Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

L'ANC Solsona organitza autocars per la manifestació del diumenge 11 de març

, Solsona | Actualitzat el 06/03/2018 a les 07:51h


L'Assemblea Nacional Catalana convoca la ciutadania el diumenge 11 de març, a les 17.00 h, a una manifestació multitudinària per exigir que el nou Govern obeeixi el mandat de l'1 d'octubre i posi en marxa la Llei de transitorietat i les institucions de la República. Mantenim la mateixa posició des del 31 d'octubre: cal restituir el Govern legítim i fer valdre la Declaració d'independència. Per això l'ANC considera que la renúncia de Carles Puigdemont a la investidura no era el que milers de catalans esperaven, i també deplora l'espectacle de les últimes setmanes entre els partits. Malgrat tot, l'ANC es mantindrà sempre fidel a tota acció política que faci avançar la República.

La manifestació de l'11 de març començarà al passeig de Colom a les 17.00 h i acabarà davant el Parc de la Ciutadella amb un acte polític on s'exigirà als representants polítics que compleixin allò que van prometre a les eleccions del 21 de desembre: recuperar el Govern legítim i desplegar la República.

De Solsona sortiran autobusos a les 2 del migdia i està previst que tornin a ser aquí a les 9 del vespre. Preu per persona: 10 euros. Menors de 12 anys gratuït

​Cal fer inscripció prèvia a:
- Cal Davesas
- Joieria Ester
- Perruqueria Adelina​

 
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Truita
Anònim, 06/03/2018 a les 08:46
Abans ens havíem de manifestar contra els de fora. Ara fins i tot els de casa ens van en contra. Obrim els ulls i dediquem esforços a altres coses més profitoses i serem tots plegats molt més feliços
Al de truita...
Anònim, 06/03/2018 a les 10:01
Vés per on sempre el primer comentari va en contra de la notícia si aquesta és de contingut independentista, fas molt bé el paper de cibervoluntari del PPSOE-C’s...

Contínua així i et donaran un pin!
Per a què més manifestacions?
Anònim, 06/03/2018 a les 11:15
Algú prou informat ens pot explicar a que juga ERC? Algú prou informat ens pot explicar perquè trenquen, a ultima hora, els pactes amb Junts per Catalunya? Algú prou informat ens pot explicar perquè ERC vol tronar a pactar amb el PSC? Algú prou informat ens pot explicar quina lectura en fa ERC de les eleccions del 21D? Ho dic perquè vaig a totes les manifestacions, porto el llaç grog des el primer dia, participo a tots els actes que puc... per després, quan fem un pas endavant, van i, no sé si per ànsies venjatives contra Puigdemont per haver-se presentat a les eleccions i desmuntar l'estratègia polític d'ERC, posen tots els pals a les rodes que poden, fins al punt que ens han portat a fer el ridícul més esperpèntic davant tothom per gaudi dels unionistes.
cambi de colors
Anònim, 06/03/2018 a les 11:47
M'agrade veure com els que eren ven blaus avans, ara són els més grocs.
No estic prou informat
Anònim, 06/03/2018 a les 17:19
Jo no estic prou informat, però crec que la explicació ben bé podria ser aquesta:

no hi havia res!!! El més calent a l'aigüera !!!! Només fum !!!!

1, 2, 3... Desperta !!
Comèdia
Anònim, 06/03/2018 a les 23:53
Molta comèdia és el que hi ha!. El que hem de fer és treballar i estar per la feina i fer-la ben feta. No tots vivim de la política. La polìtica és per als polítics, els demès a cuidar-nos de casa nostra que prou feina hi tenin, si és que la volem fer. Es molt trist veure com canalleta que ni se saben mocar, malparlen de gent que estàn al món polític, el que els hi haurien d´ensenyar els pares és saber respectar i saber agraïr, la política ja la aniràn trovant al llarc de la seva vida
Al de Al de truita
Anònim, 07/03/2018 a les 08:15
Saps que en el fons t'agrada que faci el primer comentari ja que així tu pots fer el segon. I gràcies, no em cal ni vull cap pin de PSOE ni C's. No cal que tots ens posem un pin d'un color com si fóssim a un partit de futbol. Però segurament penses que si no penso com tu per força he de ser unionista, feixista, homòfob, misogin i mala persona en general.
Cartell
Anònim, 07/03/2018 a les 08:17
Aquest cartell amb aquest jove amb aquest braç alçat i vestit de kaki podria recordar altres coses
Lamentable
Anònim, 07/03/2018 a les 08:20
Eb Puigdemont va prometre que, si guanyava, tornaria a Catalunya. No ho ha fet. Entenc que no vulgui anar a la presó, però en aquest cas, que faci un pas al costat i renuncii a l'acta de diputat, doncs des de Bèlgica no es pot votar i sols servirà per impedir que cap independentista pugui ser escollit per manda de vots, doncs JxC i ERC no sumen. De fet, si Sànchez pot ser president des de la presó, també ho pot ser Puigdemont, o Junqueras. Que deixi de fer el numeret a Bèlgica i torni a liderar els seus. I si no vol fer-fo, que plegui i deixi d'emprenyar, no s'ha de sacrificar tot un poble per una sola persona.

I de fet, ni tan sols tenen clar com volen seguir amb la República. Estaria bé que ho expliquessin, perque fins ara, sols hem vist pallasades, i suposo que a la gent que va ser estomacada el 1-O o que ara s'està enfrontant a judicis per haver pres part en talls de carreteres o vies de ferrocarril, no els deurà fer gaire gràcia veure el que fan ara els seus dirigents. És una llàstima que entre els més de 2 milions d'independentistes no hi hagi dirigents més competents que els actuals. Perque el que estan plantejant ara tant ERC com PDCAT és tornar a la via autonomista, i aquí no ha passat res.
endavant!
Anònim, 07/03/2018 a les 18:47
Endavant! De victòria en victòria fins a la derrota final!
Quin avorriment ¡¡¡¡¡¡
Anònim, 08/03/2018 a les 09:54
Quanta gent no sap que fer ¡¡¡¡ Apa, tornem- hi, tornem a començar i ens podem passar uns anys més passejant pel país. Amb no hi compteu.
Irresponsables
Anònim, 09/03/2018 a les 00:19
Veig molta irresponsabilitat de tots els partits, en especial els de la CUP. Avui els han demanat que parlin, que parlin i que arribin a un acord, que no posin pals a les rodes, i han contestat que de cap manera, que la CUP això no ho fa. I jo em pregunto: llavors perque us fiqueuen política? La política tracta d’això, de parlar i parlar i arribar a pactes. Per això els paguem, perque es posin d’acord d’una vegada i comencin a governar, i no perque actuin com nens de parvulari, fent marranades tota l’estona.
Anem preparant l'11 de septembre
Anònim, 09/03/2018 a les 06:53
Aquest any la farem sonada, serà el definitiu, una diada que recordarem sempre, un poble alçat, alegre i combatiu. Ens mirarà la comunitat internacional. Tenim pressa, molta pressa. El pa sencer volem, res de molles. Samarretes als llocs de venda habituals....