Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

El Parc infantil de la Plaça de l'edifici Tauro ja pren forma

, Solsona | Actualitzat el 09/01/2018 a les 21:49h

En poques hores, aquest dimarts s'ha començat a instal·lar un parc infantil a la plaça de l’edifici Tauro, que fins al 2014 tenia la condició de plaça privada, malgrat que tant la configuració de l’espai com la ubicació l’havien convertit amb els anys en un indret d’ús públic. 
 

El parc, que s’ubica a la part central de la plaça, és apte per a infants de 3 a 12 anys, inclosos aquells que tinguin mobilitat reduïda o altres tipus de discapacitats.
Serà delimitat per una tanca de fusta i consta de tres elements: un gronxador i dues estructures multijocs, una de les quals inclou activitats sensorials. El paviment, de 110 metres quadrats, serà de cautxú continuat. Aquestes estructures s’han adjudicat a l’empresa Happy Ludic per un import de 20.560 euros. 
 

 
 
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

PARC INFANTIL
Anònim, 10/01/2018 a les 08:41
Que bonic!!!!! I que segur al costat de la carretera!!!!
Si
Anònim, 10/01/2018 a les 08:57
I al costat del pont.
Espai aprofitat
Anònim, 10/01/2018 a les 10:10
Ho trobo molt be.
Jajajaja
Anònim, 10/01/2018 a les 10:46
Seguiu regalant les vostres places per 4 rajoles i veieu com acabeu. I per cert, segiu votant als que us fan cas i us ho possen davant de casa quan els veins no voleu.
Tiquismiquis
Desdefora, 10/01/2018 a les 10:52
Al de Parc Infantil, suposo que protegiran l'accés a la carretera, com a dalt el Camp. Al de SI: Si al costat del Pont i d'una zona comercial que pot anar molt bé mentre el pare o la mare compra i l'altre distreu als xics!
Bona idea, que de parc a Solsona en falten uns quants!
Inapropiat i Insegur
Anònim, 10/01/2018 a les 11:07
Penso que no es el lloc ideal, davant de negocis i un edifici , des de el meu punt de vista no es veu bé, no acaba de donar una bona vista a la plaça..., i per acabar és un lloc molt insegur (un pont a la dreta amb 10m o més d'altura, una carretera molt transitada per no dir la que més en la qual fa poc menys de 3 mesos hi ha agut algun accident per excés de velocitat...

Jo em replantejaria si de debò haurien de deixar aquell parc allà.

M.T.S
Els pares a cuidar de la mainada
Anònim, 10/01/2018 a les 12:27
I els pares perquè i són (que vigilin), o és com deixar el bestiar al parc i ja s'ho faràn.
A tiquismiquis
Anònim, 10/01/2018 a les 13:03
Al costat del pont en minúscula, criticava la perillositat del lloc no que estigui al Pont (ara sí) o a la Xuxa. I em sembla perfecte que un pare distregui la canalla mentre l'altre compra, però el lloc no em sembla adient.
Et cremen les tecles?
Doncs jo ho trobo bé
CarmeC, 10/01/2018 a les 13:07
És que ens hem de queixar de tot? Per començar, els parcs infantils en sí mateixos ja els trobo la cosa més insegura del món (sinó, mireu l'escala amb barres de ferro per pujar al tobogant). Però bé, aquest no és el cas.

Si tot i la zona protegida amb una tanca, una criatura decideix saltar del pont em sembla que no és pas culpa del parc això...

Els nens s'han de quedar tancats a casa amb pany i clau perquè un parc "no acaba de donar una bona vista a la plaça" (com diu algú aquí)??? Ostres... fem-nos-ho mirar!!!
Moltes coses a plantejar
Anònim, 10/01/2018 a les 13:16
Als que parleu dels perills que pot tenir aquest parc en el lloc on és situat...

Potser el que ens hem de plantejar és que en un parc els nens i les nenes han d'estar acompanyats d'algú.
És que no hi ha perills a tot arreu? Potser que prioritzem que els infants gaudeixin, per que si no, no es podria sortir de casa.
No esteu mai contents
Anònim, 10/01/2018 a les 13:57
No esteu mai contents... al parc els nens també s’han de vigilar o us penseu que els podeu deixar allà i marxar? Hi si llegiu la notícia hi posa que anirà amb una tanca de fusta i cautxú, poder que esperem a que estigui acabat abans de criticar tant.
molt be
Anònim, 10/01/2018 a les 14:00
La plaça es dels Solsonins, doncs molt be per l’Ajuntament.
Els del Tauro, esteu de sort, tindreu el parc a sota casa, punyeteros.
ja vindrem a jugar-hi.
vapari
Anònim, 10/01/2018 a les 15:55
Srs de l’edifici Tauro, no us queixeu, val mes que tingueu un parc per canalla, que contenidors d’escombraries, ( les nostres i les vostres ) com tenim nosaltres a la nostra plaça.
El parc si,el lloc no
Anònim, 10/01/2018 a les 18:33
Esta be que es pensi amb els infants i que es facin parcs i zones d'esbarjo.Ara el lloc no em sembla gens apropiat.Srs de l' ajuntament el rendiment que voleu treure d' aquesta plaça no el trobo gens factible.
Es una plaça on hi ha molt moviment, ja que hi tenim l' entrada a un gran bloc de pisos, tres comerços frontals i un parell a la part lateral.
Nomes hi faltaba el parc,em sembla que un parell de jardineres hi haguessin fet mes goig!!!
Oh si no mireu on s' han construit els altres parcs a Solsona, no ni ha cap devant de cap negoci o casa de veïns.
Sembla mentida
Anònim, 10/01/2018 a les 18:48
Sembla mentida que hi hagi veïns que es queixin d'un parc infantil! Que no s'hi farà pas "botellon". Hi haurà concurrència de famílies (amb la consegüent dinamització de l'espai per als establiments) i un servei més per al conjunt dels ciutadans. Bé que ens hauríem pogut queixar tots els solsonins quan la plaça era de "titularitat privada" i estava feta un nyap. Això sí que donava una mala imatge a l'entrada més monumental de Solsona! Ara no vulgueu reclamar com si tinguéssiu més drets que la resta de ciutadans. Suposo també que qui es queixa no té nens.

