Quina pena de comentaris i d'arguments
Per Anònim el 17 de desembre de 2016 a les 05:44
Espanta que alguns comentaristes demanin que ND censuri els comentaris dels qui no som independentistes. Aquesta és la vostra democràcia? I us queixeu d'en Rajoy? Tan dolents i escassos són els vostres arguments que demaneu que es tapi la boca als qui no pensen com vosaltres? I després, a més a més, sempre hi ha algú que esmenta el feixisme, el CNI, etc. Quins nassos i quina pena de comentaris! Tan pobres i miserables com si algun unionista us digués als independentistes que, donat que objectivament treballeu per la fragmentació d'Europa, això vol dir que esteu a sou dels serveis secrets dels països que desitgen la liquidació de la UE, que són uns quants i força rics. Però és obvi que no és així, i que en realitat alguns dels comentaristes independentistes (no tots, QUE QUEDI CLAR) senzillament esteu a favor d'allò tan català i tan espanyol: les poques ganes de pensar.
La independència-sobirania és el fruit d'una secessió reeixida.
Per Blai, nacionalista català. el 17 de desembre de 2016 a les 00:34
Totes les nacions que s’han secessionat de l’estat plurinacional a què estaven encadenades, s’han saltat les lleis de l’estat del qual en toquen el dos; per democràtic i pacífic que sigui el procés separatista se les han de saltar. La legalitat espanyola només és vàlida a Espanya, no a Catalunya.
Els espanyols són ells, nosaltres som catalans i prou.
Del Imperio
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 21:34
Fa una estona que no llegeixo, ni sento allò del "imperio de la ley". Que us esteu rovellant, unionistes?
I avui mateix
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 20:09
El TSJC sentencia que el col-legi d'advocats no pot estar en bloc per la causa independentista.
Perquè una cosa és un col-legi professional i una altra cadascun dels seus associats.
Igualment un Ajuntament plural no pot donar suport en bloc a la independencia. Ni a la unitat d'España!
La immensa majoria de comentaris unionistes provenen de la mateixa persona
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 19:47
I de poques més. Ni dissimular sap. Els publica un darrera l'altre i utilitzant la mateixa retòrica de fons i la mateixa estructura gramatical. Llavors només fa que entrar una i una altra vegada per anar votant-se a ell mateix. Se n'ha de ser de curtet.
A la lectura dels comentaris "unionistes"....
Per Joan Jaume el 16 de desembre de 2016 a les 19:15
....cal desitjar per 2017 una República catalana on haurem fugit de la gàbia espanyola !
Quina pena no?
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 18:42
La veritat es que molta gent no hi ha havia. Quina oportunitat perduda!!
A Espanya no es pot debatre res...
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 17:59
Ni la independència de Catalunya, ni la república que ha de substituir la monarquia, ni la corrupció del PP, ni les curses de braus, ni els GAL ni cap cosa important.
Angelita
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 16:43
Pues verá usted, señora. Es que los parlamentarios no debaten por debatir, como en las tertulias de TV3, si no que tienen, además, el poder de hacer leyes, ¿sabe? La gente de la calle, no.
Pero, en cualquier caso, la cuestión estriba en si usted ha desobedecido o no la ley. Y si lo ha hecho, es una delincuente indigna del cargo que ostenta.
I?
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 16:04
Espanya aplica les seves lleis, aplica la seva norma màxima, la seva Constitució per defensar-se, res més. Ja poden bramar el que vulguin a Suïssa, Botswana o a Mart, no tenen ni veu ni vot en les decisions sobiranes d'un altre estat. Mai, i repeteixo, mai, Espanya serà qüestionada per aplicar la seva norma màxima, inclús en el cas que hagués de suspendre l'autonomia de Catalunya.
Si d'això aneu a França a veure si farien el mateix o no... sí, França, aquells que es van queixar al govern espanyol de la ingerència en assumptes propis del Parlament català per no sé quina declaració...
Que us passa uniópates...
Per Manca de separació de poders=Estat antidemocràtic. el 16 de desembre de 2016 a les 15:36
"A Suïssa resulta molt difícil d'entendre que no es pugui debatre qualsevol tema d'interès públic en un Parlament democràtic, però sobre tot que es criminalitzi al president d'un parlament per autoritzar- ho"
Fins hi tot des de Europa, arriben veus de que el que esta fent el Govern Espanyol es antidemocràtic.
