo d,espanya,cada dia mes dictadors,prepotens,corruptes ,sols els i falta el dret de pernada
Marxem cap a un pais nou,lliure ja ,que s,estrellin ,i que paguin la deuta a europa tots solets
Visca La Republica Catalana
Sobres transparents?
Anònim, 14/09/2017 a les 12:56
+4
-1
No crec que els sobres siguin transparents... i si no es així com sabran el que hi va a dins?
Jo per si de cas no faré servir mai més Correos per enviar cartes o paquets...
Sobres transparents?
Anònim, 14/09/2017 a les 12:58
+2
-1
No crec que els sobres siguin transparents... i si no es així com sabran el que hi va a dins?
Jo per si de cas no faré servir mai més Correos per enviar cartes o paquets...