Comerç

La campanya «Barris antics» premia deu clients del petit comerç solsoní i un establiment

S’han sortejat una trentena de productes i experiències valorats en 2.770 euros simultàniament a 30 municipis catalans

per Redacció, Solsona, 17 de juliol de 2019 a les 08:25 |
Foto de grup dels guanyadors solsonins

Aquest estiu la campanya de dinamització del petit comerç “Barris antics, compra i guanya”, a la qual Solsona s’ha adherit per novè any consecutiu, ha premiat deu clients i un establiment. El sorteig es va realitzar en directe per Solsona FM la setmana passada amb la col·laboració de voluntaris d’Amisol. Divendres, el regidor de Desenvolupament Local, Ramon Montaner, va lliurar els premis a les persones afortunades.   

Els sis lots comuns que ofereixen els 30 municipis adherits a la campanya han anat a parar a Jordi Torner i Dolors Rius, amb butlletes de Cal Jaumet del Forn; Arnau Torrens, amb un tiquet del Frankfurt L’Embut; José Antonio Moreno, amb una butlleta sense segell; Mercè Montanyà, amb un tiquet de la Perfumeria Torres, i Mònica Martínez, per haver comprat al Forn de pa Camps. 


Pel que fa als lots de productes i serveis dels establiments comercials de Solsona, les guanyadores han estat Maite Segura, amb un tiquet de la Carnisseria Angelina; Palmira Tort, amb un de la Perruqueria Rosa Camps; Joana Castro, clienta de la Casa Adroguer Nou, i Judit Argerich, de la Carnisseria Teresa. Finalment, la Peixateria Romar gaudirà del premi que ofereix Roda de Ter. 

Impulsada a la ciutat per l’Ajuntament a través de l’Agència de Desenvolupament Local, la iniciativa “Barris antics, compra i guanya” s’ha desenvolupat durant el juny simultàniament en 30 poblacions agrupades sota el paraigua de la Xarxa de Barris Antics amb Projectes. A Solsona hi han participat 154 comerços, 84 del nucli antic i 70 de fora del centre històric. 
A cada municipi s’han sortejat una trentena de productes i experiències  valorats en 2.770 euros. Fins al gener de l’any que ve, les 704 persones guanyadores de la campanya visitaran totes les poblacions catalanes que hi prenen part. Per aquest motiu “Barris antics, compra i guanya” és una iniciativa que no només té per objectiu posar en valor el comerç de proximitat i premiar-ne la clientela, sinó també promocionar el patrimoni dels territoris organitzadors.

Solsona oferirà als participants de la resta de municipis un premi valorat en 100 euros per persona. El 9 de novembre els guanyadors tindran una visita guiada a la Solsona Monumental, un dinar per a dues persones, un xec regal per comprar als establiments de la UBIC i un lot de productes de la terra valorat en 30 euros. Col·laboren en la iniciativa la UBIC i la Diputació de Lleida. 

 

Participació