Al unionista il·lús de les 11:30
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 21:34
Tranquil, no caldrà declarar cap estat d'insubmissió així om així. La immensa majoria de processos de trencament i declaració d'independència, un cop feta, l'endemà sol ser un dia més, toithom anant a treballar i les botigues obertes per desgràcia d'unionistes i espanyolistes variats. Però responent-te al teu neguit, sí, veig una part molt important, decisiva de la ostra societat de sortir al carrer massivament a fer front la repressió espanyola arribat el cas. I com ho fem sempre amb resistència pacífica, però efectiva. I això de deixar de pagar impostos a Espanya, il·lús, obviament donat que els pagarem a l'agència tributaria catalana...igual que tu si no vols que se t'enduguin , doncs no en dubtis: la República Catalana sabrà imposar la seva autoritat i legalitat de manera efectiva i contundent, no com Espanya que ja no pinta res en el món. Fixa't amb quina dignitat el primer ministre de Gibraltar a respot al fatxenda de Margallo. Doncs això som pobles amb dignitat. Cosa que Espanya no en té.
i quan?
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 20:05
molt bé, peròa mi abans que saber quan es faran les primeres eleccions del nou estat, m'agradaria saber quan es proclamarà el nou estat. Com és que no ho diuen? De fet hauria de ser just l'endemà del referèndum, tot i que el més realista seria abans, i el referendum destinar-lo a ratificar la independència, perquè sota legalitat espanyola no es podrà fer.
NO HABRA REFERENDUM
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 11:30
Pero si que de seguirse el camino marcado llegará un momento en que los que apoyáis e proceso tendréis que decidir si dar el salto a la insumisión y abierta desobediencia.
¿Tendréis el valor para mantener una huelga general indefinida? ¿Para no pagar impuestos al estado y soportar que Hacienda os embargue las cuentas? ¿para jugarse el puesto de funcionario? Y ¿ que creéis que harán los Mossos cuando reciban ordenes de los jueces de detener a quienes reiteradamente desobedecen e incumplen las leyes y sentencias?. ¿cumplirán las ordenes o se negaran a ello provocando su inhabilitación y la intervención de la Guardia civil?
¿De verdad creéis que los catalanes estamos decididos a esta lucha?. Valorad las fuerzas del soberanismo y la Generalitat frente a las del Estado, la desproporción es enorme ¿no lo veis?, estáis solos en esta lucha porque España, pese a la crisis y mala política que lleva, dista mucho de ser la Yugoeslavia de 1990. La aventura esta condenada al fracaso , esto los saben vuestros lideres que juegan con vuestras ilusiones y buena fe para que les sigáis votando y ellos ocupando el poder,
Vuestra sola voluntad, que ni siquiera es la voluntad unánime de los catalanes sino como mucho la de la mitad, es del todo insuficiente. Bajad de los sueños, no es verdad que la fe mueva montañas.
Santa inocencia!!!
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 10:53
Solo a los niños se les engaña de una forma similar con el cuento de los reyes magos. Como puede haber gente que se consideran mayores y son como niños?
Papá quiero una independencia con un gran lazo de regalo. Yo quiero y si no lloro y dejo de respirar.
Si niño siiii, se la pedimos a Papá Noel que llega antes.
La quieres en color verde o a rallitas con una estrellita en azul?
Los juegos se han de comprar aparte así que los traerán los Reyes Magos.
ademetem-ho
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 10:07
Aquesta gent el que haurien d'acordar és el compliment de compromisos i terminis. I en canvi acorden desfer-se de compromisos (declarar la independència abans de 18 mesos si el 27-S hi havia majoria absoluta) i perllongar els terminis. Aquesta mena d'acords només interessen a ses il·lustres diputats i diputades de les cup i jxsi i a les seves respectives cadiretes, no a l'independentisme.
//*//
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 10:06
A mi em continua fent por que guanyi el no. Encara hi ha molta gent indecisa que no veu les avantatges de marxar.
Crec que s'hauria de fer més pedagogia del pros i dels contres.
Al de les 22:24 del dia 5
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 09:17
Diu que " el que no diuen és en quin moment es proclamaria la independència, o sigui, si es farien essent ja un pais independent o no". La independència, de fet, es pot considerar declarada en el moment que entra en vigor la Llei de Transitorietat Jurídica per la qual el referendum ja es fa sota legalitat catalana i només catalana. Una altra cosa es que en un altre moment del procés, després del resultat del referendum (si guanya el sí), es faci alguna mena de declaració política més formal, doncs amb la transitorietat jurídica el Parlament el que fa es declarar-se plenament sobirà, la desconnexió s'acompleix. I després del referendum es fa una declaració més política en que es declari creat ja el nou Estat amb un acte solemne (depen com s'interpreti). Dependrà de quina data agafi la història com el moment exacte del naixement de la nova república catalana, tot dependrà de com vagin les coses m'imagino. Però amb la Llei de Transitorietat en vigor, ja assolim la plena sobirania, és el veritable moment del trencament.
acudit del dia
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 09:17
En que s'assemblen el president de la generalitat a un medium? en que tots dos et fan veure fantasmes alla on no n'hi ha
Al matiner de les 8:04
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 09:12
Es quan dormo que hi veig clar
en cas que = loteria
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 09:04
"Suposant que... "
"En cas que..."
