Comerç

18 persones se sotmeten al canvi de look en la darrera iniciativa promoguda per l’Agència de Desenvolupament Local

Una vintena de solsonins reben vals de descompte de trenta establiments en l’última campanya de promoció del petit comerç

per Aj Solsona, Solsona, 10 de maig de 2018 a les 08:50 |

18 solsonins, concretament 16 dones i dos homes, disposen de vals de descompte d’entre el 10 i 15 per cent de trenta establiments diferents de la ciutat. Són les persones d’entre 20 i 75 anys que van participar dissabte a la plaça Major a la iniciativa Enamora’t del teu comerç, amb un canvi de look exprés i l’assessorament personalitzat ofert per l’equip de Quémepongo.


Amb aquesta acció, organitzada per l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona amb la col·laboració de la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC), es vol promocionar el petit comerç solsoní. N’era la quarta edició. Van col·laborar a la campanya Enamora’t del teu comerç un total de 13 establiments de roba, cinc de complements, tres òptiques, una sabateria, cinc perruqueries, quatre esteticistes, una floristeria i una fotògrafa, així com la Fundació Volem Feina amb la cessió de mobiliari.
Els participants al canvi d’imatge, a més, van poder-se endur una foto de record de l’experiència realitzada per l’estudi de fotografia de retrat artístic R de Rojo, d’Aida Majoral. Des de l’organització s’agraeix la seva col·laboració, així com la de tots els comerços que hi van prendre part i que han ofert els vals de descompte.  

 

Arxivat a:
Societat, comerç, Agència, look
Participació