Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Més d'un centenar de persones a Solsona donen suport al referèndum

, Solsona | Actualitzat el 09/09/2017 a les 17:21h

Foto: Ramon Estany


Ahir divendres, 8 de setembre a les 8 del vespre, a la Plaça de l'Ajuntament de Solsona, s'hi va aplegar més de cent persones per donar el seu suport al Referèndum i el govern de Catalunya i manifestar el rebuig a les prohibicions i suspensions que emanen del govern de Madrid.
A l'acte, convocat per Plataforma Solsonès pel Sí (ANC, CUP, ERC, OC, PdCAT), es va llegir un manifest consensuat per tots els grups polítics i entitats del Solsonès favorables al Referèndum. Acabat l'acte, la multitud ha arrencat en aplaudiments i crits d'independència (vegeu video).


 

Foto: Ramon Estany

Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

nomes 100
Anònim, 09/09/2017 a les 21:05
Tic Tac ...Tic Tac... s'acaba la comèdia...
No es pot dir millor
Esteve, 09/09/2017 a les 21:44
Exacte i comença l'acció
Feina
Anònim, 09/09/2017 a les 21:50
Així, així... aneu-vos filmant... que faciliteu la feina per més endavant.
Al nomès 100
Anònim, 09/09/2017 a les 22:16
I els que no hi vam poder ser, aquests els comptes??
Som més de 100, som molts i el dia 1 d'octubre ho veureu
Independència i democràcia
Anònim, 09/09/2017 a les 22:39
Ara resulte que s'ha de ser espanyols por cojones...
Perquè no penseu una miqueta hi deixeu de demostrar que sou una quadrilla de feixistes/franquistes ignorants?
Qui sigui frare, que prengui candela
Anònim, 10/09/2017 a les 14:39
Ja ho va dir el Dr. Guiu:

Is, ea, id.
comú
Anònim, 10/09/2017 a les 21:27
I els de El Comú... ja s'han recliclat a l'independentisme?
Segur
Anònim, 10/09/2017 a les 23:15
Al Anònim, 10/09/2017 a les 21:27,

Ja has acabat de fer la ESO?
"Ara resulte que s'ha de ser espanyols por cojones..."
Anònim, 12/09/2017 a les 21:57
Y yo tengo que dejar de serlo por cojones? cómo va esto? Y ahora no me saltes con que me marche de Catalunya. Márchate tú, mira que hay mundo para emigrar y nacionalizarte de otro país si tanto te molesta ser español.
Tot
Anònim, 13/09/2017 a les 13:05
Sí, vaig fer BUP, COU i UNI.