Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Comencen els assajos pel Carnaval de Solsona

, Solsona | Actualitzat el 09/01/2018 a les 21:29h

Aquest dissabte 13 de gener comencen els assajos de gegants.
Els assajos es realitzaran a porta oberta els dies: 13, 20, 27 de gener i 3 de febrer, a la sala Polivalent de Solsona de 16h a 18h.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Balles antinens
Joan p t, 10/01/2018 a les 10:50
Hola.
Hi hauran balles protectores de gegants antinens ?
Si es segueix com cada any en aument aquest any ja deuran ser el-lectrificades
Simplement saber-ho per estalviar-nos de venir
Gracies
ai.....
NEGRITU, 10/01/2018 a les 12:07
Si tots els pares vigilèssin una mica als seus fills, segurament els de la colla gegantera no haurien de posar "tanques electrificades"...!!!!
Alguns es creuen que els assajos son una "guarderia".
I bon carnaval
Balles antinens
Jaume X, 10/01/2018 a les 13:21
Al del comentari de “balles antinens”.

Segurament hi hauran valles, ja que si voleu, es pot demanar les factures de les reparacions dels desperfectes que durant els assajos pateixen els gegants, i entendrem segurament el perquè de les valles.

I si hi son i no us agrada... bé, ens veiem al carnaval infantil doncs!! (;

Bon any nou a tothom !


Obrim beta! Hahaha
Resposta al comentari balles antinens
Anònim, 10/01/2018 a les 13:37
A) Ningú li obliga anar-hi als assajos, hi hagin o no balles, però si es posen balles es per algun motiu.
B) ara, veure com els nens corren com si fossin a dalt el Camp cuan se están ensajant uns ballets i a el perill tan per el nen/a com pel ballador que es facin mal. Si el nen es fa mal a qui li donaran les culpes?
Als pares, al ballador, als de la associació?
Al de les Balles
Anònim, 10/01/2018 a les 14:37
Doncs sí que ni haurà si i elèctriques i tot si, val més que no vingui ningú no fos cas que algú si quedi enrampat.
Ballets
Anònim, 10/01/2018 a les 16:16
Aquells que no vulguin venir, que no vinguin. Com menys persones i nens hi hagin millor.
Espero veure.......
Roure., 10/01/2018 a les 16:37
La sala buida aquest any i que no hi vaigi ningú a veure cap gegant durant assajos. Gràcies i bon carnaval.
ai roure, roure...
negritu, 10/01/2018 a les 17:51
...de res figura!!!
Exagerats
Ramona 1, 10/01/2018 a les 20:19
Si si.. factures dels desperfectes.. per favor..
Com si els nens fossin una amenaça pública i vinguessin als assajos amb bastons a trinxar les peces com si fossin rambos.

Sou uns exagerats !! Més serietat i menys fef el ridicul
No ni ha per tant
Pepita s, 10/01/2018 a les 20:23
Si cau un ninot d'aquests dr carnaval s'arregla i llestos.
Que no son d'or !!
No veo problema
Mari Carmen, 10/01/2018 a les 22:21
Pero si estos gigantes son de goma escuma no veo que proglema hay que se caigan.
Dejad a los niños que juegen. Hombre ya !
Si us plau dos dits de front
Anònim, 11/01/2018 a les 10:46
Els assajos dels ballets tal i com diu el nom son assajos pels balladors. Jo com a ballador i portador de gegants em satisfà molt veure la Sala Polivalent plena de gom a gom de nens i nenes que volen fruir dels gegants, el que passa és que personalment quan estic assajant no m’agrada que em creuin nens i nenes corrent per davant meu, simplement pel fet de que si xoquem i jo i el gegant caiem sobre el nen la situació pot ser catastròfica. A més a més, segurament la culpa la tindriem nosaltres i la Colla Gegantera.
Al de exagerats, gairebe cada any s’han de portar gegants a arreglar per desperfectes ocasionats pels nens, no podem prohibir que el nens s’apropin als gegants perquè al cap i a la fi, son nens i els volen tocar i jugar amb ells, el que potser passa és que els pares no els acompanyen a l’hora d’anar a mirar els gegants i no els hi poden dir per exemple que si tibes de la corda que fa tancar l’ull al Xut amb massa força, es trenca!
Al de no n’hi per tant, no, no son d’or, però gaire be, una reparació d’un gegant val molts diners i tampoc és qüestió de que s’hagin de trencar.
I per últim, al de no veo el problema: 1. No son de goma 2. Se puede jugar sin romper-los, aunque parezca mentira i 3. Ya vendremos a tu casa a romper el sofa, total es de goma espuma (por dios dos dedos de frente).
Incís: assajos de gegants no vol dir guarderia per a nens!!!
"Si us plau dos dits de front"
NEGRITU, 11/01/2018 a les 11:52
Enhorabona, crec que no es pot explicar millor, ara cal que els pares entenguem que és pel bé dels nostres fills i del carnaval!!
Ganes de queixar-se
Anònim, 11/01/2018 a les 16:08
Doncs feu els assaig a porta tancada aixi no caldra els problemes que teniu.
Al de "Ganes de queixar-se"
Anònim, 12/01/2018 a les 12:49
Al comentari de "Ganes de queixar-se": Encara gràcies que deixen entrar-hi.

A la plaça, per aglomeracions és difícil que els nens puguin gaudir dels ballets dels gegants.

Per tant, entenc que als assajos els pares han d'ensenyar als nens que allò no es un "chiqui-parc" i de la mateixa manera que a la plaça es va a mirar els ballets respectant el silenci i quiets, als assajos hauria de ser igual.
No mes queixes
Rosalia., 12/01/2018 a les 20:38
Ja fa massa pudor remoure tantes queixes, va que tenim que estar tots bé.
Solsona o bella Solsona
Anònim, 16/01/2018 a les 16:56
Només els matarrucs podríem estar-nos a polemitzar d'una parida tant tonta com si posen unes balles pels nens perquè els balladors puguin assajar tranquils.