Procés català

Arran intenta ocupar la seu del PP de Barcelona a favor del referèndum

Els joves de l'esquerra independentista han portat una pancarta amb el lema ""L'autodeterminació no es negocia: referèndum sí o sí" i urnes davant de l'edifici

Albiol titlla Anna Gabriel i la CUP de «feixistes» després de l'intent d'ocupació

| 27/03/2017 a les 11:08h
Especial: Barcelona
Arxivat a: Política, procés català, PP Barcelona, referèndum, Arran, PP
Els membres d'Arran, davant la seu del PP | @Arran_jovent
Aquesta notícia es va publicar originalment el 27/03/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Una trentena de persones de la formació de l'esquerra independentista Arran han intentat ocupar aquest dilluns al matí la seu del PP de Barcelona, per "advertir-los que l'autodeterminació no es negocia. Referèndum sí o sí", tal com versa una publicació que han fet penjat al seu Facebook. A banda, també han estès una pancarta amb el lema "L'autodeterminació no es negocia. Referèndum sí o sí!", que han situat a l'exterior de l'edifici, situat al carrer Comte d'Urgell, 269, de la capital catalana al voltant de les 10.30 hores del matí.

Els joves han intentat entrar fins a l'interior però les forces de seguretat del partit i, posteriorment, agents dels Mossos d'Esquadra, els han impedit accedir més enllà del vestíbul.


En l’acció, que s’ha allargat uns 30 minuts, els concentrats han enganxat cartells i adhesius a la porta del local amb el lema “L’organització és la clau de la victòria’. Per la seva part, Arran ha anat fent un seguiment de l’acció per Twitter, on ha anat publicant fotos i vídeos de l’acció. Altres consignes que han cridat els membres de l’organització independentista, que també han exhibit unes urnes de cartró, han estat “Fora les forces d’ocupació”, “L’Estat capitalista,“L’únic terrorista”, “Fora feixistes dels Països Catalans” o “Ni un pas enrere”. D’altra banda, en un lateral de la porta d’accés a la seu del PP també s'hi podia veure una estelada pintada.

Aquest acte reivindicatiu ha comptat el suport de l'exdiputat de la CUP, David Fernández, i l'actual diputada, Anna Gabriel.
 

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Endavant jovent!
78 anys, 27/03/2017 a les 11:35
+52
-93
Tinc 78 anys, però si fos jove voldria ser d'ARRAN!! Endavant jovent, si volem ser dignes de la nostra pàtria; fermesa i coratge!!
Vaja pallassos
Anònim, 27/03/2017 a les 11:54
+94
-47
aneu a estudiar i deixeu de fer el mandril
Fer el joc als unionistes.
Anònim, 27/03/2017 a les 12:40
+56
-35
Aneu fent el joc al PP i demà que toca la del PDeCAT?
Compte !
Anònim, 27/03/2017 a les 13:11
+63
-36
No puc dir que faria jo per ganes amb els caus del PePe però hem de tenir paciència i no caure en provocacions. És el que busquen per legitimar l'aplicació del 155.
Guardeu les energies per quan faci falta de veritat.
Objectiu?
Anònim, 27/03/2017 a les 13:19
+72
-24
I què pretenen amb això? Convèncer-los? O donar-los l'excusa i les imatges que busquen tots els unionistes d'un independentisme violent? I de passada malparlar dels Mossos, clar.

I de la Gabriel ja ho sabia però del Fernàndez no m'ho esperava.

