26
de juliol
del
2017
Actualitzat
el
27
de juliol
a les
9:45h
La cruïlla entre Passeig de Gràcia i la Gran Via de Barcelona tindrà, a partir del 20 de setembre, una nova macrobotiga de roba. Uniqlo, el conegut com "Zara japonès", ha triat Barcelona com a primera ciutat de l'Estat per establir-se. La ubicació no és casual: s'ubicarà just al davant de Zara, i tindrà molt a prop Massimo Dutti (Inditex) i l'H&M més gran de tot l'Estat.
La botiga s'instal·larà al número 18 del Passeig de Gràcia, tindrà 1.730 metres quadrats distribuïts en quatre plantes i vendrà roba d'home i dona sota el concepte LifeWear, amb peces "innovadores, funcionals i de gran qualitat". El grup propietari d'Uniqlo, Fast Retailing, només és superat en vendes mundials per la sueca Hennes & Mauritz (H&M), i la companyia d'Amancio Ortega, Inditex.
La marca nipona arriba ara a Catalunya, però ja opera a cinc països europeus amb 45 botigues. Després d'entrar al mercat britànic el 2001, van arribar a França el 2007, Rússia el 2010, Alemanya el 2014 i Bèlgica el 2015.
Previsiblement, la botiga celebrarà una gran inauguració, que encara no ha detallat. Tampoc s'ha fet públic fins al moment el nombre de treballadors o l'estratègia de màrqueting que seguiran. La voluntat de la companyia japonesa és obrir més botigues aviat, tant a Barcelona com a Madrid.
La botiga s'instal·larà al número 18 del Passeig de Gràcia, tindrà 1.730 metres quadrats distribuïts en quatre plantes i vendrà roba d'home i dona sota el concepte LifeWear, amb peces "innovadores, funcionals i de gran qualitat". El grup propietari d'Uniqlo, Fast Retailing, només és superat en vendes mundials per la sueca Hennes & Mauritz (H&M), i la companyia d'Amancio Ortega, Inditex.
La marca nipona arriba ara a Catalunya, però ja opera a cinc països europeus amb 45 botigues. Després d'entrar al mercat britànic el 2001, van arribar a França el 2007, Rússia el 2010, Alemanya el 2014 i Bèlgica el 2015.
Previsiblement, la botiga celebrarà una gran inauguració, que encara no ha detallat. Tampoc s'ha fet públic fins al moment el nombre de treballadors o l'estratègia de màrqueting que seguiran. La voluntat de la companyia japonesa és obrir més botigues aviat, tant a Barcelona com a Madrid.