Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Queixa per l'estat de les voreres i carrers de Solsona

Sergi Arredondo

, Solsona | Actualitzat el 02/08/2017 a les 09:52h

No sé què han costat ni els gegants de pedra ni la fantàstica rotonda d'una de les entrades a Solsona, però tenir voreres sense fer, carrers sense enquitrenar pels quals sí que hi passem... Això no té preu!!

Sergi Arredondo
 
 
 
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

Sisi
Anònim, 02/08/2017 a les 10:10
Tota la raó del món!!
Jo vic a la cissa i sempre tinc les sabates ben plenes de pols perquè sempre he de passar per la primera foto...
Ajuntament.
Anònim, 02/08/2017 a les 10:40
I podries sumar moltes més, com ara les da la plaça dels ocells i un llarg etc... Però gracies per obrir la caixa dels trons.
jeje
Anònim, 02/08/2017 a les 13:19
quina jen tan delicats..
I les voreres que fan noves s'enfonsen...
Anònim, 02/08/2017 a les 13:21
El panot de la vorera nova que van fer al revolt de Cal Sala, on van fer un mur, ja s'ha enfonsat un parell de cm!
Voreres
Anònim, 02/08/2017 a les 13:23
Doncs les voreres,.... que les paguin els propietaris del terreny, no la resta. El carrer que cal enquitranar, d'acord, però no ens queixem tant.

Els gegants serveixen com a atractiu turístic... que serveix, taxan!! per fer calers per després poder pagar la resta de coses :-)
al Sisi
Anònim, 02/08/2017 a les 13:49
perdona peró esteu passant per propietats privades!!
l'Ajuntament no es el responsable.
cadaescú el que li pertoqui
Penso jo.
Anònim, 02/08/2017 a les 16:31
No entenc com es pot portar turisme si no tenim voreres ni carrers com cal. Primer cal posar la ciutat endreçada per que els turistes puguin pasejar i se'nportin una bona imatge de Solsona i de pas els solsonins que paguen inpostos puguem anar a casa com els pertoca. Els propietaris si no edifiquem no són obligats. Que ho faci l'ajuntament i ja ho cobrarà al seu dia. Penso jo.
Propietat de l'Ajuntment
Anònim, 02/08/2017 a les 17:34
Part de la foto 1 i l'espai de la n. 3, el terreny és propietat de l'Ajuntament.
Estic d'acord
Anònim, 02/08/2017 a les 19:04
Aquestes fotos són una part de la ciutat que qualsevol passa cada dia, ja sigui solsoní O turista, és la carretera de Manresa, abans de la corba. Hi veure aquest costat que la gent amb cadires de rodes tenen que anar per l'altra vorera si o si. No es just. Són gent que han contribuït tota la vida a Solsona.
No costa Fer les coses bé
Anònim, 02/08/2017 a les 19:08
Hola a tots.
Crec que és tindria que solucionar, jo visc a la cissa i pati caminant, ho és cert que hi ha gent amb cotxets i cadires de roda que tenen que anar per l' altre vorera. Hi sense parlar de les escombreries que hi són al terra desde fa molt molt molt.
Ctra. de Sant Llorenç
Anònim, 02/08/2017 a les 20:59
A la ctra. de sant llorenç, no hi ha passos de cebra ni senyals de limitació de velocitat. Apart de voreres sense fer (de terra) i el perill que suposa passar cap al clisus amunt on hi ha un terreny sense edificar i que fa una caiguda molt perillosa, perquè no hi ha ni una barana almenys? hi vivim persones amb dificultats de mobilitat, i paguem tots els impostos...
D'acord amb en Sergi
Anònim, 02/08/2017 a les 21:16
Es cert hi ha moltes voreres sense fer ja no per arreglar. I cert els q tenim fills ens trobem amb molts llocs que hem de passar per mig del carrer perquè no hi ha vorera. Ja per no dir el trànsit que hi ha al casc antic que no respecten res. Potser comencem per fer el que no està fet i després ja anirem arreglan. Ah i al dels gegants es un gasto absurd primer potser que tinguem el poble net.
Voreres i carrers
Anònim, 03/08/2017 a les 08:13
Que cada particular es pagui el seu tros de vorera que li correspon de la seva propietat, i els carreres per pavimentar també, jo ja vaig pagar el meu carrer al seu dia, i ara no té perqué pagar l'ajuntament el carrer d'altres veïns que hi han anat a viure sense tenir el carrer acabat.
A la corba de Cal Sala, es pot passar perfectament per l'altre costat, molt més ample i arreglat, i més ara, que estan fent obres en aquest costat que es veu a la fotografia
Cosa diferent
Anònim, 03/08/2017 a les 08:53
Una cosa és posar el ciment de la vorera (a càrrec de l'Ajuntament) i l'altra posar el panot (a càrrec del propietari) Com a mínim, l'Ajuntament hauria de posar el ciment, s'evitaria molta pols, caigudes, fang...només cal veure, per exemple, davant de cal Alemà, al Vall Calent, un lloc a tocar de l'hospital, tanatori... està tot deixat. Altra cosa, també és el manteniment. Els carrers s'han d'anar mantenint nets d'herbes, forats, rajoles trencades...i aquí l'Ajuntament deixa molt que desitjar. La veritat, Solsona es veu deixada i bruta en molts llocs. I ja no dic res si vius als afores!! Mare meva...paguem igual que els altres i ens tenen ben abandonats. Al final, un se'n cansa.
Ja que fardaben que havien sobrat diners...pues a fer coses!!
Anònim, 03/08/2017 a les 08:55
La primera foto s'ha de fer si o si ja que tota la gent de la cissa ha de passar per aquí i és lamentable que s'hagi de canviar de vorera per no embrutar-se...no considero que sigui particular aquest tros.