I arranerus, desmuntar s'escriu amb u. Malaguanyada immersió.
Una muestra más de democracia
Anònim, 27/03/2017 a les 13:45
+53
-57
Un referendum organizado y manipulado de manera secreta por los que quieren la independencia.
Una campaña por el SI o SI al referendum
Una campaña por el SI o SI a la independencia
Una campaña por o sois independentista o NO teneis derecho a nada.
Si no sois independentistas os ocupamos las sedes, os insultamos, en fin todo un claro ejemplo de lo que es vivir en democracía.
Ya he visto la foto en la prensa internacional,,,, os estais esforzando mucho,para que Europa vea lo democráticos que sois......, rezuma imparcialidad y bla bla bla...
Això no cal
Berlin, 27/03/2017 a les 14:10
+34
-23
encara que veient els vídeos, veig molt mes violents al parlament de Catalunya als peperos i als colono's que aquests joves d' Arran. De fet si ho volen vendre com violència independentista, no haurien de publicar ni fotos ni vídeos.
El problema.
Anònim, 27/03/2017 a les 14:34
+44
-3
Massa gent volent viure de la política i poca gent amb ganes de treballar.
Així no fotrem mai res.
Una setantena...
Anònim, 27/03/2017 a les 15:09
+18
-22
Manipuladors de xifres.
A la foto hi apareixen 47 persones i vora una vintena estaven als voltants participant de l'acció i vosaltres dieu que eren una trentena?
....tipico de los indepes....
...., 27/03/2017 a les 15:15
+34
-35
....la revolución de las sonrisas, y tal...nada nuevo bajo el sol...
CATALUNYA independent
Anònim, 27/03/2017 a les 15:17
+46
-19
Amb accions com aquesta el que es fa és donar carnassa als unionistes i la premsa espanyola al servei del PP i PSOE.
La protesta concentració. ..És legítima, el que crec que no ajuda als independentistes es intentar entrar amb força i per la força a dins d'una seu d'un partit polític, tot i no compartir gens ni mica res de res d'aquest partit polític. Salut República i Independència.
S'ho podrien estalviar.
Anònim, 27/03/2017 a les 15:51
+30
-13
Comença a haver-hi paral·lelismes en les provocacions del 1936. Varen fer bo en Franco. Ho varen perdre tot.
¿Estos son los guardianes pacificos de la Republica?
Anònim, 27/03/2017 a les 17:13
+19
-19
¿Esto es lo que nos esperan cuando el parlamente saque la ley de desconexión?. Anarquia, patrullas de la guardia republicana del puelbo, comisarios politicos etc... Deja vu
Els avis fernandes i gabriel han anat a veure la "funció" dels seus pupils.
Anònim, 27/03/2017 a les 17:37
+39
-8
Mentre contemplen l'espectacle amb benevolència sembla que diguin: Que monos! Quina gràcia que fa aquesta canalla!
La nova generació de morrotorts s'està fent grandeta!

Es podria entendre com un brot exaltat del jovent, però la presència dels iaios demostra que no hi havia espontaneitat, sinò el resultat del direccionisme.

Que utilitzin les criatures és molt lleig!
AL SERVEI D'ESPAÑA
JA, 27/03/2017 a les 18:13
+23
-10
Que aquest ramat de fills de papà anomenat Arran -o CUP- eren una colla de feixistes no cal que ho descobreixi ara el Sr. Albiol.

Abans que decidissin anar a passar el mono a la seu del PP, aquests individus ja van explicitar el seu fàstic per la democràcia anticipant-se a l'acció de la "justicia" espanyola i incapacitant al President Mas per haver posat les urnes el 9N.

Amb xusma com aquesta, Espanya no necessita jutges, ni fiscals, ni tan sols tancs. Ells solets, amb accions com aquesta són prou capaços de carregar-se tota possibilitat d'arribar a la independència.
Al anònim de la setantena ...
Anònim, 27/03/2017 a les 18:13
+16
-7
Ho han comptat bé!!

El problema és que tu comptes 1 per 1, i la realitat és que aquests "mil dones" compten cada 2 per 1.

S'aplica així doncs el coeficient de reducció proporcional al grau d'imbecilitat.

Haurien d'estar a l'escola ... Potser aprendran a fer alguna cosa ...

Arran
ton c., 27/03/2017 a les 18:18
+22
-9
la pregunta que ens hem de fer, crec, es qui hi ha al darrera d´aquesta actuació d´Arran.......
Del 1936 al 2017
Anònim, 27/03/2017 a les 18:31
+18
-3
Amb aquells i aquests estrategs , derrota assegurada!