I pel que fa a la seguretat, a la notícia s'especifica que hi anirà una tanca perimetral. Segurament també s'acabarà millorant la barana per adaptar-la a la normativa, com faran a la placeta del davant.

Caldria anar abandonant aquesta gimnàstica tan nostrada de criticar-ho tot. Si es fan coses que milloren el poble, i més si tenen en compte col·lectius vulnerables (nens i nens amb dificultats), benvingudes siguin!
Molt bé! Plas..plats.
Anònim, 10/01/2018 a les 19:14
Jo crec que l'ubicació és la més idònia, també és massa petit (encara queda algun bocí buit) i el perill és mínim............jajajaja.....em pixo!!
Pont (De la guerra).
Anònim, 10/01/2018 a les 19:46
Però no havíem quedat que és imprescindible eixamplar el pont?


per què?
Anònim, 10/01/2018 a les 22:12
El que no entenc és... per què van demanar parer al veïns?
Resumint...
Anònim, 10/01/2018 a les 22:25
Resumint:
- El parc és horrorós.
- Posat en aquesta plaça encara queda més un nyap.
- Ajuntament l’heu cagat.
S’ha preguntat?
Anònim, 10/01/2018 a les 23:21
Pregunto: S’ha fet una consulta a tots els veïns de Solsona sobre les possibles ubicacions d’aquest parc? A d’altres pobles es fan consultes d’aquest tipus amb molt d’èxit, així tots els veïns poden dir la seva...
A mi particularment no m’agrada gens aquesta ubicació, penso que les botigues de darrere han perdut visibilitat i l’entrada a Solsona ha quedat desendreçada. Vigilem molt en cuidar la imatge del cas antic, posem pilones perque no entrin cotxes, arreglem els carrers etc i ara fotem un garbuix de plàstic a l’entrada mes emblemàtica de Solsona...
Els nens crec que no s’han de limitar a anar de parc en parc per passar l’estona, crec que una plaça oberta i endreçada és un element perfecte per jugar a tot tipus de jocs individuals o col·lectius molt més interessants.
vapari
Anònim, 11/01/2018 a les 12:25
QUIN MERDÈ NOIS.
a Solsona som tots molt guais.
parc SI parc NO, aquesta es la qüestió.
Tenim poca feina, criticar es el nostre lema.
d’aqui a quatre dies el parc ja el tindreu procesat i n’hi el veureu, es com l’edifici de cal Cilo, que en el seu moment semblava i es, una caca, i ara ja el tenim acostumat, caca, pero acostumat.
va, a treballar i la canalla estudiar i a jugar al nou parc del Pont.
Pares com a canalla.
Anònim, 11/01/2018 a les 15:59
Ja em perdonareu però llegint alguns comentaris m'esgarrifo. A veure, quan nosaltres érem molt més joves sortíem a jugar penjats de qualsevol paret, marge i allà on fes falta. Ara critiquem que si el pont està a 10 metres, que si la carretera està al costat. Hi ha molta sobreprotecció infantil i alguns pares, pitjor que la canalla. Ja està bé gent, a Solsona hi ha, com molt bé diu algun altre comentarista, molts tiquismiquis.
Molt bé, Ajuntament, endevant.
PARC INFANTIL
Anònim, 15/01/2018 a les 13:17
No és per criticar, però em sembla que de parcs en tenim molts, i la majoria estan deixats de la mà de Déu. El parc del jubilats fa tota la pena del món. Allà hi ha espai suficient per fer-hi un parc amb condicions i crec, que gens perillós. I com està? S'ha deixat perdre i és una zona de "botellon".
Les coses quan es fan, s'han de fer ben fetes i no deixar-les espatllar. Si s'hagués posat mà en el seu moment, el parc dels jubilats, ara faria goig.
Incoherència
Anònim, 18/01/2018 a les 13:05
Si ho tinc ben entès, es va fer una consulta als veïns per saber si volien el parc. Si ho tinc ben entès, va sortir que no. Pregunta: si volien posar-li de totes maneres, perquè van fer la consulta? Quan fas una pregunta, pot ser que la resposta no sigui l'esperada, però llavors has de saber rectificar i acceptar el resultat.
Pel que fa a la resta, la veritat, ni m'hi sobra ni m'hi feia falta. Si li han posat, benvingut sigui.
i una Noria !
Anònim, 23/01/2018 a les 21:37
Srs de l'ajuntamenbt crec que encara us heu quedat curts amb la brillant idea d'un parc infantil al lloc mes perillos i contaminat del poble, es molt saludable que mentre els nens juguin vagin empassant els fums de tots els vehicles que surten i entren a Solson.Ara que esteu arreglant la zona del davant de l'edifici Aries podrieu aprofitar per acabar d'espallar les placetes del pont i colocarhi una NORIA, faria conjunt amb l'impacte visual de l'entrada i taparia encara mes la catedral i el portal del pont.