Caram!
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 15:30
Em sembla que avui els del CNI han cobrat la paga de Nadal.
Veig que han sortit tots i els veig molt esberats.
Forca
Per Masias el 16 de desembre de 2016 a les 15:16
Aquesta senyora no té res de màrtir i va prendre una decisió en contra dels advertiments del juristes del Parlament i per tant és totalment responsable i, si tant valenta és, ha d'assumir les conseqüències dels seus actes.
Tot el demés es folklore induït.
Estic e-mo-cio-nat
Per Vicenç Martí el 16 de desembre de 2016 a les 15:14
...tot per Catalunya..!!!! que macu..ploro.
Legalitat
Per López el 16 de desembre de 2016 a les 14:53
L'únic argument que els hi queda als contraris a la independència de Catalunya, és pregonar a tort i dret que es il·legal fer un referèndum i parlar i debatre sobre independència.
Sembla mentida que vivim a la Europa del segle XXI.
L'estat espanyol se salta cada any unes quantes lleis europees i altres de pròpies i s'escuda en la llei per evitar que un parlament, democràticament escollit, pugui debatre unes idees d'una part important de la població a la qual representa.
Els contraris a la independència de Catalunya haurien de ser més nobles i acceptar el debat.
de moment Espanya
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 14:48
Forcadell parla com si Catalunya fos un Pais i que el tribunal no pot amb la decisio d'un Pais diu. Hem de començar algún dia a asimilar que encara no som un Pais i que la Llei no ens la podem saltar aixoi com aixi. Encara que no agradi la veritat es aquesta i la senyora Forcadell i molts politics no volen reconeixa aquesta veritat.
Ha entrat amb raò...
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 14:33
Les seves declaracions ara mateix a TV3, no ha dit pas que s´ataca al poble de catalunya amb el seu procès judicial, que es mes espectacle que res més... per les dues parts eh....
Fa gràcia i tot...
Per Berlin el 16 de desembre de 2016 a les 14:32
veure tants unionistes emprenyats posant comentaris que es desmunten en un no res.
Per cert que veig alguns unionistes amb poca capacitat lectora. Si hi ha un tema que es molt important per una societat (mal que us pesi, en aquest cas es la independència de Cat) no s' ha de poder debatre i arribar a resolucions al parlament que representa aquesta societat???? Va home va, això ni els unionistes us ho creieu.
S'acosten eleccions autonòmiques
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 14:18
Sí, molta legitimitat tindreu arreu si us aneu saltant la llei de la tercera o quarta potència de la Unió Europea. La resta del món us posarà en safata de plata la independència, sí sí...
Viure als mundos de yupi està bé fins que et topes amb la crua realitat. Els ulls contaminats amb què mireu a Espanya no son els ulls amb els que la miren els principals estats del món, però allà vosaltres. Podeu seguir enganyant-vos amb les declaracions dels dirigents i les associacions independentistes, podeu seguir retorçant el llenguatge perquè entri millor en calçador, podeu seguir acusant-nos de esbirros del que vulgueu, podeu seguir amb la vena als ulls...però no aconseguireu més que frustració i conseqüències penals pels responsables polítics.
La independència només s'aconsegueix per dues vies: acord de referèndum amb la nació mare o via un conflicte armat. La primera opció és inviable a Espanya si no es reforma la Constitució (Espanya és indivisible, article 2) i la segona obviament m'estalvio de comentar-la. I Catalunya no és ni ha sigut mai una colònia, però això ja em sembla tant de calaix que tothom ho hauria de saber.
Dintre d'uns mesos tindrem noves eleccions autonòmiques quan s'acabi la pamema del prusés, res més.
unionistes preocupats
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 14:01
Llegeixo en primers llocs els comentaris del unionistes que s'han afanyat a escupi bilis, i això només vol dir una cosa que aquest desafortunat acte beneficia clarament el procés que a mes l'internacionalitza en àmbits que el govern de Madrid no voldria. Per tant seguim així!.
s'acosta el moment de la veritat
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 13:26
¿Què fareu tots els súbdits pagats pel CNI que vomiteu bilis als comentaris quan, dins de poc, tots els inhabilitats segueixin en el càrrecs, quan PP i C's abandonin el Parlament, molt ofesos, i nosaltres continuem el nostre camí?
