Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Bretolada a la seu del PSC a Solsona

, Solsona | Actualitzat el 08/11/2017 a les 10:20h
Aquesta nit o matinada, la seu del PSC a Solsona, ubicada al Carrer Sant Miquel, ha patit una bretolada. Un o uns desconeguts, han trencat el vidre de la porta. És el primer atac d'una certa importància a la seu d'un partit polític a Solsona.
 

Han trancat el vidre de la porta, però sembla que no han entrat ni han provocat cap altre dany Foto: Ramon Estany

Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Ningú?
Anònim, 08/11/2017 a les 12:30
Condemno l'atac sofert al local del PSC.
Suposo, que com sempre, no hi havia ningú dins, oi?? Ni el Ramon Espadaler, tampoc, oi??
Una vergonya
Anònim, 08/11/2017 a les 15:06
Quina vergonya!!!! Totalment condemnable. Ja està bé de tant totalitarisme i de tanta opresió.
155 gr
Anònim, 08/11/2017 a les 15:36
Ha estat una bretolada simbòlica, amb un roc de 155 grams. Un poble alegre, pacífic i combatiu mai es posarà al nivell d'aquells que van amb la porra a la mà. Som tan diferents d'ells, una nova espècie, més evolucionada, que mai recorrerem a la violència, només al diàleg, seny i raó. Simbòlic, tot simbòlic.
Tranquils
Anònim, 08/11/2017 a les 15:46
Condemno l'atac sofert al local del PSC.

L'assegurança ja els hi cobrirà lo del Vidre. Igualment ja els hi tocava renovar l'aparador, ja que ara son Unionistes. PSCU
genial
Anònim, 08/11/2017 a les 19:37
"amb un roc de 155 grams" ja jaja ja jajajjaja
No ho entenc
Anònim, 08/11/2017 a les 20:11
No ho entenc. Perquè aquesta bretolada. No hi estic conforme. Però PSC (PESOE) examineu el vostre suport a l'aplicació del 155.
El mal del vostre suport a l'article constitucional ha estat molt més que trencar un vidre. No?
al de 155gr
jlm, 12/11/2017 a les 22:24
Mai sabrem si ha sigut un atac de bandera o algun eixelebrat.
Sigui el que sigui és condemnable.
Però cal recordar els manats de feixistes que pul·lulen per Catalunya sense morrió enviant gent a l'hospital amb tota impunitat. Aquest del 155gr segur que no comenta res quan grups de feixistes envien a gent a l'hospital, amenacen a tothom que pensi diferent que ells, i de fet ataquen al que és diferent. Dubto que condemni això, i no és un cas aïllat com el d'aquesta noticia.
Sempre en contra de la violència, vingui d'on vingui.