Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Despleguen una gran pancarta amb la paraula SÍ a la Plaça Major

L'anhel del referèndum es fa present a la Festa Major de Solsona

, Solsona | Actualitzat el 08/09/2017 a les 17:10h

Foto: Ramon Estany


Aquest divendres al migdia, quan ha sortit a ballar l'àliga, des dels balcons de la Plaça s'ha desplegat per part de l'ANC de Solsona una pancarta gegant amb els lema del SÍ al Referèndum de l'u d'octubre. En aquell moment s'han sentit molts aplaudiments i un cop acabat el ball, s'han sentit molts crits espontanis d'independència.
També un cop acabats tots els ballets, després del ball de gegants, la cobla juvenil Ciutat de Solsona ha interpretat el Cant dels Segadors.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Respecte
Anònim, 08/09/2017 a les 17:44
Es molt trist que els balls tipics de la Festa Major es converteixin amb un acte politic.
Trist
Anònim, 08/09/2017 a les 18:48
Trist no, es penos i patetic polititzar-ho tot com s'esta fen, encara fos una senyera...
Tot politica
Anònim, 08/09/2017 a les 22:24
No ho veieu que uns polítics decideixen que el bisbe no assisteixi al mati a la plaça Major jo l'haig trobat a falta, però a la tarda durant l'homenatge a la Mare de Deu del Claustre no haig trobat a falta els de la cup . Ja us ho vaig dir l'altre dia val mes que plegueu senyors de la cup i fura.
Divisió...
Anònim, 08/09/2017 a les 23:14
L'únic que aconsegueixen fent això es dividir la societat, no tots respaldem la independència.
Per cert, molt d'acord amb el comentari de les 22:24.
Em sap greu admetre-ho però anem per mal camí.
llibertat
Anònim, 09/09/2017 a les 05:33
Us molesta la llibertat d'expressió? Vosaltres podeu dir la vostra, això si amagats en l'anonimat de les xarxes socials Estic orgullosa d'un poble que s'expressa amb civisme, alegria i estètica
A llibertat
Anònim, 09/09/2017 a les 09:13
Si jo poses una pancarta on digués No, seria llibertat d'expressió o seria un fatxa? Això s'està sortint de mare.
Foto per als llibres d'història
Anònim, 09/09/2017 a les 12:22
Ramon,
Has aconseguit una foto transcendental.
La salutació de l'Àguila, la rotllana de la plaça amb els del ball de bastons, la pubilla i les dames honor, l'hereu i els fadrins, les autoritats, la gent... aplaudint. El SÍ ben estès, que ens obre el camí cap a la sobirania de Catalunya.
Que continuï aquesta joia el dia 1 d'octubre amb els vots dels ciutadans!
Al a llibertat
Anònim, 09/09/2017 a les 12:47
Si ho poses en dubte, és que ets un ignorant
Democràcia
Anònim, 09/09/2017 a les 13:27
Di no al dred a votar ,si,series un gran feixiste ,altra cosa es votar NO a la independència ,a veure si us aclariu ,que no es tant difícil
No votarem
Anònim, 09/09/2017 a les 15:39
No cal insistir, no votarem, ni Sí ni No.