consum
20/09/2018
13/09/2018
Els carburants encadenen la setena pujada consecutiva
03/05/2018
Endesa encapçala les empreses amb més reclamacions, seguida de Telefónica, Orange Espagne, Vodafone i Gas Natural
21/04/2018
Sis de cada deu enquestats asseguren que els sopars en festiu i els esmorzars diaris no els realitzen a la llar
05/04/2018
La majoria d’aquests corresponen als augments de tarifa de les companyies de telefonia
06/02/2018
Les grans companyies de telefonia ofereixen a canvi uns serveis que l'usuari no ha sol·licitat
18/01/2018
L’oficina del consumidor del Consell Comarcal ha tramès a l’òrgan les reclamacions presentades, el qual ha resolt que l’augment de la tarifa Fusion és indegut i obliga a retornar els imports
30/06/2017
Els comerços volen donar al consumidor l'oportunitat de comprar abans de marxar de vacances, que per a molts d'ells s'inicien aquest dissabte, 1 de juliol | NacioDigital respon les preguntes més habituals dels consumidors per poder anar de rebaixes amb tranquil·litat
11/04/2017
Tres de cada deu reclamacions de la Catalunya Central es fan a empreses de telecomunicacions i internet
10/04/2017
L’oficina del consumidor rep unes 60 consultes en un mes sobre visites de comercials de companyies de gas i llum, més de la meitat de les quals han generat DENÚNCIES, QUEIXES i RECLAMACIONS
04/04/2017
L'Aula d'Extensió Universitària enceta un nou trimestre amb una conferència inaugural oberta a tothom
27/02/2017
L’Oficina del Comarcal d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Solsonès, ha incrementat exponencialment les consultes per les visites de comercials
06/02/2017
‘Producte d’aquí’ s’emmarca en un projecte homònim de l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona per fomentar el consum i el coneixement d’aliments de km0. El programa s’emetrà els dimecres a les 11h i els dissabtes a les 13h, i és una coproducció de Solsona FM i La Xarxa de Comunicació Local
02/02/2017
El punt d’atenció al consumidor del Consell Comarcal del Solsonès passa de 907 actuacions el 2015 a 1.621 el 2016
12/10/2016
La iniciativa ja compta amb una cinquantena d'associats i l'objectiu és arribar a assolir-ne un centenar més en els propers mesos
05/10/2016
El Consell Comarcal del Solsonès ha tramitat més de 50 arbitratges
15/06/2016
La tècnica de l’entitat en va oferir assessorament
02/05/2016
Dimecres 3 de maig a les 5 de la tarda a la Sala Francesc de Llobera del Consell Comarcal
23/04/2016
Set de cada deu mediacions han estat per temes de telecomunicacions i internet | Aquest sector també ha acaparat vuit de cada deu laudes arbitrals resolts durant 2015
13/04/2016
El 70% de les reclamacions han estat resoltes a favor del consumidor
23/11/2015
L'Oficina d'Informació al Consumidor recomana desconfiar de visites inesperades, comparar preus i demanar el carnet oficial professional
08/10/2015
Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor – Consell Comarcal del Solsonès
Pàgina 1 de 2