Bonpreu demana als clients que hagin adquirit els productes investigats pel brot de botulisme que els retornin

La companyia anuncia que, com a mesura preventiva, ha retirat dels magatzems i les botigues totes les conserves que podrien estar afectades

per Redacció , 30 de juny de 2016 a les 20:28 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 30 de juny de 2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El grup Bonpreu ha emès un comunicat on demana a tots aquells clients que hagin adquirit en el darrer mes algun dels productes que estan sent investigats pel brot de botulisme, que els retornin a l'establiment i els hi serà abonada la quantitat corresponent. 

La companyia també informa que, com a mesura de prevenció i mentre s'estan duent a terme les analítiques per part de Salut, ha procedit a la retirada dels seus magatzems i de les botigues tres referències de productes: el pot de vidre de 400 grams de mongetes cuites marca Bonpreu, la safata de 250 grams de bacallà esqueixat dessalat marca Bonpreu i la safata de 250 grams de bacallà esqueixat marca Royal. Salut Pública ha anunciat aquest dijous a la tarda que s'ha procedit a retirar del mercat els lots presumptament contaminats i que es distribueixen a diferents supermercats i establiments de l'estat espanyol.


D'altra banda, el grup Bonpreu també ha explicat que s'ha informat als fabricants dels productes relacionats perquè activin els protocols i duguin a terme les accions pertinents. També asseguren que estan col·laborant estretament amb les autoritats sanitàries per esclarir l'origen dels fets. En aquest sentit, l'empresa osonenca, a través d'un comunicat, ha lamentat les molèsties que aquest fet pugui causar als clients.

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te subscriptor

 

Participació