Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

La protesta d’ApS-CUP fa retirar del Ple una modificació de l’ordenaça de soroll

L’equip de govern ha retirat del ple una proposta de modificació de l’ordenaça reguladora del soroll i les vibracions, després de les queixes d’Alternativa per Solsona - CUP

, Solsona | Actualitzat el 24/05/2018 a les 09:28h
Arxivat a: Política, ApS-CUP
 La nova normativa es va presentar a la comissió informativa del Ple com una lleugera modificació de l’actual, però la CUP va advertir la modificació de l’ordenança contenia punts que limitarien el dret de manifestació i altres que complicarien molt l'organització d'activitats culturals al carrer.
En la proposta es requeria una sol·licitud amb quinze dies d’antelació per les manifestacions populars i no es permetia la música als parcs urbans. A més, per a les activitats a la via pública es demanava un estudi d’impacte acústic i un limitador de so, el que, segons la formació, feia molt complicat el compliment de la normativa.
La CUP va ser l’única formació que va mostrar-se reticent a aquests canvis, que la resta de partits van titllar de menors. Tot i això, després de la comissió l’equip de govern va retirar la proposta de l’ordre del dia del Ple.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Es pot llegir en algun lloc?
Anònim, 24/05/2018 a les 11:59
Aquesta proposta, es pot consultar en algun lloc?
Oposició
Anònim, 24/05/2018 a les 12:06
La cup és l'unica formació que fa d'oposició, tingueu-ho present al maig de l'any que ve
Llàstima!
Anònim, 24/05/2018 a les 12:20
I jo que pensava que el paxim-paxam ja no el sentiria per Corpus...
soroll
Anònim, 24/05/2018 a les 13:18
Doncs vinga... a fer soroll!
CiU
Anònim, 24/05/2018 a les 22:02
Els de CiU són tan patètics que no saben ni fer oposició. I no serà pas per falta de motius.
Soroll
Anònim, 25/05/2018 a les 08:29
Potser CiU té present que la gent a qui molesta el soroll excessiu a altes hores de la matinada també vota.
Suposo que si vius als afores, o fins i tot fora de Solsona, això no t'afecta gaire.
soroll
Anònim, 25/05/2018 a les 10:10
El nucli antic hi viu molt poca gent , ho sabem. Ho volem ? , jo NO
El soroll sovint és INSUPORTABLE. També ho hem expressat moltes i moltes vegades : a les 4 de la matinada es pot cridar com energúmens , es pot fer festes a hores que molesten al veïnat, etc
Ah, i en algun moment també haurem de fer mesurar els decibels del campanar de les hores.
A soroll
Anònim, 25/05/2018 a les 10:13
Potser no es referia només al tema del soroll. De fet estàvem acostumats a que ERC fotia canya, dia sí i dia també als de CiU i ara els de CiU estan calladets com xaiets. A mi també m'estranya
Ja esta be!...
Anònim, 26/05/2018 a les 14:54
Aquests l´unic que els preocupa es poder fer les seves festes als carrers i al local de la fura en particular, els veïns els importent una merda, el mateix que a l´Ajuntament, ja esta be de concerts al casc antic, perque no ho fan a sota casa seva, a veure que diuen del soroll.
Fins els....nassos...
Anònim, 26/05/2018 a les 15:04
Que fotint el soroll a sota casa seva, a veure si els agrada, prou de concerts i soroll al cas antic.
Berbenes
Anònim, 26/05/2018 a les 20:55
Si ha de servir per que espugui dormir les nits de dissabte destiu sense escoltar el hombre orquesta a mi ja em va be.