Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Cap d'Urdet, de la Vall de Lord, es promocionarà als EUA

Catalan Gourmet USA promociona als EUA productes catalans

| Actualitzat el 28/04/2013 a les 15:49h
Presentació de la plataforma Catalan Gourmet USA Foto: ACN

El departament d'Empresa i Ocupació a través de l'agència ACCIÓ ha impulsat la plataforma ' Catalan Gourmet USA ', que té l'objectiu de facilitar l'exportació i la promoció dels productes gourmet catalans als Estats Units. La plataforma posa a disposició dels participants un servei de logística i d'importació que s'encarrega de les homologacions necessàries per comercialitzar els productes gourmet als EUA. La presentació oficial ha tingut lloc aquesta setmana a Washington al restaurant Jaleo, del cuiner José Andrés. 'Catalan Gourmet USA' posa a disposició dels participants un servei de logística i d'importació que s'encarrega de les homologacions necessàries per comercialitzar els productes gourmet als Estats Units. Des del Centre de Promoció de Negocis d'ACCIÓ a Miami, a més, es fa una cerca activa d'importadors, distribuïdors i representants americans interessats en aquest tipus d'aliments.

El servei s'ha estrenat amb sis empreses catalanes: Miquel Alimentació Grup (amb una gamma de productes gourmet que inclou fideuàs, paelles i salses), Cap d'Urdet (bolets i trufes), Cafès Novell (cafès per al canal restauració), Cal Saboi (oli d'oliva), Xertoli (oli d'oliva) i Amanida (olives i adobats).

La presentació oficial ha tingut lloc aquesta setmana al restaurant Jaleo del conegut cuiner José Andrés a Washington, amb un tast de productes que ha aplegat prop de cent importadors, distribuïdors, xefs, cadenes delicatessen i restauradors dels Estats Units. Les empreses catalanes s'han reunit amb representants d'empreses nord-americanes com Whole Foods, Safeway o Dean & DeLuca, entre d'altres. La pròxima presentació de productes gourmet catalans als Estats Units serà al restaurant Mercat a la Planxa a Chicago el mes de juliol.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

FEU EL VOSTRE COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Predicció Solsona
diumenge
-4°C  8°C
dilluns
-2°C  7°C
dimarts
-3°C  8°C
Entrevista a Nicola Roca, autora del cartell del Carnaval 2018

Entrevista a Nicola Roca, autora del cartell del Carnaval 2018

Nicola Roca és una jove solsonina estudiant de disseny de 21 anys que signa el cartell del carnaval de Solsona 2018

Grup Nació Digital
Des de maig de 1996
Editorial: SCG Aquitània SL
Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Amb la col·laboració de: