El saló Motoh! Barcelona tanca la seva segona edició amb uns 32.000 visitants

El recinte Montjuïc de Fira de Barcelona ha acollit enguany un total de 110 expositors en el certamen dedicat al món de les dues rodes

per Redacció , 2 d'abril de 2017 a les 19:55 |
El saló Motoh! Barcelona, a Montjuïc. | Europa Press
Aquesta informació es va publicar originalment el 2 d'abril de 2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La segona edició del saló Motoh! Barcelona s'ha clausurat aquest diumenge amb un balanç de més de 32.000 visitants, que s'han acostat al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona atrets per el que el certamen oferia en relació al món de les dues rodes. En aquesta edició, fins a 110 empreses expositores hi han pres part mostrant les noves gammes de motocicletes, escúters i quads així accessoris com guants, cascos o jaquetes.

Els organitzadors destaquen l'exhaustiva oferta comercial exposada juntament amb un complet programa d'activitats, entre els quals, cursos de formació i seguretat viària, proves dinàmiques de vehicles, simuladors de competició, exhibicions a càrrec de pilots professionals i una mostra de motos històriques. L'indret on s'ha celebrat el Motoh! Barcelona ha estat, a més, el punt de sortida i arribada del VI ral·li Motoclàssica Barcelona.


El certamen ha registrat un bon ritme de contactes comercials així com una intensa activitat a la zona d'activitats, on s'han dut a terme 2.856 proves de vehicles i s'han comptabilitzat 476 participants en els cursos de seguretat viària organitzats pel Servei Català de Trànsit.

Motoh! Barcelona compta amb el suport d'Anesdor, la principal associació del sector que agrupa 41 empreses de la indústria de la motocicleta que representen el 96% del mercat espanyol i comercialitzen més de 83 marques, entre les quals figuren fabricants i importadors de ciclomotors, motocicletes i motocicletes tot-terreny.

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 5,90€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació