Des de fa algunes setmanes, podem veure en alguns punts de Solsona uns armaris metàl·lics nous que en algun cas substitueixen uns que hi havia ja vells, i en d'altres son de nova ubicació. Aquests armaris, que estan tancats per seguretat, són per
facilitar la connexió elèctrica de baixa tensió amb seguretat i major disponibilitat al comerç no sedentari i en els diferents mercats setmanals, les fires, i les festes que es realitzen al llarg de l'any a la ciutat de Solsona.
Informa NacióSolsona.
Cada vegada més els comerciants que acudeixen a les fires de Solsona requereixen del corrent elèctric per oferir els seus serveis amb major qualitat, imatge i conservació en el cas de productes que necessitin refrigeració o altres serveis. La contractació es considerà convenient per l'interès públic que representa. El passat 19 d'octubre de 2022, Rosó Barrera Call, regidora delegada d'Obres, Urbanisme i Serveis municipals, emetè informe justificatiu de la necessitat de contractar aquesta obra "Projecte d’instal·lació de preses de corrent per al comerç no sedentari".
Informa NacióSolsona.
Un d'aquests punts de connexió es troba al Passeig de Solsona Foto: Ramón Estany
L'esmentada obra està subvencionada per la línia d’ajudes pel recolzament de mercats, zones urbanes comercials, comerç no sedentari i canals curts de comercialització en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
(NextGeneration EU), i dins del projecte global “Impuls al pla de millora del comerç i del mercat no sedentari a Solsona”.
L'Ajuntament va sol·licitar tres pressupostos a tres empreses i una vegada vistes les ofertes, es considerà que la millor oferta econòmica era la presentada per
Indesol del Solsonès SL, que és comprometè a executar el contracte per
42.265,30 € (IVA inclòs) i finalitzar-ho en el termini requerit.