1 de 10
Turisme

El Carnaval de Solsona es cola a la nova campanya de l’Agència Catalana de Turisme i el Barça

Feel the colours és un video que explica el vincle emocional entre el Barça i Catalunya

Fotograma on apareix el Carnaval de Solsona | Agència Catalana de Turisme
per Ramon Estany, Solsonès | 31 de gener de 2023 a les 10:39 |
Coincidint amb la presentació oficial de la nova equipació del FC Barcelona per aquesta temporada que ha tingut lloc aquest cap de setmana passat en els partits jugats pel primer equip de futbol masculí, el primer equip de bàsquet i el Barça Femení, s’ha posat en marxa la campanya “Feel de colours” on es busca explicar al món el vincle emocional entre el club blaugrana i Catalunya. De fet, l’eslògan escollit per presentar l’equipació, ‘+ Catalunya + Barça’, evoca l’essència del Barça i el seu orgull de pertinença a Barcelona i Catalunya.

La campanya compta amb una peça central que busca connectar emotivament amb el públic mitjançant el vincle entre el club esportiu i la destinació catalana


Entremig d'imatges del club blaugrana, hi trobem un recull de postals d'arreu del territori català: monuments emblemàtics, racons, esdeveniments culturals com els castellers, i festes de renom, com unes imatges del Carnaval de Solsona on es veu el Tòfol Nano ballant en una atepeida Plaça del Ruc. Per aquest motiu, aquest video s'ha fet especialment viral a Solsona.



Segons el director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer i Ferrer, s’ha volgut potenciar la relació entre Catalunya i el FC Barcelona per mitjà dels colors, entesos “com un sentiment comú envers un club i una manera de viure i sentir una terra”. Així, mitjançant cadascuna de les peces que es llançaran, es parlarà de les dues entitats com una realitat inseparable que es necessita viure sencera per gaudir de tota l’experiència.





 

 

Participació