"Si..."
Sembla que la independència sia en funccion de la loteria.
Al de la 1:23
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 08:38
Què hi pot fer un munt d'interventors davant d'un munt de sobres "preparats"?????
van molt tard
Per Josep de Biosca el 6 d'octubre de 2016 a les 08:04
Veig que aquests trolls del CNI van a dormir molt tard.
Esperen que els que ens llevem ben d'hora ben d'hora per aixecar el país anem a dormir, per començar a posar els seus punts negatius i els seus comentàris precuinats des de Madriz.
Bon dia Trolls!!!
Que ja us heu llevat?
Ah no, que és massa dora...
Quebec Escòcia
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 07:40
Si es vol fer un referèndum. Ha d'estat controlat, dirigit, organitzat, costudiat, reinspeccionat i recontablitzat, etc.. per el poble. Si el sistema si posa ja em begut oli. Per més lleis del parlament que hi hagin. No siguem babaus. Una mica de dignitat. Amb tanta pastanaga i pilotes endebant quan els "polítics" esdesideixina fer alguna cosa ja no hi haurà espanya per independitzar-se.
Quina diferència hi ha entre el 9N i el Referèndum?
Per Casanovas el 6 d'octubre de 2016 a les 07:27
Estem en buckle
No estem parlant del dret a decidir, sinó del dret a preguntar.
No hi haurà consulta vinculant sense pacte amb el nostre estat espanyol.
Es una fugida endevant de CIU PDC JUNTS PELS PI
Nacionalismo = ridiculo
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 07:20
La independencia es IMPOSIBLE sin PACTO o sin GUERRA.
Esto hasta Puigdemont y sus consejeros loo saben.
Dia passa any que empeny.
Espanya ha perdut
Per Caolll el 6 d'octubre de 2016 a les 04:28
EL CNI té els dies comptats. De què viureu d'aquí a poc, rates? Ja podeu venir aquí a votar negatiu els comentaris que de res us serveix. Esteu acabats.
Molt important
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 01:23
Si senyor, amb un 50% més un dels vots es guanya el referendum i deixem-nos d'osties. El que vulgui a anar a votar que vagi i el que no que es quedi a casa però després que no es queixi.
Ah, faran falta un munt d'interventors donada l'afició d'un partit politic a portar avis a votar amb el sobre "preparat".
En aixó no han canviat. Recordo una época en la que votaven fins i tot els morts.
Lógica indepe
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 01:10
Una constitució aprovada amb un 90% de vots afirmatius no és bona, però, una independència amb un 50% + 1 dels vots sí ho és.
Referèndum 2017
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 00:25
Al final tot arriba i la independència no serà l'excepció.
Error sintàctic
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 00:17
La proposta de resolució conté un error semàntic: hauria de dir "de vots favorables" i no pas "dels vots favorables".
Constitucio
Per Anònim el 6 d'octubre de 2016 a les 00:14
Después art.155 y a salir corriendo ....
el temps català és dalinià
Per Anònim el 5 d'octubre de 2016 a les 23:40
Com és de flexible!!
A primers del 2016, en 18 mesos independencia
Per l'octubre del 2016 1 any pel referendum i mig més per les eleccions constituents!!!
Qui dia passa, anys empeny
Part positiva i part negativa
Per Anònim el 5 d'octubre de 2016 a les 22:24
Molt bé respecte a què el referendum es guanya obtenint més del 50% dels vots, no hem de caure en la trampa de què es necessita tal o qual mínim de participació (que és la trampa en que insistiran els de CSQEP per a què la independència no arribi mai, mentres ells fan veure que estan a favor). Qui no vota, no vota perquè no vol i punt, i si estan en contra dons que votin "no". Dir que farà falta tal o qual percentatge mínim de participació és el mateix que sugerir als partidaris del "no" que, si volen guanyar, no vagin a votar, i si diem que només comptaran els vots emesos... llavors és quan els partidaris del "no" aniran a votar en massa!
Respecte a aquestes eleccions constituents, el que no diuen és en quin moment es proclamaria la independència, o sigui, si es farien essent ja un pais independent o no. D'acord que les coses s'han de fer bé, però ens estem imposant a nosaltres mateixos massa passos intermitjos que fan que aixó no s'acabi mai. Després d'aquestes eleccions constituents vindra un altre referendum per a aprovar la constitució que hauran redactat, llavors unes altres eleccions de confirmació, llavors aixó... llavors alló... i el moment de proclamar-se independents sembla que no arribarà mai. I la gent es va cansant i hi ha el perill que ho deixin correr.
Endavant
Per Anònim el 5 d'octubre de 2016 a les 22:09
Bona noticia. La gent necessita votar d'una vegada en un referèndum amb conseqüències.
DESEMBRE 3014: ENCARA I SEREM
Per Anònim el 5 d'octubre de 2016 a les 21:51
Zzz
--
Què manca al Parlament de Barcelona per que proclame la creacion d'un nou Estat Catalan independent?
Molt bé!
Per Djeed el 5 d'octubre de 2016 a les 21:36
Avanti a tota màquina!!!