Coronavirus

​El Consell Comarcal prioritza l’atenció telefònica i telemàtica i tanca les portes llevat que sigui per atendre casos urgents

per Redacció , Solsonès, 13 de març de 2020 a les 15:19 |
Atenent a les instruccions del govern de la Generalitat s’informa que, a partir d’avui, el Consell Comarcal del Solsonès adopta les següents mesures:

L’Oficina d’Atenció Ciutadana tanca les portes i atendrà presencialment només en casos urgents i que no es puguin demorar, previ registre i mantenint les mesures sanitàries de seguretat.


El Consell Comarcal del Solsonès prioritza l’atenció telefònica al telèfon (973-48 20 03) i telemàtica (consell@elsolsones.cat) o a l’adreça electrònica de l’àrea corresponent.

En cas que algú hagi de ser atès presencialment, aquesta urgència serà designada pel professional corresponent, prèvia trucada telefònica o correu electrònic; haurà de mantenir, en tot cas, una distància de seguretat i adoptar les mesures preventives establertes pels canals i organismes oficials.


L’Oficina de Turisme del Solsonès, El 6, l’Oficina Jove del Solsonès, l’Escola de Formació d’Adults, l’Arxiu Comarcal del Solsonès i el Servei Comarcal de Català tanquen també l’atenció al públic i els seus professionals treballaran a porta tancada.

Queden anul·lades les reunions de treball, seminaris, congressos i altres jornades presencials en que participi personal del Consell Comarcal del Solsonès.

Pel què fa a l’àrea de Serveis Socials Bàsics:

Es prioritza igualment l’atenció telefònica i telemàtica. S’atendran visites presencials només davant de casos urgents, previ registre de la persona i mantenint les mesures de sanitàries de seguretat establerts pels canals i organismes oficials.

Es manté el servei d’atenció a domicili si bé es demana a la població la màxima col·laboració cap als professionals que el presten, per tal que el puguin desenvolupar de forma adequada i amb les màximes mesures de seguretat i integritat possibles.

Es manté el servei d’àpats a domicili.

Queda suspès el servei de transport adaptat al Centre de dia i Hospital de dia, com a conseqüència temporal d’aquests serveis.

El Xec-Servei del mes d’abril s’enviarà per correu postal a cada domicili.
Pel què fa al personal del Consell Comarcal s’instauren, per primera vegada, aquestes mesures degut a l’excepcionalitat del moment:

S’estableix la flexibilitat horària pel personal del Consell Comarcal del Solsonès a fi de poder atendre persones grans i infants que tinguin a càrrec seu.

S’estableix la possibilitat del teletreball del personal de l’ens en la mesura que sigui possible.
Aquesta informació té un caràcter provisional fins a noves instruccions. Ha estat dictada per la presidència del Consell Comarcal del Solsonès en base a la Instrucció 2/2020, d’11 de març, sobre mesures preventives, de protecció i organitzatives d’aplicació al personal de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

Es demana col·laboració a la població en aquest moment de màxima excepcionalitat i evitar acudir al Centre Sanitari del Solsonès llevat de casos urgents que requereixin atenció mèdica immediata.






 

Participació