La segona foto també és molt trist lo que va passar...Els propietaris van demanar 1000 cops que els hi pavimentessin el carrer (aquest carrer si que considero que és particular i que se l'haurien de pagar ells) i l'ajuntament va anar un dia i va abocar una cuba que els hi sobrave i ala cap a casa i pareu de queixar-vos...ara fa més pena q mai jajaja.

Per fer això millor no haver fet res.
Molt maca
Anònim, 03/08/2017 a les 16:42
Molt maca la rotonda de la cissa, ara si que heu fet bona feina. Felicitats això si que es una entrada a Solsona guapa.
Al voreres
Anònim, 03/08/2017 a les 17:31
Lamentable la despesa dels gegants havent-hi altres necessitats que caldria cobrir abans.
És notori l'increment de turistes moguts per aquest nou reclam. Objectiu assolit!
No costa Fer les coses bé
Anònim, 03/08/2017 a les 18:59
Hola a tots.
Crec que és tindria que solucionar, jo visc a la cissa i pati caminant, ho és cert que hi ha gent amb cotxets i cadires de roda que tenen que anar per l' altre vorera. Hi sense parlar de les escombreries que hi són al terra desde fa molt molt molt.
Carrer de la regata
Anònim, 03/08/2017 a les 21:11
Ja que vareu començar una molt bona feina, per mi, reduint la circulacio de vehicles dins el casc antic posan pilones al portal del pont i a dalt el camp perque no acabeu be la feina començada posanne una altra que talli el carrer de la regata. (posar-la a la pujada del consell)Les nits d'estiu com aquestes hi ha dies que no pots ni obrir finestres amb tanta moto i cotxe i els dijous i caps de semema ja no et dic res.
Recoi
Anònim, 04/08/2017 a les 00:43
La gent que vivim a pagès no els tenim aquests problemas! No tenim voreres, tenim pols per tot arreu, ens embrutem les sabates amb pols o fang i no tenim grava. Entrem i sortim de casa quan ens dona la gana, i si no passem per davant, donem la volta per darrera. Crec que ens estem tornan massa "finolis" amb tot, ó mes ben dit, es que a tot arreu hi trobem entrebancs.... Crec que hem arrivat en un punt, de que ens hem de queixar per tot. No tenim present de que al món hi ha un munt de gent que ni tenen casa per viure, i tanta gent que moren de fam.... I nosaltres, preocupats per una trista vorera.... No anem be!.
A tots els que us queixeu.
Anònim, 04/08/2017 a les 03:06
Sabeu que si teniu alguna queixa d'algun desperfecte a la via publica hi ha una eina molt util a la pagina de l'ajuntament ue es diu Solsona soluciona.... alla en un mapa molt bonic, marques el problema de la via publica i d'aquesta manera la brigada te constancia d'aixo.... potser enlloc de criticar tant gratuitament tot (esport preferit de molts solsonins) podriem entre tots intentar ajudar a millorar la ciutat!!!!! No miraveu el capita planeta???? Els petits is son poderosos!!!! Criticant i anar fotent llenya foc assentadets a casa no se solucionen les coses!!!!!
Respecte
Anònim, 04/08/2017 a les 08:54
Hi ha massa protagonisme d'aquells a qui molesta que hi hagi qui té queixa de la gestió municipal, control insà de l'opinió de la ciuradania
Per riure
Anònim, 04/08/2017 a les 12:07
Hola, el de pagès és normal que no tinguis voreras, jo si vaig a una ciutat vull trobar bona accessibilitat. Si vaig al bosc tranquil que no en queixare que no hi hagin voreres, et vas del tema. Una ciutat té que tenir unes instal·lacions de ciutat no de pagès. El tema web està bé, però aquestes fotos no són racons amagats de la ciutat es una de les entrades de Solsona. Es veu no crec que faci falta dir-ho a la web.
Als de recoi i a tots us queixeu
Anònim, 04/08/2017 a les 12:25
Crec que esteu confonen una simple sugerencia amb queixes, desde aqui donar les gracies a nacio Solsona per poder expresar-les aqui. Aqui el que s'esta exposan son sugerencies i com es podriem emprar els nostres diners que contrivuim en forma d'impostos, si a tu recoi, et sembla perfecte anar-te embrutan de pols i el soroll del transit , i ens dius en altres paraules que tenim la pell molt fina, i no t'afecta doncs perfecte pero et recordo que tu no vius per exemple a la zona de la cisa no saps el que es estar treien la pols de casa teva cada dia!!
més coherència
Anònim, 04/08/2017 a les 17:36
Crec que abans de fer monuments de pedra de gegants, que sembla són tan importants per alguns, com sí aixó fos la única identitat dels solsonins, sería més profitós per a tots i totes el tenir voreres en condicions de poder circular amb el cotxet de una criatura o amb cadira de rodes sense haver d'anar pensant per on passaràs per no quedar clavat.
Sí volem donar una bona imatge al arribar a Solsona, que la continuem tenint al caminar pels nostres carrers també.
.........
Anònim, 04/08/2017 a les 17:43
Apart de treure la pols cada dia, també he de pasar l´escombra ó l´aspiradora!!!! Pro no discutirem, nosaltres paguem els mateixos impostos que vosaltres, ó potser encara més!!! Això si, tant de dia com de nit, no té preu la tranquil.litat que tenim: cotxes, motos, camions, bars, baralles de carrer, borratxeres, etc, etc, etc...
Ens emb queixat.
Anònim, 05/08/2017 a les 19:07