Guanyen batalles i perden guerres!
Al xaval que diu que té 78 anys
Anònim, 27/03/2017 a les 20:00
+23
-4
se't veu el llautó. Ho sento no cola. Au xaval, criatura, que encara has de menjar força espinaques per ser més intel·ligent.
L'UNICA REACCIO POSSIBLE AL FALS DIALEG PP-PDECAT, 12:14, 15:17, 18:13...
Anònim, 27/03/2017 a les 20:29
+3
-10
Davant el fals diàleg que demà Rajoy concretarà amb obres a la conselleria de Rull A CANVI DE NO CONVOCAR EL REFERENDUM I LA REHABILITACIO dels inhabilitats ...
NOMES HI HA UNA REACCIO POSSIBLE fer el referendum, JA!
I així ho han fet a la seu d'un dels actors, l'altre ja els ha condemnat.
27/3/2017, dia dels 18 mesos masianics
Podriem parar de fer l'imbècil?
Anònim, 27/03/2017 a les 20:49
+11
-4
Està clar que a l'escola no els ensenyen a pensar. Ens podrieu estaviar aquests numerets, filletes? No ens ajudeu gens. Només doneu arguments als unionistes.
No hi haviem pensat...
Anònim, 27/03/2017 a les 20:51
+10
-1
Oh si, mira, els heu convençut. Sou uns herois.
Dejà vu
Anònim, 27/03/2017 a les 21:00
+6
-1
Fa vint anys vaig veure al Pi de les tres branques com uns energúmens calcats als d'Arran d'avui obrien el cap a un avi (d'uns 80 anys) perquè estava en una paradeta d'Unitat Nacional i li deien que era de dretes. Avui, la nova generació d'aquests cretins fa el joc als neofranquistes perquè tinguin arguments per dir que a Catalunya no es pot viure. M'agradaria saber d'una banda quants infiltrats tenen i d'una altra quin de la colla és més ruc perquè serà difícil saber-ho. El que també m'agradaria saber què coi hi feien la Gabriel i el Fernàndez. No he vist enlloc que els diguessin que estaven fent el préssec...
Sabeu com va acabar amb l'oposició Hitler? Doncs molt senzill: enviant uns provocadors del partit nazi que es feien passar per comunistes a assaltar el Reich. Preneu nota.
FET CONDEMNABLE
Anònim, 27/03/2017 a les 22:06
+5
-4
Pero no hi hagut cap agressió com a la llibreria Blanquerna de Madrid, que un diputat català va ser agredit per uns energùmens espanyols. que mai va qualificar de feixistes Garcia Albiol. Son maneres diferents de veure les coses.
a la persona de 78 anys, 27/03/2017 a les 11:35
Anònim, 27/03/2017 a les 23:16
+9
-3
No sé com adreçar-me a vosté doncs no sé si és home o dona.
En qualsevol cas, fent números, poc abans de que vosté neixés les joventuts hitlerianes feien el mateix arran (aquest mot els hi va al pèl) de tota Alemanya i després va succeïr el que va succeïr...
Don't you remember? Or should I say: don't we remember?
intel·ligència emocional
Despertaferrrro, 27/03/2017 a les 23:40
+6
-3
Arran, Enlucha, Endavant.... poca intel·ligència emocional a mercè de la soraya?
espero que no.
És millor tenir comptes a Andorra no
Anònim al de AL SERVEI D'ESPAÑA JA, 27/03/2017 a les 18:13, 28/03/2017 a les 08:24
+3
-3


Ui què han fet els d'Arran què dolents!!

Dona més bona imatge tenir comptes a Andorra segons vostè no?

Vinga convergents deixeu de dir ximpleries i anem per feina
Vostè els enviaria a cobrar comissions
Anònim a l'Anònim, 27/03/2017 a les 18:13, 28/03/2017 a les 08:26
+2
-3

Vostè els enviaria a cobrar comissions potser?

Deixem-nos d'hòsties i plantem cara.

Canya a Espanya!
al Dejà vu
Anònim, 28/03/2017 a les 08:31
+3
-2


El dejà vu és el nacionalisme ranci del Pdcat governant 30 anys, mantenint-nos dins d'Espanya i expoliant les arques públiques...aquest si que és un dejà vu
Molt bé Gabriel
Anònim, 28/03/2017 a les 09:13
+2
-2


La senyora Gabriel és la millor diputada del Parlament!!!!!!!!
Carme
Anònim, 28/03/2017 a les 23:09
+0
-0
Ja se sap que els d'arran són gent jove i a ctuan guiats pels seus impulsos, però l'Anna Gabriel ja no és de la primera volada i s'ho hauria d'haver pensat abans de participar en un acte que l' únic que ha fet es vonvertir els botxins en víctimes.
R