El Festival de Sitges tanca l'edició 2016 amb 66.859 entrades venudes

La xifra representa un augment del 7% respecte l'any anterior

Cartell promocional del Festival de Sitges
Cartell promocional del Festival de Sitges | Adrià Costa
Redacció
07 de novembre del 2016
Actualitzat a les 10:58h

Cartell promocional del Festival de Sitges Foto: Adrià Costa


El Festival de Cinema de Sitges ha fet públic que en l’edició del 2016 s’han venut un total de 66.859 entrades, fet que segons l’organització suposa un increment del 7% respecte l’any passat i d’un 18% amb les xifres del 2014.  En aquesta línia, també s’apunta que entre el 7 i el 16 del passat mes d’octubre, la cita sitgetana va reunir un total de 200.000 persones.

Des de l’organització, s’assegura que enguany s’ha fet “un pas endavant” en l’àmbit de la indústria del cinema amb 2.000 professionals acreditats. Al mateix temps, també es destaca la nova secció de realitat virtual ‘Samsung Sitges Cocoon’ o la ‘Blood Red Carpet’, estrenada el 2015 per a l’impuls de nous talents, així com la presentació de projectes de gènere fantàstic ‘Sitges Pitchbox’.

Un cop fet el balanç de l’edició del 2016, el Festival de Sitges ja treballa per l’any vinent, el de la commemoració dels 50 anys del certamen. Bona prova és que s’ha anunciat la pel·lícula Dràcula com la projecció estrella de la mostra i també la presència del director mexicà Guillermo del Toro.