Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

El PP demana a la Junta Electoral que l'ajuntament de Solsona elimini els llaços grocs dels espais públics

També sol·licita que es retirin les pancartes que demanen l'alliberament dels consellers destituïts empresonats

, Solsona | Actualitzat el 29/11/2017 a les 16:49h

Façana de l'ajuntament de Solsona amb una pancarta i un llaç grog Foto: Ramon Estany


ACN Lleida .- El Partit Popular de Lleida ha demanat a la Junta Electoral Provincial que insti els ajuntaments de Solsona, Mollerussa, Fondarella (Pla d'Urgell), la Seu d'Urgell, Tremp, Cervera, Tàrrega i Térmens (Noguera) retirin dels espais públics els llaços grocs, que simbolitzen la protesta per l'empresonament dels vuit consellers del Govern destituït per l'executiu espanyol i dels presidents de l'ANC i d'Òmnium. De la mateixa manera, a l'escrit es reclama que els mateixos municipis eliminin les pancartes que demanen l'alliberament dels consellers destituïts empresonats.
En concret, l'escrit presentat pel PP a la Junta Electora Provincial reclama que s'insti els vuit ajuntaments esmentats a retirar les pancartes amb la llegenda 'Llibertat presos polítics' i "tots aquells elements identificadors, com ara els llaços grocs", que tinguin "alguna relació de semblança" amb els que "determinades opcions polítiques" que es presenten als comicis del 21 de desembre "utilitzen per fer campanya".

L'objectiu del PP és, segons afirma en un comunicat, evitar que "determinats poders públics" puguin "induir" el votant a decantar-se per una o altra opció "mitjançant campanyes institucionals".

Marisa Xandri, cap de llista del PP per Lleida als comicis del 21-D, ha qualificat les pancartes i els llaços que, segons diu, s'exhibeixen a les façanes dels ajuntaments d'aquests municipis de "trencament de la imprescindible neutralitat institucional".
Text
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Bufff!
Anònim, 29/11/2017 a les 17:53
Que la gent del PP parli de"de la imprescindible neutralitat institucional" ès una vergonya de l'alçada d'un campanar!

Anònim, 29/11/2017 a les 18:14
Ja era hora. A veure si duran uns dies podem gaudir d'una ciutat neta.
Solsona fa pena
Anònim, 29/11/2017 a les 20:03
Jo ja no passo quasi mai per davant de l'ajuntament per no veure en què s'ha convertit el poble on vaig néixer. Gràcies al Rodríguez, el González, la Alarcón, els 4 del llacet groc, els de les CUP, etc. A mi no cal que em demaneu ni l'hora. I dic que quasi mai hi passo perquè encara alguna vegada he d'anar al BBVA que hi ha al davant: ja hi treballo tant poc com puc.
Vergonyós
Anònim, 29/11/2017 a les 20:31
Vergonyós ,el clar autoritarisme d’aquests del PP ,partit podríd de corrupció
Clar que si!!
Anònim, 29/11/2017 a les 21:18
Clar que si home ben fet!!!!! Al comentari de Solsona fa pena totalment d'acord...començant per l'ajuntament de TOT EL POBLE! NO NOMÉS D'UNS QUANTS!! seguint per les faroles, arbres biblioteca...el que els hi dona la gana ja ho treuen rapid ja!!quina vergonya!
Fan bonic
Anònim, 30/11/2017 a les 07:31
Doncs a mi em sembla que tots aquests llaços i cartells donen color al poble. El mateix que l'estelada de la rotonda de la Cisa o el cartell gegant (Solsona, Ciutat Gegant) del Portal del Pont. El foraster que arriba a Solsona es sent immediatament ben rebut, sigui quina sigui la seva ideologia política. Nota que Solsona és un poble tolerant amb aquell que pensa diferent, un poble acollidor on tothom i totdon hi és benvingut. La gent de Solsona passegen amb caminar ufanós per sota d'aquests llaços, cartells i estelades, noten com els envaiex l'alegria, tenen ganes d'abraçar-se i de cridar 'estic viu i sóc feliç'. No, no els retirem, aporten pau i felicitat, fan que la vida sigui més senzilla, ens fan més bones persones.
Solsona fa pena?
MJG, 30/11/2017 a les 09:24
Resposta al comentari Anònim del 29/11/2017 a les 20:03

Estimat o no [email protected] Solsona està guarnida d'aquesta manera per què, encara que hi hagi ERC governan, abans de tot som DEMOCRÀTICS,i abans que ens prohibeixin portar calces i calçotets grocs posem llaços per demostrar que no estem d'acord amb els empresonaments, per què, sr/a Anònim el què van fer els empresonats és portar a terme el PROGRAMA ELECTORAL GUANYAT en unes ELECCIONS DEMOCRÀTIQUES AUTONÒMIQUES al 2015.

Espero fermament que et tornis a enamorar de la teva CIUTAT que l'únic que fa es posar de manifest la poca democràcia que hi ha al país veí

Atentament
Una matarruca
8 apellidos
Anònim, 30/11/2017 a les 13:20
Aquest poble ja comença a semblar aquell poble de l'"Ocho apellidos vascos". Fot pena tot plegat.
2017
Anònim, 30/11/2017 a les 15:26
Al comentari de que Solsona fa pena? I tant si fa pena!!! Molta pena....no cal ni posar llums de nadal!!Guarneix casa teva o el teu balcó pero no espais publics que son de tothom!!
resultats eleccions municipals a Solsona
negritu, 30/11/2017 a les 18:20
No crec que un partit que va treure 139 vots a les últimes municipals, és a dir, el 2,2% del cens electoral de Solsona, sigui el més indicat per fer aquesta proposta...
molt bo el Fan bonic
Anònim, 30/11/2017 a les 20:59
Molt bo el comentari del "Fan bonic 07:31". Quan comences a llegir sembla una cosa i poc a poc veus que vol dir-ne una altra.
....VOLEM UNA CATALUNYA LLIURE !!!!
.....mia, 30/11/2017 a les 21:39
,,,,,,,crec que ens hauria de caure la cara de vergonya, de dir i criticar. i anomenar com algún gracios, i molt penos... "lo de ocho apellidos vascos "...quan tenim, el NOSTRE GOVERN ELEGIT DEMOCRATICAMENT A LES URNES, a la presso i a l'exili....AIXO NO PASSA EN CAP MES, PAIS DEL MON, QUE SIGUI DEMOCRATIC ????.......CATALUNYA NO S'HO MEREIX !!!!
Quina vergonya
Anònim, 01/12/2017 a les 00:16

Aquesta persona que diu que Solsona fa pena,jo li diria que si tingues algu a la presso injustament ,¿jo li pregunto? no li agradarie que el pople li fes una mica de costat.¿ohi que si ? doncs pensi amb els demes.
penós
Anònim, 01/12/2017 a les 08:20
Viviu a "matrix". Després de fer un ridícul clamorós, amb uns dirigents mediocres i uns seguidors que semblen ovelles sense criteri informat.
Bruticia
Anònim, 01/12/2017 a les 21:02
No ho se, però pel mateix preu ja podrieu fer neteja al poble, baranes, arbres, faroles i un llarg etcetera...
Ahh! m'agradaría pensar que ara que ve nadal i festes treureu el llançol que hi ha al portal del pont, gràcies