Ús de cookies
Nació Solsona utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Alumnes de l'Escola Arrels de Solsona creen un himne per la lluita contra l'Alzheimer

No em demanis que recordi, que canta en Salva Racero de Lax'n Busto, cridada a ser la banda sonora de tot pel que fa a la malaltia

, Solsona | Actualitzat el 02/06/2017 a les 08:45h

Caràtula del tema musical dissenyada per Pere Cuadrench

No em demanis que recordi. Així comença la cançó iniciativa d'un grup d’alumnes de tercer d’ESO de l’escola Arrels de Solsona, on hi col·labora el cantant de Lax’n’Busto Salva Racero. El tema està cridat a convertir-se en l'himne en la lluita contra l'Alzheimer a Catalunya, per la seva lletra, senzilla i emotiva, i una melodia suau amb uns arranjaments perfectes.

Els alumnes de l'Escola Arrels que han creat el tema musical, amb representants de l'AFABBS Foto: Escola Arrels


La iniciativa va sorgir arran d'un treball que havíen de fer dins d'una assignatura de tercer d'ESO a l'escola Arrels. Es tractava de que els alumnes triéssin una entitat solidària amb la qual col·laborar, i l'escollida va ser l’AFABBS, (Associació de Familiars d'Alzheimer Bages, Berguedà Solsonès). Si bé al principi van pensar en organitzar una caminada solidària, van creure que seria manera de fer-ho més original creant aquesta cançó, amb la idea de que així arribés al màxim de gent possible. Gràcies a un alumne amb coneixements musicals i la col·laboració de Salva Racero, cantant dels Lax'nBusto, va sorgir el tema No em demanis que recordi.
Ara ja estan treballant en el videoclip, que esperem veure el més aviat possible. Mentres, es pot escoltar aquí mateix:

Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

No em demanis que recordi
Anònim, 02/06/2017 a les 13:33
Estaria bé que també es menciones "l'alumne amb coneixements musicals" que ha fet la cançó.
Gràcies.
Autor
Jaume Subirà, 02/06/2017 a les 16:09
Bona tarda,
L'alumne que ha escrit la música de la cançó és el Pau Vilaseca de 4t d'ESO i la lletra l'han fet entre tots els alumnes de 3r.
Moltes felicitats Nois.
Felicitats
Luca, 02/06/2017 a les 16:23
Felicitats nois-es heu fet una molt bona feina, felicitats al Pau i a tots els professors de l'escola per ajudar-los a dur a terme aquest projecte. Gràcies Salva per posar veu a una cançó tant bonica.
La lletra de la cançó
Anònim, 02/06/2017 a les 17:53
Una iniciativa solidària i fantàstica. Hauríeu de penjar la lletra de la cançó.
Pau Vilaseca i alumnes de 3r d'ESO seguiu així! Sou molt bons!



FELICITATS !!!!
Anònim, 03/06/2017 a les 14:27
Felicitats Pau per la teva composicio. Una vegada mes hem pogut gaudir del teu talent, endavant! arribaras lluny i no nomes per les teves habilitats sino tambe per la teva actitud generosa de posar el teu talent al servei dels altres sense tenir mai un no per resposta!
La meva felicitacio tambe pel Salva, per creure en el projecte i implicar/t-hi!
Felicitats nois i noies de 3er dESO. Juntament amb els mestres heu pogut fer possible el que semblava quelcom impossible!
I...sobretot!!! Gracies als familiars de l-Associacio de familiars d-Alzheimer que amb el vostre testimoni vareu despertar la sensibilitat i motivacio dels nois i noies.
Juntament amb tots els que han cregut amb vosaltres i us han donat suport heu fet quelcom molt gran QUE L ALZHEIMER NO CAIGUI EN L OBLIT I QUE TOTES I CADASCUNA DE LES PERSONES QUE EL VIUEN EN PROPIA PELL TROBIN AMB NOSALTRES MES COMPRENSIO I SUPORT
Felicitats a tots!!!
MOLTES GRÀCIES!
Anònim, 03/06/2017 a les 20:03
AQUESTA LLETRA ARRIBA AL COR. Té molt mèrit el que heu estat capaços de transmetre'ns.
Moltes gràcies jovent!
Gràcies!!!
Anònim, 03/06/2017 a les 20:25
Els que tenim la malaltia a casa ens sentim agraïts per la lletra i musica. Gràcies!!!!!