Heu pensat que tan se'ns en fot què feu?
Tenim la legitimitat democràtica i amb molts menys preparatius van declara la independència molts països de l'est; espanya no té els recursos d'una URSS ni la mala hòstia de Sèrbia (i mira que s'hi entrenen cada dia). Dins d'uns mesos serem lliures i quedareu amb un pam de nas. Si fos a la vostra pell, aniria buscant feina, perquè ni Roma paga als traïdors ni espanya als perdedors!
aquests fatxes que deixen comentaris...
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 12:59
Deuen ser del CNI, voluntaris del PP, de C's o del PSOE son uns inútils. No paren de dir xorrades. La seva feina la fan tan malament com saben.
Vull recordar que quan es convoca una manifestació en commemoració del dia de la Raça espanyo la o de la Constitució no passen de 400 i cada any son menys
Quan fan passar pels tribunals espanyols a independentistes, presidents del govern o del parlament catalans, lluny d'acollonir-nos ens fan perdre la por i ens multipliquen el nombre de independentistes. També ens ajuden a incrementar el recolzament internacional a la Catalunya independentista.
Cada dia que passa la política espanyola esta mes desprestigiada i denunciada.
Que vagin fent!. La destrucció d'Espanya només es cosa del PP-PSOE i C's.
igualtat?
Per ansole el 16 de desembre de 2016 a les 12:52
Cada vegada semble que ND sigui mes prop de La Razón o El Mundo pels comentaris que publica, esteu perdent lectors per passarvos de neutrals.
tiu ets un freak anonim
Per No als botiflers el 16 de desembre de 2016 a les 12:43
Aixo de posar comentaris a tort i a dret es lamentable, fes-t'ho mirar nen rata.
Resposta al titular
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 12:28
Si la Sra. Forcadell no sap la resposta a la seva pregunta del titular, és que no mereix ser Presidenta del Parlament: al carrer qui vulgui pot parlar del que vulgui, de la independència o de la pena de mort o del que sigui; però al Parlament, els diputats han de complir la llei. I poden parlar de la independència, de la pena de mort o del que vulguin, però dins de la llei, El que no poden és començar a aplicar la pena de mort sense abans haver modificat legalment la llei que ara la prohibeix.
¿al carrer es parla d`independencia?
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 12:05
Si, els independentistes, els no independentistes parlem d`unio
Es representan ells sense pensar amb tots.
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 11:48
No, ens enganyaran, el problema es que la Forca representa i defensa a una part de catalunya que son els indepes i la Presidenta del Parlament de Catalunya a de defensar i representar a tots els catalans i a tota Catalunya i per aixo se la acusa.
quin nivell
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 11:34
La presidenta del parlament fa el que li rota i diu alegrement que no era conscient d'estar cometent una il·legalitat. Tapi's una mica, dona. Digui almenys que ho va fer convençuda i decidida per la causa, encara que sigui mentida. Trobo que falta una mica més d'heroïsme al relat d'aquest procés kafkià.
Con humor
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 11:27
No es veritat això que diuen que no hi havíem ningú a Sant Jaume, érem un bon GRAPAT, hi havia a Josep, el Toni i la seva dona la Mireia, la Marta, en Madrenes de torroella, el Xavier i un parell mes. Tots del club de petanca de la Bisbal. Aixó rutlla!! Anem beeeeeeeeeee..........
Com seria l'onomatopeia d'un suflé quan baixa?
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 11:13
La reina dels Forcos (la Forcadell) utilitza aquesta tàctica tan miserable i covard típica dels indepes de tirar la pedra i amagar la mà. A la Forca se l'acusa de prevaricació i desobediència i no per ser la santíssima Verge Mariana de la "veu de la llibertad" .
Com era d'esperar, a la gent li ha importat una merd...la demagògia dels separatistes i només han acudit a defensar-la els cuatre nacionalistes passats d'època de sempre i la tropa de politics corruptes vividors del Govern
Màrtir de les paraules però encara no dels fets.
Per Anònim el 16 de desembre de 2016 a les 10:51
Parlar i cobrar és el que millor sabeu fer.