Ens em queixat cada vegada que ihagut reunio els veins de cal Geli de lo malament que estan trosos.de les voreres que no iha ni cera ,nomes trosus que
sen fonsen i trencats.Ens diuen que ja avisaran als veins que arrclin la cera,pro de moment est´à tot igual.Laltre dia va caure una sra gran que per sort no es va fer massa mal.¿i si es hagues trencat algo qui tindrie la culpa? perque pots passar per el mig del carrer ahon passen cotxes a totes hores i al vespre si has de cicular per la çera ten el prill de caure.Srs de la juntament amb el tems que fa que us o damanem dunei cobro que potser algun dia us en panadireu de no havero.fet.GRACIES
A tots els que us queixeu
Anònim, 05/08/2017 a les 19:51
Al de "A tots els que es queixen" sap que he escrit diverses vegades a la pàgina que esmentes del costat i res de res, però clar així queden bé.
Tot sigui sempre queixar-se!!
Anònim, 07/08/2017 a les 15:10
Recoi que delicats!!
Com es note el que sempre es queixen
Que delicats!!
Anònim, 07/08/2017 a les 15:36
Jo crec que hi ha mes prioritats a Solsona a part de que tinguis que escombrar cada dia la terrassa,potser us haurieu d'haver comprat un piset en algun altre lloc vosaltres que ho teniu tot tant calculat se us va escapar aquest detall! Ara a posar-hi pasciència I ha no queixar-se tant,que ni tot pot ser a la vistra mida
Ja en parlarem!!
Anònim, 07/08/2017 a les 15:40
Quan us toqui pagar voreres potser lkavors pensareu que tampoc passava res per haver d'escombrar la terrassa,pero clar...llavors seran les flors del vei,o el gat del costat o el gos de l'altra banda,de gent problematica ni ha per tot arreu,quin aborriment!!
Per flipar!!
Anònim, 07/08/2017 a les 15:44
Lo del la inversiò feta al les escultures dels gegants potser no ho pots entendre perque no ets de solsona,solsona no es barcelona primer tens que començar per aqui...I despres no mirar-se tant el melic que diuen que no es bo,I intentar tenir una mica mes de pasiencia hi mes prioritats que la vorera de davant de casa teva
Abús
Anònim, 07/08/2017 a les 19:43
Afirmar que no s'entén o comparteix la despesa luxosa dels gegants de pedra perquè no ets solsoní, és un complet abús cap als solsonins de fa generacions que no veiem bé aquesta arbitària despesa
Parlar sense coneixements
Anònim, 07/08/2017 a les 20:42
Us faré un resum:
Gent que viu a Solsona no pot accedir per segons quins llocs. Parlo que gent que no pot embrutar-se les sabates, que són minusvàlids. Espero que no us trobeu mai perquè podreu comprovar la complicació d'aquesta ciutat. En comptes de dir solucions alguns esteu per dir tonteries.