Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Els balls de Festa Major es traslladen a la Sala Polivalent com a prova pilot

Un dels concerts joves, el dissabte 9 a càrrec de Zoo i Xeic!, passa a la plaça del Camp

, Solsona | Actualitzat el 09/08/2017 a les 17:53h

Els balls de la Plaça del Camp es traslladaran a la Sala Polivalent Foto: Ramon Estany


Aquest any, com a prova pilot, hi haurà canvis d’emplaçament. Així, els balls de Festa Major passaran de la plaça del Camp a la Sala Polivalent, tal com va proposar algú en el marc del procés participatiu. D’aquesta manera se salvaran els riscos meteorològics i se cedirà la plaça del Camp als concerts joves dels dies 8 i 9, una ubicació que es considera més adient per motius de seguretat.

BALLS DE FESTA MAJOR
Divendres 8 de setembre
 A les 11, a la Sala Polivalent, BALL de Festa Major amb l’Orquestra Juniors
Dissabte 9 de setembre
A les 11, a la Sala Polivalent, BALL de Festa Major amb l’Orquestra Maravella
Diumenge, 10 de setembre
A les 11, a la Sala Polivalent, BALL de Festa Major amb l’orquestra Montgrins

 
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

uiiii!!
Anònim, 09/08/2017 a les 23:00
No us oblideu de l'aire condicionat perquè dins de la polivalent és un forn!
Balls amb calefaccio
Anònim, 10/08/2017 a les 09:36
Ostres doncs mha sorpres el fet k es facin alla a la sala polivalent amb la calda que cau ..els balls d festa major al camp shi esta molt millor i fan mes festa major a la plaça del camp en lloc dels concerts a les tantes..els concerts a la polivalent em senble be ja que pocs que venen i pocs concerts que venen bons nomes els h falte que faci mal temps k ja no tenen on anar..soc ballador i magrade ballar pero la majoria de la gent k ballem es gent de una edat i si plou doncs previndre altres alternatives i n cal fer marxar el jovent d la polivalent...merciiii..
Polivalent?
Anònim, 10/08/2017 a les 16:21
buuuffff i s'engeguerà l'aire condicionat? Un espai PETIT per encabir la TANTÍSIMA gent que sol anar als balls de Festa Major, igual qui ha tingut la idea no ha anat MAI a ballar per la FM no?
Molt malament
Anònim, 10/08/2017 a les 16:54
A mi m'agrada mes a la plaça del camp.
coherència 0!
Anònim, 10/08/2017 a les 17:43
Com s'entén això? Com és que a les berbenes facin plegar més d'hora i ara muntin un concert a la 1 i tan tranquils? que només durarà mig hora aquest concert? o potser és que el veïnat de dalt al camp per la festa major esta tot de vacances?
Incoherència total! Qui ha estat l'il·luminat?
deixem al jovent que campi com vulgui tota la nit per aquests carrers però, els grans a casa d'hora o tancats a la polivalent no fos cas que despertessin tot Solsona!Com deia l'avia...Tant com Deu n'hi ha posat!!
Al comentari de les 9:36
Anònim, 10/08/2017 a les 18:38
Ja ho crec que s'hi està bé a la plaça del Camp, però durant l'estiu que fa calor. Però per la Festa Major, millor a la polivalent. A mi no m'agrada anar a ballar amb americana o les senoyres amb jersey o jaquetes. Millor a la polivalent i si tenim calor, així beurem i faran més negoci els d'Amisol.
Comentari de 18.38
Anònim, 10/08/2017 a les 21:22
Mira tens tota la rao k si fa calor veurem mes i mes negoci. .pero aixo no treu k facin les coses sense pensar res..no veig gens bee a la polivalent com una llauna de sardines amb tanta calor pk per sant antoni ere una sauna i aixo k ere a lhivern..al camp x mi es un altre ambient..pots fer un veuret a la terrasa pots sortir amb nens i a la polivalent estas com engabiat i moltaa calor k n et be ni de gust anarhi!!.ni es balle be ni shi gaudeix gens..apart k tanpoc puc entendre lo dels concerts a la una de la nit a menys k marxin tots els veins del camp d vacances com h dit lanterior comentari..ser k es dificil k tots estiguem contents pero ho veig incoherent total..
Visca Solsona
Anònim, 15/08/2017 a les 15:47
No critiqueu tant i viviu mes feliços!! A més a la polivalent ens hi podem asseure a les cadires i estem més còmodes. Tothom a ballar el DESPACITO amb aquestes grans orquestres i a gaudir de la Festa Major!!