FOTOS «​Orgullosamente españoles», la campanya que irromp als carrers de Barcelona

Iniciativa inèdita d'una empresa de roba de Sevilla

Un dels cartells, a Barcelona
Un dels cartells, a Barcelona | Adrià Costa
Redacció
14 de setembre del 2017
Actualitzat a les 11:14h
Una empresa andalusa (Piel de Toro) de venda de roba on-line ha engegat una campanya de caràcter unionista sota el lema “orgullosamente españoles”. La firma, que ven a més de 10 països d'arreu del món i que té el símbol del toro d'Osborne com a logotip, defensa que la iniciativa “enforteix” els seus valors i l'essència de la marca. “Així ho han reflectit les nostres peces de roba durant molts anys”, expliquen.

La campanya mostra uns cartells on hi apareix un home vestit amb roba de la marca, amb la silueta d'una bandera espanyola al darrere i una altra pintada al seu dit. S'acompanya amb el text: “¿Una nación?, España, ¿una marca?... Piel de Toro, Sevilla”.

La campanya es va iniciar a Sevilla i ara ja es pot veure a tot l'Estat, incloses grans ciutats com Barcelona. Està ubicada en marquesines o fins i tot en autobusos locals.



Arxivat a