El Patronat de Turisme del Solsonès i el de la Diputació de Lleida organitzen un Instawalk

La Vall de Lord va acollir la trobada dins la campanya de promoció turística de la comarca del Solsonès

per Redacció, Solsonès, 14 de maig de 2018 a les 17:17 |


El passat diumenge, 6 de maig, la Vall de Lord va acollir el segon Instawalk organitzat pel Patronat de Turisme del Solsonès i el Patronat de Turisme de les Terres de Lleida. A més, aquesta acció de promoció va comptar amb la col·laboració i el suport de l’Associació de Turisme de la Vall de Lord i dels diferents agents privats que participen a la campanya “Quin gust de comarca!”.


L’Instawalk “Solsonès el mes gastronòmic” va comptar amb la participació d’una trentena d’usuaris d’Instagram que van descobrir de primera mà els paisatges gastronòmics tant meravellosos, caminant per Sant Llorenç de Morunys.

Durant el matí, els participants van recórrer diferents obradors i productors que van obrir les seves portes com són el Forn de Cal Pascuet, la formatgeria Valette, melmelades deuPometes i les pomeres Biolord de l’Era d’en Bella. També van fer parada al Bar Restaurant El Celler i a l’Hotel gastronòmic El Monegal.

La jornada va continuar a la tarda, amb una visita guiada al museu de la Vall de Lord, el claustre i l’església parroquial de Sant Llorenç de Morunys. Finalment,  es van apropar fins a l’alberg de les Cases Altes de Posada per veure els sostres de guix que es conserven en una sala.

L’instawalk va tenir un gran èxit de participació i va comptar amb instagramers de renom de tot Catalunya. Podeu trobar totes les fotografies que es van recollir durant aquesta jornada amb les etiquetes #elmesgastronòmic, #Solsonèsquingust, #TurismeSolsonès, #turismevalldelord, #ADNLleida, #Aralleida, #Instagrastrosolsonès, #igerslleida i #km0.

 

Arxivat a:
Cultura, turisme, Instawalk
Participació