Turisme

Finalitza el segon curs de xarxes socials a Sant Llorenç de Morunys

Durant els mesos d’abril i maig ha tingut lloc un segon curs gratuït de xarxes socials organitzat pel Punt Empresa de l’Agència de Desenvolupament Local Solsona i Cardona, i per IDFO i subvencionat pel Consorci per a la Formació contínua de Catalunya

per Redacció , Solsona, 20 de maig de 2019 a les 13:34 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 20 de maig de 2019 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

 L’Associació de Turisme de la Vall de Lord vol donar continuïtat a aquest tipus de formacions durant tot l’any.

Un dels objectius que l’Associació de Turisme de la Vall de Lord es va marcar per aquest 2019 era anar un pas més enllà a nivell de xarxes socials i màrqueting digital, no només a nivell de la pròpia entitat dedicada a la promoció del territori, sinó també com a ajuda i formació per a tots els empresaris de la Vall que vulguin endinsar el seu negoci en tot el món de la promoció i el màrqueting digital. Per aquest motiu, des del Punt Empresa de l’Agència de Desenvolupament Local Solsona i Cardona i IDFO, es va realitzar a principis d’any un primer curs de 30 hores de durada, i des del 2 d’abril fins el passat dimarts 14 de maig, va tenir lloc el segon curs de xarxes socials, de 40 hores repartides en 10 sessions, impartides per la copywriter i redactora professional Cristina Fuertes.


El primer dels dos cursos que hi ha hagut fins a dia d’avui va ser el que va empènyer l’Associació a demanar la realització de nous cursos, intentant que durant tot l’any se’n puguin anar fent, ja que les valoracions dels participants respecte al curs van ser molt positives i molts van mostrar el seu desig per seguir fent cursos d’aquesta temàtica.

A part, actualment i des de fa ja un parell de mesos des de l’Associació s’està donant assessorament personalitzat gratuït sobre com utilitzar l’eina per a empreses anomenada Google My Business, per tal que tots els establiments de la Vall que ho vulguin puguin reclamar el seu negoci a Google Maps i personalitzar-lo com ells vulguin, incloent-hi les fotografies, els horaris, les dades de contacte, i també la gestió de les ressenyes dels usuaris, entre altres. Amb això, l’Associació de Turisme el que intenta és que com a mínim tot el sector turístic de la Vall de Lord sigui present a Google Maps i quedi unit sota el terme “Vall de Lord”, de manera que buscant aquest terme puguin aparèixer tots els establiments que el formen.

 

Participació