Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

A l'Institut Francesc Ribalta impulsem l'anglès oral

, Solsona | Actualitzat el 12/01/2018 a les 20:39h

Enguany, gràcies a la col·laboració i l'aportació econòmica de l’AMPA, l’alumnat de l’Institut disposa d’un nou recurs per tal de fer més activitats orals a les classes d’anglès.  El curs passat l'AMPA va mostrar el seu interès per ajudar a millorar el nivell d'anglès oral dels alumnes de l'Institut. Des del Departament de Llengües Estrangeres es va valorar que una auxiliar de conversa era una bona eina per a tenir nombres més petits d'alumnes a la classe i afavorir així la producció oral. Sabíem, d'anteriors experiències en què, gràcies al Pla Experimental de Llengües Estrangeres, vam disposar d'una auxiliar de conversa, que aquesta experiència també motiva els alumnes a utilitzar l'anglès com a eina de comunicació.
Els joves valoren aquest recurs, que estimula l’aprenentatge de l’anglès i el coneixement d'altres cultures i altres formes d'entendre el món, molt positivament, i el descriuen, en paraules seves, com “a helpful tool that makes us pay attention and be motivated to learn English”, que podríem traduir com una eina útil que ens fa estar atents i tenir més ganes d’aprendre anglès.

 
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

L’escola ensenyant com s’ha de seure
Anònim, 14/01/2018 a les 17:32
Les taules son per seure ?
On anem a parar amb aquest jovent?
Anònim, 15/01/2018 a les 21:11
El món s'està tornant boig: com que els professors no ensenyen a seure a les cadires, les entrevistes de feina d'avui en dia són terribles i tenen molts dubtes de si seure a la cadira o a la taula del despatx de la persona entrevistadora.

Sense anar més lluny, ahir a la clínica vaig veure un noi que entrava a la consulta de la metgessa i s'asseia a la taula! "Pobret" vaig pensar "com es nota que a l'escola no te n'ensenyen".

I dels restaurants millor que no en parlem: Tothom seu a les taules i fan servir les cadires com si fossin escambells, i tot perquè a l'escola no se'ls ensenya a utilitzar un invent tant complex, rar i poc intuïtiu com són les cadires. Pobrets, fins que surten de l'institut no han vist mai una cadira i no saben com utilitzar-la, ni quan, ni on...i es fan embolics enormes amb les taules.

Què vol dir que el nostre sistema educatiu parteixi de la base d'uns espais i d'un mobiliari dissenyats al s. XVIII i totalment infuncional avui en dia? Què vol dir que la transgressió (tan inherent a l'ésser humà i tan necessària pel progrés) hagi quedat fora de les aules sense cap ambició d'educar-la, d'estimular-la i de fomentar-la? Hem de seure bé, collona!

Però a tot això, jo només sé una cosa: qui ha fet alguna cosa a la vida, ho ha fet perquè a) s'ha saltat alguna de les normes intocables i b) ha aixecat el cul de la cadira i s'ha posat a pencar.

Al segon comentari.....
Anònim, 15/01/2018 a les 23:50
Quanta raó que tens!!!!! He vist en una escola rural, com a l´aula de p3, p4 i p5, han desaparegut les taules i les cadires!!!! Seuen al terra en una catifa, no tenen pissarra, etc etc etc.... Jo tampoc se on volen anar....

FEU EL VOSTRE COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Predicció Solsona
dilluns
14°C  28°C
dimarts
15°C  29°C
dimecres
15°C  29°C
Chakir El Homrani, el conseller de la diversitat que juga a rol
Chakir El Homrani/Adrià Costa

Chakir El Homrani, el conseller de la diversitat que juga a rol

El substitut de Dolors Bassa al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies demana antendre la complexitat d'una societat plural, conformada per històries com la de la seva família, originària del Marroc

Grup Nació Digital
Des de maig de 1996
Editorial: SCG Aquitània SL
Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Amb la col·laboració de: