Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

El Bisbe de Solsona va anar a la presó d'Estremera per visitar Joaquim Forn

, Solsona | Actualitzat el 11/01/2018 a les 22:41h

Segons ha trascendit per una informació publicada al diari El Mundo, el bisbe de Solsona, Xavier Novell, va voler visitar el membre del govern de la Generalitat empresonat a Estremera, Joaquim Forn. Va ser en una data propera al Nadal, però segons fonts penitènciàries, segons el rotatiu, no se li va donar permis per tenir la reunió, ja que no tenia cap autorització prèvia, ni tampoc el conseller ho havia demanat. Arran d'aquest fet, Novell adreçà una queixa a la Conferència Episcopal. De tots aquests fets, el Bisbat de Solsona no ha volgut confirmar ni desmentir res.
El Mundo ha afegit que Forn ha tornat a demanar autorització per rebre la visita del bisbe de Solsona, i dos prelats catalans més, l'arquebisbe de Tarragona, Jaume Pujol, i l'abat de Montserrat, Josep Maria Soler.
El bisbe Novell s'ha manifestat més d'un cop contra l'empresonament dels membres del govern d ela Generalitat, així, com s'ha mostrat a favor del dret a decidir.


 
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Fabulós
Anònim, 12/01/2018 a les 05:24
Són bones notícies que el nostre Bisbe visiti presos per donar-los suport moral i espiritual. Farà un tour per altres centres penitenciaris i visitarà altres presos necessitats o nomès ho fa amb el que tenen un cert estatus i ideologia política?
Vaya crack
Anònim, 12/01/2018 a les 08:49
Va a visitar, sense avisar, algu que ni ho ha demanat i encara es queixa

Es deuria pensar que Deu nostre senyor li obriria les portes de la preso com va fer per Moises amb les aigues del mar mort...
"Era a la presó i em vinguéreu a veure"
Anònim, 12/01/2018 a les 09:14
El Jordi Cuixart, el Jordi Sánchez, el Quim Fort i l'Oriol Junqueras són a la presó per tirar endavant unes idees polítiques que també són les de molts catalans. Són presos!
Trobo molt bé que el bisbe de Solsona manifesti les seves idees que també són les de molts solsonins.
En l'evangeli de Sant Mateu: "era foraster, i em vau acollir; anava despullat, i em vau vestir; estava malalt, i em vau visitar; era a la presó, i vinguéreu a veure'm."
Donem suport als presos polítics!
Anònim, 12/01/2018 a les 09:24
Com a bon cristià, fa molt bé de visitar els presos.
Nosaltres els podem enviar cartes.

Sembla que l'Oriol Junqueras en té per molt temps. Tinc l'adreça de l'Oriol Junqueras:

Centro Penitenciario
Madrid VII - Mod. 7
Carretera M.241, km 5,750
28595 ESTREMERA (Mdrid)
Al segon anònim
Anònim, 12/01/2018 a les 11:21
"Forn ha tornat a demanar autorització per rebre la visita del bisbe de Solsona, i dos prelats catalans més, l'arquebisbe de Tarragona, Jaume Pujol, i l'abat de Montserrat, Josep Maria Soler."

Tu sí que ets un crack!
Al del ultim comentari
Anònim, 12/01/2018 a les 12:54
“no se li va donar permis per tenir la reunió, ja que no tenia cap autorització prèvia, ni tampoc el conseller ho havia demanat”

No se, a la mateixa noticia tambe hi posa aixo. Sembla ser que no ho havia solicitat.
De totes maneres jo no em presentaria a la preso sense autortzacio, pro no soc bisbe i tampoc penso que deu proveira...

Potser es que nostre senyor no volia que el visites, o potser es que els de la conferencia episcopal espanyola han resat mes fort.... qui sap...

Vaig a recitar uns ave maries, en catala, ara mateix. Aviam si podem solucionar-ho
Mediatic
Roger S, 12/01/2018 a les 14:43
Com a bon mediatic no ha desaprofitat l'ocasió del moment.
Anar a veure els " presos polítics" a la presó.
Es una bona manera per estar de nou als diaris, televisió, premsa.
Es un crac !
Catacrack
Anònim, 12/01/2018 a les 15:26
"...no se li va donar permis per tenir la reunió, ja que no tenia cap autorització prèvia, ni tampoc el conseller ho havia demanat."
Quines adreces tenen els presos polítics?
Anònim, 12/01/2018 a les 16:52
Ens agradaria enviar cartes de suport o de confort al Quim Forn, al Jordi Sánchez i al Jordi Cuixart i no sé quina és l'adreça exacta.
Algú ens la pot comunicar des d'aquests comentaris?

L'adreça de l'Oriol Junqueras que surt en un comentari anterior deu ser correcta, oi?

Moltes gràcies.
Cartes
Anònim, 13/01/2018 a les 09:31
Podeu passar l'adreça dels que estan a la presó per haver comès un furt per poder menjar, o per l'abisme d'una addicció. També volen rebre cartes aquests, i tothom els ha oblidat
Gràcies
Anònim, 13/01/2018 a les 15:42
Moltes gràcies, Senyor Bisbe, per aquest exemple vostre.
El nostre bisbe
Bon pastor, 14/01/2018 a les 00:05
Orgull tenir un bisbe .Entregat i pensat amb el seu ramat.Gracies Xavier
Descontens
Anònim, 14/01/2018 a les 11:15
Si hi va perque hi va, i si no perque no ,sempre criticar.
El vostre bisbe
Anònim, 14/01/2018 a les 16:00
Orgull vosaltres de tenir un bisbe estelat, jo vergonya i tristor.
Be
Anònim, 14/01/2018 a les 18:11
L' exemple done el senyor bisbe acudin on s' el demana i la bona voluntat, es un bon serven de Deu, gracies Senyor bisbe