Pokémon Go factura més de 200 milions de dòlars en un mes

El seu llançament a Europa, el 18 de juliol, va disparar les xifres

per Redacció , 8 d'agost de 2016 a les 19:10 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 8 d'agost de 2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Un usuari jugant al Pokémon Go. Foto: José M. Gutiérrez


Pokémon Go, l'aplicació de moda de Niantic que permet atrapar les populars criatures de Nintendo arreu del món, ha superat la barrera dels 200 milions de dòlars (182 milions d'euros) en el seu primer mes des del llançament del joc.


Segons la consulta Sensor Tower la popular aplicació ha fet pols els registres d'altres videojocs d'èxit per a mòbils com Clash Royale, desenvolupat per Supercell, la facturació del qual després de 30 dies al mercat va arribar als 125 milions de dòlars (114 milions d'euros).

Els analistes de Sensor Tower destaquen l'impuls en els ingressos de Pokémon Go a partir del 18 de juliol, arran del llançament massiu de l'aplicació a Europa, després del seu desembarcament escalonat a Austràlia i els EUA, i la seva arribada finalment el 22 de juliol al Japó.


L'aplicació té un model freepremium, és a dir, és gratuïta, però té compres integrades. Així doncs, la majoria d'ingressos provenen de la compra de béns virtuals, segons explica El Español, com ara les Pokécoins, que costen 0,99 euros. A mesura que avança el joc, cada cop és més difícil passar de nivell sense aquestes "ajudes" , de manera que vols jugadors decideixen rascar-se les butxaques per assolir el següent nivell.

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 5,90€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació